Stavby - Kovárňa

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Stavby - Kovárňa

Post by ySpirit »

tarrant wrote:
ySpirit wrote:Idealne by kazdy predmet zanechal neco jineho, ale kdyby to bylo treba jen 500-1000k zlataku, tak by to uplne stacilo..
Víš že můžeš nepotřebné itemy instantně prodat za 200k zlatých?
Takže tohle už funguje..
Jo, to vim, jen mi to prijde v pohode na medene platy, ktere nemaji poradne zadnou hodnotu a nikdo je nikdy nebude kupovat. Na druhou stranu treba totem krve, druidsky ritual, prapor starecho druidskeho cechu, ohnivy bic, ohniva roba maji vyssi hodnotu a pozdeji se nekupuji, protoze je vsichni maji a nic s nimi nejde udelat :D
No, kdyz se pridaji nove recepty, tak by mohla byt nejaka poptavka po nich.


Nove recepty do kovarny:
Jako vzdycky, je to uplny nastrel, treba se neco bude libit :mrgreen:

Predmety pro unikatni jednotky
  • Ohniva zbroj, 2x Ohnivy bic, 2x Ohniva roba, 50x runa ohne, 1M zlata => Roba fenixe (magie ohne 6 - sopka, 5x nasobek damage jako ohnivy stit, imunita vuci ledovemu stitu)
  • 2x Ohniva roba, Hul ohne, 100x runa ohne, 1M zlata => ... mel byt predmet, co by povolal ohniveho prizraka, ale to uz existuje, jako Arianin svazek ohnivého mistrovství, takze tady nic
  • Kostena hul, jedovate strely, 200x runa snehu, 1M zlata => Hul zkazy (+100% jedovaty utok, vyvolava kostlivce)
  • 5x Zlaty ingot, Svazek ledoveho mistrovstvi, 1000x runa snehu, 2M zlata => Ledova koruna (imunita vuci ohnivemu a ledovemu stitu, magie ledu 5 - odebrani ohniveho stitu nebo magie ledu 6 - vyvolani 500 ledovych hradeb)
  • 5x Zlaty ingot, hul ohne, ohnivy bic, (na splozence - vulkanuv ohnivy prapor), 100x runa ohne, 2M zlata => Prsten ohne (ohnivy stit, imunita vuci ledovemu stitu + magie ohne 10 - privolani ohniveho deste, upravit, aby bylo aspon o hodne silnejsi, mozna 300x? a nebo povolani nizsiho ohniveho splozence)
Predmety pro obyc jednotky
  • Zlaty ingot, 100x runa ohne, 500k zlata => Kalich ohne
  • 2x Hul ohne, 500x runa ohne, 1M zlata => Hulka ohne
  • Kostena fletna, 2x prapor stinu, 1M zlata => Prokleta kostena fletna (zachova si vyvolavani vice kostlivcu / upiru, +2 utok/obrana pro nemrtve jednotky)
  • Totem krve, popel padlych valecniku, 50x runa ohne, 1M zlata => Urna padlych (totem krve s imunitou vuci ohnivemu stitu)
