Stavby - všeobecne
Re: Stavby - všeobecne
to by šlo, Ono sa nikdy nepredpokladalo, že tam naraz minieš viac ako 200 rún. Ale teraz keď ich bude viacej, tak bude častejšie.
Takže vyrobím ďalšie tlačidlá
Takže vyrobím ďalšie tlačidlá
Re: Stavby - všeobecne
Je super, že jsi Nezmare dal na trhu do záložky "Suroviny" přehled toho, co daný klan má. Je to úžasné a přehledné.
Mohl by být stejný řádek i v Kovárně?
(já totiž často, když jsem v kovárně tak si otevírám druhý panel s trhem, abych viděl, jak na tom jsem - je to tam přehlednější, než ve "vybavení" a v kovárně to není vůbec...)
Mohl by být stejný řádek i v Kovárně?
(já totiž často, když jsem v kovárně tak si otevírám druhý panel s trhem, abych viděl, jak na tom jsem - je to tam přehlednější, než ve "vybavení" a v kovárně to není vůbec...)
Re: Stavby - všeobecne
Zlatý dul:
Code: Select all
// zlaty dul
switch ($stavba_2) {
case 2: $bonus_zlato2 = 2000 + ceil($tahu_celkem/100)* 300; break; // 5000
case 3: $bonus_zlato2 = 4000 + ceil($tahu_celkem/100)* 600; break; // 10000
case 4: $bonus_zlato2 = 8000 + ceil($tahu_celkem/100)*1200; break; // 20000
case 5: $bonus_zlato2 = 20000 + ceil($tahu_celkem/100)*3000; break; // 50000
case 6: $bonus_zlato2 = 40000 + ceil($tahu_celkem/100)*6000; break; // 100000
default: $bonus_zlato2 = 0;
}
if( $bonus_zlato2 > 0 && $stavba_6 >= 2 ){
// predsunuta hliadka dava pozor na obchodne cesty
$bonus_zlato2 = ceil($bonus_zlato2 * (1+$stavba_6/10) );
}
Re: Stavby - všeobecne
Když Hlídka zvyšuje na dvojnásobek bonus z táborů, tak by dle mě měla i z dolu a ne z něj 20%.
Re: Stavby - všeobecne
alebo pre ostatné znížiť bonus aj to je možnosť a pripraviť sa nato, že sa bude dať šedá hliadka rozšiťovať
Re: Stavby - všeobecne
Tak co kompromis a u dolu zvýšit hlídku na 50% a u ostatních snížit na 50%?nezmar wrote:alebo pre ostatné znížiť bonus aj to je možnosť a pripraviť sa nato, že sa bude dať šedá hliadka rozšiťovať
Nebo ještě lépe rovnou zavést další stupně, ale i tak si myslím, že s tím, jak je hlídka drahá by měla dávat minimálně 30% (a těch 50% nejspíše není moc přehnaných).
Re: Stavby - všeobecne
Základní problém na který jsem narazil je, že v lategame (když není buglé zlato) jsou obvykle dva typy klanů:nezmar wrote:Dul na runove esencetyp runy (resp. šanca na získanie daného typu runy) je závisli od stupňa budovy a to podľa nasledujúcej tabuľkyCode: Select all
$min_nahoda = ceil( $tahu_celkem/500 ) * 1,5 ^ (stupen_stavby-1) ; $dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
SNEH | ZIVOT | OHEN | NEBES
1. stupen = 100%| 0 | 0 | 0
2. stupen = 80% | 10% | 10% | 0
3. stupen = 60% | 20% | 20% | 0
4. stupen = 40% | 30% | 20% | 10%
5. stupen = 20% | 40% | 30% | 10%
pri 4k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 9 run za ťah
pri 6k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 14 run za ťah ( 1,4 nebeska + 4,2 ohniva + 5,6 zivota + 2,8 snehu )
1) klan s menší armádou (max 20M), který má odtahané všechny tahy
2) klan, který má velkou armádu a nemá zlato na to aby tahal a tak má odtaháno málo tahů
S tím, že klanům z první skupiny chodí slabší chrámy a mají málo run a klanům z druhé skupiny chodí silné chrámy a mají hodně run.
Pro klany z druhé skupiny je příjem run z dolu zajímavý, ale výrazně více run mají z chrámů. Ale pro klany z první skupiny je ten příjem run neskutečně velký a těchto klanů je výrazně více.
Přišlo by mi fajn, kdyby se u velkých armád množství run omezilo jen trochu, ale u malých hodně.
Navrhuji upravit vzorec pro runy takto:
Code: Select all
$nas = floor($hodnota_army / 1000000);
if($nas > 200) $nas = 200;
$min_nahoda = ceil($tahu_celkem/100)/20 * (1,5 ^ (stupen_stavby-1)) * (4 ^ ($nas/200));
$dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
1) změna množství run je po 100 tazích a ne po 500 tazích
2) snížení množství run tak, že pro army 200M a více těch run bude stejně jako nyní, pro 100M bude run polovina a pro 0M bude run čtvrtina
Re: Stavby - všeobecne
súhlasím. A ten násobok 200 asi hodím niekam rovno do konfigu. Už to začína byť skoro všade
Re: Stavby - všeobecne
Tak vzhledem k tomu, že většinu nových vzorců píšu já a já je ladím na progres do armády 200M (protože mi to přijde jako takový rozumný milník, který odpovídá novým chrámům a aktuálním top armádám bez objevení nějaké chyby), tak ano, vyskytuje se to všude...nezmar wrote:súhlasím. A ten násobok 200 asi hodím niekam rovno do konfigu. Už to začína byť skoro všade
Re: Stavby - všeobecne
Myslím že 10% za každý další level je celkem málo. Zvláště, když si to porovnáš s tím, jak zvyšují odměny další stupně u ostatních věcí (kdy je to obvykle kolem 100% základu -> takže tady by to bylo +50% místo +10%).nezmar wrote:
- Predsunutá hladka zvyšuje príjem zlata zo zlatého dola o 50% + 10% za každý ďalší stupeň
- Predsunutá hladka zvyšuje zvyšuje šancu na event v Tábore uprchlíkov z pôvodných +100% na +50% + 10% za každý ďalší stupeň
- Predsunutá hladka zvyšuje zvyšuje šancu na event v Naleziste z pôvodných +100% na +50% + 10% za každý ďalší stupeň
Zvýšení jako u ostatních mi připadá hodně, ale zvýšení o 25% by mohlo být rozumné.
Takže by to bylo:
+50% + 25% za každý další lvl hlídky
PS: Hlídka také ovlivňuje šanci k nalezení run z dolu, kde je to nyní 100% (k chození za 13 tahů, navíc ještě za 6 tahů) a i u ní bych to rozložil na pravidelné chození s intervalem:
13 tahů (bez), 10 tahů (1. stupeň), 8 tahů (2. stupeň), 6 tahů (3. stupeň), 5 tahů (4. stupeň), 4 tahy (5. stupeň)