To bohužel nepůjde, protože když už je postaven IP, tak se jaksi nestíhá něco nastavit před jeho postavením...
Boj o IP
Re: Boj o IP
a čo tak riešenie:
1. prehráš v paláci (bez ohľadu na podmienky), prídeš o 25% všetkého (ľudí, mest, zlata, zostatkovej armády, vehlasu, predzvesti, run)
2. prehráš v paláci, prídeš o 50% všetkého
3. prehráš v paláci, prídeš o 100% všetkého (mŕtvy klan)
Otázka je iba, ako by sa počítala prehra. Keď si obranca (držíš palác) alebo aj keď útočíš?
Môže to byť tak, že keď útočíš, tak máš polovičné postihy - čiže ti to umožní útočiť viac krát (tí, ktorí majú problém zničiť jednotky do 5 kôl). S tým, že 4 a viac útokov by bolo to isté ako 3 útok (100%, pri útoku 50%)
Pohybujem, že sa nájde klan, ktorý zaútočí viac ako 4 krát na palác (s reálnou armádou)
1. prehráš v paláci (bez ohľadu na podmienky), prídeš o 25% všetkého (ľudí, mest, zlata, zostatkovej armády, vehlasu, predzvesti, run)
2. prehráš v paláci, prídeš o 50% všetkého
3. prehráš v paláci, prídeš o 100% všetkého (mŕtvy klan)
Otázka je iba, ako by sa počítala prehra. Keď si obranca (držíš palác) alebo aj keď útočíš?
Môže to byť tak, že keď útočíš, tak máš polovičné postihy - čiže ti to umožní útočiť viac krát (tí, ktorí majú problém zničiť jednotky do 5 kôl). S tým, že 4 a viac útokov by bolo to isté ako 3 útok (100%, pri útoku 50%)
Pohybujem, že sa nájde klan, ktorý zaútočí viac ako 4 krát na palác (s reálnou armádou)
Re: Boj o IP
Záleží co hraješ za boha, ale pokud máš zdroje, tak na postavení 100M army ti často stačí 100-200 tahů. Takže vše je jen otázka zdrojů a s Palácem velekrále bude zdrojů hodně.
Jinak jak jsem nad tím přemýšlel, tak bych hráče tolik netrestal za to, že bojují o palác a čím dál více se mi líbí, aby jediná věc ohledně IP bylo, že každý klan má 3 útoky. Nebudou postihy za neudržení, nebudou postihy za drtivou porážku. Bud prostě 3x a dost, ale klan tím nezanikne.
Jinak jak jsem nad tím přemýšlel, tak bych hráče tolik netrestal za to, že bojují o palác a čím dál více se mi líbí, aby jediná věc ohledně IP bylo, že každý klan má 3 útoky. Nebudou postihy za neudržení, nebudou postihy za drtivou porážku. Bud prostě 3x a dost, ale klan tím nezanikne.
Re: Boj o IP
keď nemáš mestá a nemáš ľudí tak ťa Zlatý dol nezachráni a vrátiť sa na rozumnú úroveň je dosť o hubu, to už zato ani nestojí
Re: Boj o IP
To ano, ale já jsem psal, že nechci, aby ten klan přestal existovat. I když popravdě mi více vadí to, že bude přicházet o věci postupně, protože to ještě výrazně více trestá ty klany, které jdou do IP dříve (oproti těm, které jdou později).
Stále si stojím za svým jednoduchým omezením na 3 útoky a po kterých jen nepůjde dál útočit a jinak se klanům nic dít nebude.
Re: Boj o IP
mne to prišlo také suché a vlastne k histórií loi neodôvodnené. Chápem prečo (logicky), len mi to nejde do príbehu tak sa snažím vymyslieť niečo iné