  • 3x Prapor stareho druidskeho cechu, 6x Druidsky ritual, 500x runa zivota, 1M zlata => Tajemstvi druidu (+70% starodavnych entu / +50% starodavnych entu s vybavenim +20% do zivota / +50% starodavnych entu, druidi kazde kolo privolaji enty v mensim poctu, 1. kolo full, 2. kolo pulka, 3. kolo ctvrtina... / +50% starodavnych entu a privola podobny pocet normalnich entu)
  • Kouzelnicka roba, zelezne nebo ocelove platy, 250k zlata => Brneni klerika (+5 nebo 7 do obrany, -1 inic, imunita vuci ohnivemu a ledovemu? stitu)
  • 20x bronzovy ingot, 20x zelezny ingot, 10x ocelovy ingot, 2M zlata => Paveza (+3 do obrany, -1 inic, blok proti strelam 20% - snizeni poskozeni od jednotek s typem utoku 2)
  • 25x bronzovy ingot, 15x zelezny ingot, 15x ocelovy ingot, 1x ingot temne ocele, 4M zlata => Velka paveza (+5 do obrany, -1 inic, blok proti strelam 30% - snizeni poskozeni od jednotek s typem utoku 2)
  • 35x bronzovy ingot, 30x zelezny ingot, 15x ocelovy ingot, 1x ingot temne ocele, (mozna nejaka kolecka?), 4M zlata => gnomi vozik
zbrane z ingotu
  • 12x bronzovy ingot, 150k zlata => bronzovy mec
  • 14x bronzovy ingot, 5x zelezny ingot, 250k zlata => gladius
  • 18x bronzovy ingot, 9x zelezny ingot, 2x ocelovy ingot, cepel mece, 500k zlata => Rytirsky jednorucni mec
  • 20x bronzovy ingot, 14x zelezny ingot, 5x ocelovy ingot, rukojet obourucneho mece, 1M zlata => Bastard (mohl by vyzadovat treba i cepel mece nebo rytirsky jednorucni mec, kdyby se zdalo, ze je jednoduche ho ziskat)
  • 25x bronzovy ingot, 20x zelezny ingot, 9x ocelovy ingot, dlouha rukojet, 2x cepel sekyry, 2.5M zlata => Tezka bojova sekyra (ve hre se pise sekyra, na wiki je sekera, jen detail)
  • 15x bronzovy ingot, 15x zelezny ingot, 4x ocelovy ingot, cepel sekyry, totem krve, 1M zlata => Krvezizniva sekera (+6 utok, pro jednotky s typem utoku 1: +1 dmg, -1 hp nebo muze byt % bonus, aspon by vyuzilo vice jednotek)
Nove suroviny
  • Cepel mece - na Rytirsky jednorucni mec (muze taky na Bastard) - drop ve stokach, eventy nad 2M hodnoty
  • Rukojet obourucniho mece - na Bastard - drop nad 5M, mozna az od 10M hodnoty
  • Cepel sekyry - na Tezkou bojovou sekyru a krveziznivou sekeru - drop nad 10M hodnoty
  • Dlouha rukojet - na Tezkou bojovou sekyru (+ mohla by se vytvorit nejaka bojova tyc pozdeji, co taky vyuzije) - drop nad 20M hodnoty
  • Zlaty ingot - na kalich ohne, 2 koruny pro unikatni jednotku - drop velmi vzacne z trpasliku, pretaveni 10 zlatych nugetu na ingot spolecne s 100k zlata
  • Zlaty nuget - na zlaty ingot - drop z trpasliku

