Buh - Aethar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Aethar

Post by Hron »

Vím, že jsi Nezmare psal, že zavedeš do rekrutu mocninné funkce, aby nešlo mít extrémně vysoký rekrut.
Nevím, jestli to funguje, nebo jaké to má limity (například že se to projeví až u miliardových řádů), ale na základě chatu a toho, že bugování počtu válečníků přes farmení lidí a zlata z trhu není smysl Aethera a osobně mi hodně vadí, že je kvůli tomu považován ze přesíleného, tak prosím o zavedení přísnějšího omezení.

Æthrův věrný - maximální rekrut 10k za tah
Ledový válečník - maximální rekrut 2k za tah
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1550
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Aethar

Post by nezmar »

pri Aethrovom vernom je bonusovy rekrut nastaveny na 20*pow(runa_4, 0.7) - čiže 10000 sa dosiahne pri počte 7200 nebeských rún.

s tym, ze sa este musi započítať percentuálne zvýšenie so stavieb
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Aethar

Post by Hron »

nezmar wrote:pri Aethrovom vernom je bonusovy rekrut nastaveny na 20*pow(runa_4, 0.7) - čiže 10000 sa dosiahne pri počte 7200 nebeských rún.

s tym, ze sa este musi započítať percentuálne zvýšenie so stavieb
Aktuálně mám 12k run nebes...


Já neříkám, že těch limitů půjde dosáhnout lehce, ale je možné jich dosáhnout a už si lidé stěžovali, že je ten rekrut moc velký. Mnou navrhované limity by neměli normální hru moc ovlivnit a zároveň jsou rekruty dostatečně vysoké, aby kdyby někdo takový rekrut měl, tak aby měl stále pocit, že je ten rekrut vysoký...

Takže já bych chtěl, ale ten limit 10k a 2k byl limit na bonusový rekrut z run/zásob. Ostatní věci ať fungují normálně.
(takže se zikuratem by byl rekrut 13k a podobně)
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Aethar

Post by Hron »

Když se na základě bugů hýbe s tím, jak chodí Mágové ledu, tak abychom nespamovali tam tak to napíši sem:

Původně (tedy ještě minulý věk) to bylo:
Ledové jezero
  • cena jednoho vybavení 600 zl
  • na jednu jednotku potřeba 5 vybavení
  • na jednoho Mága ledu potřeba vložit 1000 vybavení
  • cena jednoho mága = 600k zl
  • s jedním mágem přijde 200 jednotek
Ledová jeskyně
  • cena jednoho vybavení 100 zl
  • na jednu jednotku potřeba 100 vybavení
  • na jednoho Mága ledu potřeba vložit 5000 vybavení
  • cena jednoho mága = 500k zl
  • s jedním mágem přijde 50 jednotek (cca 2x silnějších, než u Jezera)
Výcvikový tábor
  • myslím, že původně neexistoval, když vznikal Mág ledu, ale tímto si jist nejsem
  • cena jednoho vybavení 25 zl a 1 člověk
  • na jednu jednotku potřeba 10 vybavení
  • na jednoho Mága ledu potřeba vložit 5000 vybavení
  • cena jednoho mága = 125k zl a 5k lidí
  • s jedním mágem přijde 500 jednotek (lepší v útoku, slabší v obraně, než u Jezera)
Z tohohle mi plyne, že Jezero a Jeskyně jsou relativně vyrovnané, ale Výcvikový tábor je na tom velmi dobře, proto navrhuji aby u něj nebylo potřeba 5k vybavení, ale 10k vybavení.

Výsledek - potřeba na 1 Mága ledu
- Ledové jezero: 1k vybavení -> beze změny
- Ledová jeskyně: 5k vybavení -> beze změny
- Výcvikový tábor: 10k vybavení -> změna na dvojnásobek
ySpirit
Posts: 122
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Aethar

Post by ySpirit »

To uz bych spis resil problem, proc nikdo nehraje jezero a jeskyni. Mag ledu se klidne muze posunout "cenove" nahoru i v tech budovach.

1x Ledovy valecnik + nejake sestry ledu = 250 zlata + 10 lidi
1x ledovy elemental = 3k zlata
1x ledovy prizral = 10k zlata

Uz z tech cisel by melo byt jasny, ze jsou hodne predrazeny.

