Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

my už jsme na konci..

Tak takhle..
Arcimág bude útočit totálně random bez preferencí (hráčům se vyplatí si přivyolat max jednotek z portálu, aby snížili šanci na zásah důležitých jednotek)
- žádný bůh není zvýhodněn, ani znevýhodněn.. prostě občas bude mít štěstí a občas smůlu..

Rozhodně dát vylepšené.. bude to pak větší dilema jestli hráč bude chtít čekat na korunu a nebo jestli bude chtít vylepšit základní předmět na 4x více vyvolanýc jednotek, protože uvidí co mu ten základní předmět přináší + to zdraží celkovou výrobu..

s těmi brouky u dhara no uvidíme to se dá v budoucnu upravit..

takže už chybí jen ty názvy a kde co bude padat..
- chybí též název vylepšené koruny
ten název hole co: Iluzionární hůl se vsazeným prstenem?

možná jsem slepej, ale nějak nemůžu najít jestli jsme dořešili do padání předmětů z druhé a třetí kategorie, tu pravděpodobnost

u střeleckých jednotek jsem odstranil nápisy, že jsou imuní proti ohni a toxicitě, je to zbytečné to tam psát, takže to vlastně zůstalo jen u válečníků

PS: s tím příspěvkem že bych přesunul ty artefakty jsem koukal na blbou stránku.. :D jsou tam ještě další příspěvky.. tak to holt nechám komplet v tom prvním..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Iluzionární hůl se vsazeným prstenem
asi by šlo
chybí též název vylepšené koruny
Tak co třeba na to jít odjinud a místo vymýšlení něčeho, co by ji přesně popsalo, tak spojit název koruny a velemágovi róby a dát obecný název: Arcimágova koruna moci
možná jsem slepej, ale nějak nemůžu najít jestli jsme dořešili do padání předmětů z druhé a třetí kategorie, tu pravděpodobnost
Nepamatuji si to a přiznám se, že se mi to nechce hledat. Tak to teoreticky můžeme vymyslet znovu.

Takže dávám nástřel od kterého se můžeme pak odrazit...
1. kategorie = 100%
2. kategorie = 1% za dobytí
3. kategorie = 0,1% za dobytí
4. kategorie = 0,1%
srdce = 0,1% za arcimága (tedy vlastně za dobytí)
koruna = 0,1% za arcimága (tedy vlastně za dobytí)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

ok trošku upravím název té hole na:
Hůl iluze se vsazeným prstenem

název koruny bych viděl spíše na:
Iluzionární koruna moci (to že je arcimágova tam nemusí být, ale rád bych odkázal na tu iluzi, případně možnost: Arcimágova iluzionární koruna moci)
- pokud první možnost tak bych základní korunu možná přejmenoval na: Iluzionární korunu
- jde mi o to, že ve hře je více arcimágů a možná v budoucnu budou i jiné předměty z jiných arcimágů, tak tímto názvem je "nezablokovat"

padání předmětů:
srdce a koruna jsme se domluvili na 0,15% s tím, že kdyby padali moc tak to upravíme..
1. katgorie ok
2. asi ok, možná bych dal základní šanci 10%+1% za dobytí..
3. bych zvýšil na 0,2% možná 0,25% (za dobytí)? přeci jen při 200 dobytích což bude asi tak nějak strop tam bude už hodně silná armáda, a tak 40- 50% šance na padnutí za ty (možné) ztráty by už byla adekvátnější, než 20%..

vím nemám se v tom už vrtat, ale nějak se mi postupně znelíbila síla učně návrh:
místo zdí bude vyvolávat v základu vosy (nebo klidně i zeď) a srazil bych ho až na 1% (dokáže tak uchránit sebe i arcimága v plenění)

teď má 15% což při 100 dobytích by hráč získával jendotku která vyvolá 1500% když by dobyl 2x po sobě tak 3000% atd atd atd..
tahle to bude při 100 dobytích 100% atd..

v začátku věku při těch 15% je to strašný boost mi přijde a v dalších fázích zase ty stovky a tisíce % mi přijde taky moc..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:ok trošku upravím název té hole na:
Hůl iluze se vsazeným prstenem

název koruny bych viděl spíše na:
Iluzionární koruna moci (to že je arcimágova tam nemusí být, ale rád bych odkázal na tu iluzi, případně možnost: Arcimágova iluzionární koruna moci)
- pokud první možnost tak bych základní korunu možná přejmenoval na: Iluzionární korunu
- jde mi o to, že ve hře je více arcimágů a možná v budoucnu budou i jiné předměty z jiných arcimágů, tak tímto názvem je "nezablokovat"
ok
tarrant wrote:padání předmětů:
srdce a koruna jsme se domluvili na 0,15% s tím, že kdyby padali moc tak to upravíme..
1. katgorie ok
2. asi ok, možná bych dal základní šanci 10%+1% za dobytí..
3. bych zvýšil na 0,2% možná 0,25% (za dobytí)? přeci jen při 200 dobytích což bude asi tak nějak strop tam bude už hodně silná armáda, a tak 40- 50% šance na padnutí za ty (možné) ztráty by už byla adekvátnější, než 20%..
U srdce jsem zapomněl, že jsme nakonec zůstali na tvém a ne na mém. Omlouvám se.
Jinak asi ok. (nejsem nadšen za těch 10%, ale snesu to)
tarrant wrote:vím nemám se v tom už vrtat, ale nějak se mi postupně znelíbila síla učně návrh:
místo zdí bude vyvolávat v základu vosy (nebo klidně i zeď) a srazil bych ho až na 1% (dokáže tak uchránit sebe i arcimága v plenění)

teď má 15% což při 100 dobytích by hráč získával jendotku která vyvolá 1500% když by dobyl 2x po sobě tak 3000% atd atd atd..
tahle to bude při 100 dobytích 100% atd..

v začátku věku při těch 15% je to strašný boost mi přijde a v dalších fázích zase ty stovky a tisíce % mi přijde taky moc..
S 1% je to myslím slabší než odměna z Gnomí velkodílny. Ale asi to tak můžeme zkusit (tady jsou zase i jiné věci, než jen ta jednotka, na rozdíl od velkodílny). Ale pokud ho takhle oslabíme, tak snížit hodnotu z 10k na 1k...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Úsměvná historka:
Z prvních trosek neznámého chrámu, který jsem tento věk potkal mi padl Prsten strážce...
Post Reply