Posilene prapory bohu (pisu spis navic, kdyz uz jsem se do toho pustil)
  • Dharova kamenna standarta, kouzelnicka roba, 500x runa zivota, 5M zlata => Dharova prastara kamenna standarta A (imunita vuci ohnivemu a ledovemu stitu, +5 obrana, pro dharovi jednotky +8 obrana)
  • Dharova kamenna standarta, totem krve, 500x runa zivota, 5M zlata => Dharova prastara kamenna standarta B (+5 obrana, za kazde 2 body obrany +1 bod do utoku, pro dharovi jednotky: +8 obrana)
  • Dralgaruv totem zivota, tvrzene ocelove platy, 500x runa zivota, 5M zlata => Dralgaruv prastary totem zivota A (+8 obrana, +20% hp, +40% hp pro dralgarovi jednotky)
  • Dralgaruv totem zivota, totem krve, 500x runa zivota, 5M zlata => Dralgaruv prastary totem zivota B (+20% hp, bonus do poskozeni v podobe 10% zdravi jednotky, pro dralgarovi jednotky: +40% hp)
  • Aethruv ledovy prapor, amulet velitele, 750x runa snehu, 5M zlata => Aetheruv prastary prapor smrti (magie ledu 1, inic +1, +5% poskozeni za kazdy bod iniciativity vyssi nez ma nepritel, pro aetherovi jednotky: +3 inic, magie ledu 2)
  • Dreadduv prapor smrti, prapor stinu, 500x runa snehu, 200x runa zivota, 5M zlata => Dreadduv proklety prapor smrti A (+3 do utoku a obrany, pro dreaddovi jednotky: +5 utok/obrana)
  • Dreadduv prapor smrti, jedovate strely, 500x runa snehu, 200x runa zivota, 5M zlata => Dreadduv proklety prapor smrti B (+50% jedovaty utok, +2 do utoku a obrany, pro dreaddovi jednotky: +5 utok/obrana)
  • Na zbytek me moc nenapadalo co tam pridat / co by tem bohum pomohlo.
  • Ghorova standarta s nabodnutou hlavou demona, totem krve, valecne bubny, 400x runa ohne, 5M zlata => Ghorova zkrvavena standarta s nabodnutou hlavou demona (+20% poskozeni, +1 inic, +1 utok, -1 obrana, pro Ghora: +50% poskozeni, +3 utok, +1 inic)
  • Prapor svetla, rytirsky jednorucni mec, popel padlych valecniku, 200x runa snehu. 150x runa zivota, 5M zlata => Prastary prapor svetla (+4 utok, 75% dmg jako stec, pro Crinis: +100% utok, +50% inic)
  • Vulkanuv ohnivy prapor, kalich ohne, 400x runa ohne, 5M zlata => Vulkanuv prastary ohnivy prapor (imunita vuci ohnivemu a ledovemu stitu, ohnivy stit 2, jednotky vulkana maji stale stejny bonus do ohniveho stitu a posileni magie a jeste +50% damage a utok)
Poznamky:
U Dhara casto umiraji Minotauri na ohnivy stit - moznost A by jim dala dobry bonus do obrany + by se prestali rozbijet o ohnivy stit. Topazovy by z toho mel jen lepsi obranu a imunitu na ledovy stit.
Moznost B to udela flexibilnejsi pro Dhary - pomalu kazda jednotka by to mohla vyuzit na ziskani utoku - hadi by ziskali 11.5, jesteri 8.5, minotauri 15.5 a mimo Dhara by to mohlo byt dobre treba na Prastarych horskych obrach.
U Dralgara se totem zivota nepouziva snad vubec, moznost A by zkombinovalo to, co se casto chce u wurmu - bonus do obrany. Moznost B to udela zajimavejsi - takovy Wurm by mel 160k HP a bonus 16k do poskozeni.
Ascena nema svuj vlastni prapor.