Ledovy valecnik je primarne ofenzivni jednotka - za 250 zlata (+ lidi, co se az tolik nepocitaji) se ziska minimalne 200 dmg ve tretim kole a 50 v nasledujicich. Zaroven ma vysoke staty (utok/obranu/inic) a 120 hp / 250 hodnoty.
Pomer cena / hp: 2.08
Pomer HP / hodnota: 0.48

Navrhovane zmeny:
Ledovy elemental je stitovaci jednotka, takze ma nizsi utok, misto slayera ma ledovy stit a imunitu na ohnivy stit, ma 680 hp na 3000 zlata a 500 hodnoty. 1 hp na 4.4 zlataky; 1.36 hp na bod hodnoty.
Na balance se klidne muze odebrat magie ledu 1, protoze jednotka zpomaluje stitem. Na utok se muze nechat prizrakum.
Cena: 3000 => 400 zlata
Hodnota: 500 => 300-350
Pomer cena / hp: 4.4 => 0.8
Pomer HP / hodnota: 1.36 => 1.94-2.26

Ledovy prizrak je o neco silnejsi, starodavny prizrak by mel hodnotu vyssi jen drobne a nebo stejnou jako ledovy prizrak. Ted nevim, jestli je vylepseni budovy, aby rekrutilo starodavne prizraky a nebo je to jen kouzlo, co je zmeni. K tomu zmenu nemam - mohla by se pozdeji hodit, kdyby se vetev vice otestovala.
Cena: 10000 => 1000 zlata
Hodnota: 800 => 500
Pomer cena / hp: 10 => 1;
Pomer HP / hodnota : 1.25 => 2


Proc tak velka zmena ceny a hodnoty?
Protoze o ofenzivni jednotku se moc neprichazi - nepotrebuje se rekrutit zpatky prakticky vubec. Utocne jednotky by mely byt drazsi, ale misto navrhovani upravy ledoveho valecnika, ktery je jeden z nejlepsich ze treti budovy, radsi navrhuju, aby se ty 2 starsi jednotky zlevnili a byly lepe pouzitelne.
Zaroven nemaji az tak vysokou obranu, tak by se tam lepsi pomer ceny a hodnoty hodil - nejsou to topazove / wurmove a ztraty mit budou, az uz maji tvrzene ocelove platy a nebo treba dralgaruv totem zivota.


A mag ledu se pridaval spolecne s Ledovym jezerem - v tu dobu meli pouze ledovi elementalove ledovy stit a mag ledu chodil pouze u elementalu. Valecnici se pridali az dele, jestli si to pamatuji spravne.
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Aethar

Post by Hron »

No já původně neměl v plánu druhou větev Aethera řešit, protože první je funkční proti Starodávným hydrám bojovat nechci. Takže já chtěl jen pořešit Mágy ledu, aby si někdo nestěžoval, nebo nedivil, proč tam je to tak a jinde zase jinak.

Ale jinak v tom co píšeš máš pravdu a změny mi zní celkem rozumně.
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Aethar

Post by Hron »

Ale když už to tu ySpirit nakousl, tak jsem použil jeho návrh a doplnil zbytek...

Velký Aetherův update druhé větve – fáze 1
Současné bonusy do rekrutu u budov, či slevy a podobně budou nahrazeny novými.


Aktivní kouzla boha
(nahradí současné schopnosti v této větvi)

Přeměna na Starodávné přízraky
- potřeba: Ledová jeskyně, Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 1 runa nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových přízraků na Starodávné ledové přízraky

Přeměna na Starodávné elementály
- potřeba: Ledové jezero, Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 5 run nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových elementálů na Starodávné ledové elementály
//jsou výrazně silnější, než základní jednotka

Přeměna na Starodávné obry
- potřeba: Ledová pevnost, Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 10 run nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových obrů na Starodávné ledové obry

Přivolání Sněžného obra
- potřeba: Ledová pevnost
- cena: 1 runa nebes
- efekt: přidá do armády 1 Sněžného obra
//beze změny od současného

Přeměna na Starodávné hydry
- potřeba: Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera, skóre >= 10
- cena: 100 run nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových hyder na Starodávné ledové hydry

Přeměna na Velemága ledu //platné pro obě větve
- potřeba: všechny budovy Aethera, skóre >= 20
- cena: 300 run nebes
- efekt: přemění 100 Mágů ledu na Velemága ledu
//cílené oslabení


Budovy
Ledový Dóm
- vylepšení Ledového chrámu
- potřeba: Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 50 run nebes


Jednotky

Vyznavač boha ledu
- změna jak u Mága ohně -> vyvolává 1/2 koulí co Zasvěcenec nyní
- staty a rekrut beze změny

Akolyta boha ledu
- změna, že vyvolává tolik koulí co Zasvěcenec nyní
- staty a rekrut beze změny

Zasvěcenec boha ledu
- změna jak u Arcimága ohně -> vyvolává 2x koulí co Zasvěcenec nyní
- staty beze změny
- podmínka pro příchod: jako nyní (tedy postavena Ledová jeskyně nebo Ledové jezero nebo Výcvikový tábor)
- příchod: 1 za 5 rekrutovaných Vyznavačů boha ledu NEBO 1 za 3 rekrutované Akolyty boha ledu

Zbytek bych zatím nechal tak, jak je nyní. Tohle už by samo o sobě mělo být slušné posílení a nejsem si úplně jist, jaký to bude mít dopad, a tak bych nyní více neměnil a upravil až ve druhé fázi.

