takže nový výpočet by mohol byť nasledujúci:
Naleziste
zakladna sanca 1:100 s ktorej sa bude všetko ostatne dopočítavať
1. ak je postavená hliadka tak => 1.5:100, za každý ďalší stupeň 25%, čiže max vzostup na => 2.5:100 (inak povedané 1:40)
2. bonus za každý level stavby + 25%, čiže pri 5 stupni to bude 2:100 (1:50)
3. kombinovaný bonus oboch predstavuje max 5:100 (1:20)
A teraz k odmenám z naleziska
* zlato ma základnú šancu 1:10 čo pri maximálnych bonusoch znamená 5:10 (1:2)
* runa 1, zaklad 1:100, max 1:20
* runa 2, zaklad 1:200, max 1:40
* runa 3, zaklad 1:400, max 1:100
* predmet (už je aj ten naprogramovaný), zaklad 1:1000, max 1:200
Spolu šanca, že sa udeje nejaký event je 59,25%, čo znamená, že každé druhé kolo sa niečo stane
Predmety (vychadzal som z toho čo si posielal skôr)
Code: Select all
$stavba6_items = array(2, 7, 12, 14, 17, 25, 59);
if( 2. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(18, 26, 16, 19, 27, 61, 62);
if( 3. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(15, 42, 43, 44, 45, 46, 47);
if( 4. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(36, 37, 67, 68, 69, 70);
if( 5. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(73, 71, 72);
PS: 5 stupeň budov zatiaľ nie je možné postaviť, šedá hliadka má iba 1. stupeň
PS2: ekvivalent by bol aj tabor uprchlikov
PS3: traba ešte myslieť nato, že bonus s levelu bodovy sa počítava 2krát. Raz pri spustení eventu (či sa udeje - zvyšuje sa šanca) a druhý krát pri množstve aké dostane hráč (či už rún, peňazí, ľudí, ...)
Takto si si to predstavoval?