Ledový přízrak
// změna ceny/hodnoty jak navrhoval ySpirit
- cena: 1000 zl (potřeba 2 vybavení po 500 zl)
- snížení hodnoty na 500 (550 u Starodávného ledového přízraku)
- základní rekrut: 2
- bonusový rekrut:
  • Ledová pevnost = + ceil(runa_4^0,25)*4 //předpokládám, že i zde je runa_4 runa nebes...
  • Obrovský ledový chrám = + ceil(runa_4^0,3)*4
  • všechny budovy Aethera = + ceil(runa_4^0,35)*4
Ledový elementál
// změna ceny/hodnoty/magie jak navrhoval ySpirit
- cena: 400 zl (potřeba 1 vybavení za 400 zl)
- snížení hodnoty na 300 (u Starodávného ledového elementála hodnotu neměnit a nechat těch 500)
- odebrání magie ledu 1 (i u Starodávného ledového elementála)
- základní rekrut: 5
- bonusový rekrut:
  • Ledová pevnost = + ceil(runa_4^0,3)*4 //předpokládám, že i zde je runa_4 runa nebes...
  • Obrovský ledový chrám = + ceil(runa_4^0,35)*4
  • všechny budovy Aethera = + ceil(runa_4^0,4)*4
Ledový obr
- cena beze změny včetně zachování obou slev
- staty beze změny
- základní rekrut: 1
- bonusový rekrut:
  • Obrovský ledový chrám = + ceil(runa_4^0,3)
  • všechny budovy Aethera = + ceil(runa_4^0,35)
Ledová hydra
- cena: 1M zlata a 1 runa nebes (1 vybavení za 1M zlata a 1 runu nebes)
- staty beze změny
- základní rekrut: 1

Hydra byla do teď v důsledku velmi slabá, protože kvůli nicotnému rekrutu předchozích jednotek byla prvním štítem a i když má vysoké staty, tak funkci Wurma zastat nedokázala a často umírala dříve, než se mohl projevit její útok. Nyní zavedením bonusového rekrutu je možnost, že až si klan našetří nějaké runy nebes, tak bude moci štítovat přízraky/elementály a tak je šance, že se hydra na tah dostane. Aneb hydra je něco mezi dmg dealerem a tankem, kdy s tím, jak větev vypadala, tak hydra nezvládala dělat ni jedno. Osobně mám pocit, že by se měla upravit, aby něco dělala, ale myslím, že bude potřeba prvně zavést ostatní změny a až pak se dá doladit hydra...

Mág ledu
- staty beze změny
- příchod: 1 Mág ledu za:
  • Ledová jeskyně = 500 vybavení
  • Ledové jezero = 500 vybavení
  • Výcvikový tábor = 10 000 vybavení
Aetherův ledový válečník
- staty beze změny
- podmínka příchodu: Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- příchod: 1 – ceil(score^0,7)


Konec první části
Protože si nedokážu přesně představit, co změny udělají, tak úpravu větve bych rozdělil do tří částí. První část je již popsaná a vytvoří nový základ pro danou větev.
Ve druhé části se doladí jednotky, které se nyní dali špatně odhadnout.
A na závěr ve třetí části se přidají plánované nové „posvátné“ jednotky.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Aethar

Post by tarrant »

proč má Šaman Ledu a Æthrův šaman Ledu stejnou hodnotu?

Æthrův šaman Ledu má o 20 vyšší dmg, ale hlavně vyvolá o 30% více zdí, díky vyššímu HP..
Tak mi nějak nedává smysl proč by měl mít stejnou hodnotu a navrhuji ji zvýšit..

Žádný jiný bůh takovou výhodu nemá.. buď má jednotky dražší a nebo pokud stojí stejně jako původní verze, tak mají vyšší hodnotu..
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1550
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Aethar

Post by nezmar »

to nemáš pravdu. Veľa krát update stojí rovnako a dokonca má aj rovnakú hodnotu :)
Post Reply