Jeste teda dodam, ze nevim, kde pada drap draka, a ze nektere kombinace, co existuji, uz vyuzivaji nektere z techto predmetu a vyzaduji zrovna drap draka.
Taky nevim, jestli je treba prapor krve (+200% dmg do stece pro zive jednotky, obrana klesne na 1) vzacny a pada jen z tabora archeologu.
Jestli se nekde nachazi, mozna by se dalo hodit za nejakou kombinaci totemu krve + amuletu velitele / valecnych bubnu.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - Kovárňa

Post by Hron »

Na první pohled zajímavý. Ale už na začátku čtení mi to přijde, že nové předměty jsou moc silné - umožňují aby měl každý klan unikátní věci (sopka a podobně) a pak třeba další věci zabíjí představu, že si člověk musí vybrat mezi tím, zda bude předmět obranný, nebo útočný, protože má oboje a podobně. A nakonec jsou všechny věci v důsledku hrozně levné, protože už v polovině věku je všeho hrozně moc a tak by nebyl problém na vyrobení většiny top věcí pro všechny jednotky. To mi nepřijde dobré.

PS: prapor krve a Arianin svazek ohnivého mistrovství sice teoreticky existují, ale nikdy jsem je neviděl a to ani ve věcích, kdy jsem zkoušel farmu lidí a podobně a za ten věk jsem byl u stovek archeologů... tzn.: myslím, že ty předměty reálně nikde nepadají... Podobně je na tom ještě Prapor bersekra, Srdce prokletého Wurma Ragnarokka, Dehinátorův meč.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Stavby - Kovárňa

Post by tarrant »

Já taky přemýšlím nad novými itemy, většinu zavrhnu.. když mi něco napadne, tak to sem přidám.. což je třeba teď :D
Luk z rohu jednorožce
potřeby: 1x slonnovinový luk, 2x roh jednorožce, 200 run života, 10M zlata
roh jednorožce - může padnout jen v eventech, kde se vyskytují jednorožci - efekt: unikátní jednotka získá schopnost léčit přátelské živé jednotky o 1%
Luk z rohu jednorožce - unikátní jednotce se změní druh útoku na 2, léčí přátelské živé jednotky o 3% (v případě nasazení na posvátného jednorožce se efekt léčení sčítá s původní schopností)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - Kovárňa

Post by Hron »

tarrant wrote:Já taky přemýšlím nad novými itemy, většinu zavrhnu.. když mi něco napadne, tak to sem přidám.. což je třeba teď :D
Luk z rohu jednorožce
potřeby: 1x slonnovinový luk, 2x roh jednorožce, 200 run života, 10M zlata
roh jednorožce - může padnout jen v eventech, kde se vyskytují jednorožci - efekt: unikátní jednotka získá schopnost léčit přátelské živé jednotky o 1%
Luk z rohu jednorožce - unikátní jednotce se změní druh útoku na 2, léčí přátelské živé jednotky o 3% (v případě nasazení na posvátného jednorožce se efekt léčení sčítá s původní schopností)
Na první pohled se mi to líbí, ale na druhý se mi nelíbí předávání unikátní vlastnosti Dralagara všem ostatním. Takže jsem spíše proti.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Stavby - Kovárňa

Post by tarrant »

no můj plán je, že by to mělo být fakt unikátní s tím, že klan vyrobí max 1 luk za věk se štěstím :D.. šance na padnutí rohu bych viděl cca 0,1-0,25% - aby hráč neměl 10 generálů s lukem..
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Stavby - Kovárňa

Post by ySpirit »

Tak mala sance mi prijde vcelku otravna, pridej do receptu nebesky krystal nebo treba stripek nadeje a prijde mi to ok. :mrgreen:
Nebesky krystal by znamenal, ze by to bylo spis pozdeji ve veku, ale takova Crinis / Dhar by pak meli vetsi konkurenci na trhu.
Stripek nadeje je cenove podobny a taky se objevi az dele ve veku.
Roh muze mit vyssi drop rate, a na luk z rohu jednorozce by bylo potreba treba 10 materialu, aby se to vyvazilo.
Pak jeste udelat aspon jeden predmet k tomu, co by taky vyuzival tenhle material, at to neni vylozene na jedno pouziti, kde by o to nemusel byt poradne zajem.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Stavby - Kovárňa

Post by tarrant »

promiň, ale mě přijde, že máš moc velkou snahu tuhle hru zjednodušit.. tahle hra nikdy neměla být lehká.. ikdyž se dost zlehčila v některých ohledech..
jestli mám do receptu něco přidat? tak ok 100 run věčnosti :p :D je to dostatečné zjednodušení? ne nechci aby to tak bylo..
nesouhlasím úplně s hronem v tom, že by unikátní schopnosti bohů nemohli mít i jiní, ale jak jsem napsal nechci, aby tu měli hráči 10 generálů s tímto mnou navrhnovaným itemem a protože si můžeš klikat kolik účtů chceš, tak nafarmit si krystal, nebo střípky i runy věčnosti není těžké..
a i nechci aby každá unikátka na sobě měla i jen základní roh.. proto ta opravdu mizivá šance..

jinak ještě úprava k nasazení na posvátnného jednorožce, protože když je magie je stejné kategorie, tak se nahrazuje, tak aby se nemuselo programovat sčítání (nevím jak je to složité) tak prostě posvátnému jednorožci dá léčení 13%..
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - Kovárňa

Post by nezmar »

ošetrenie pri pridávaní bonus ak jednotka má daný predmet nie je problém. Funguje tak aj Vulkánov prapor (je jedno o akú mágiu sa jedná)

a väčšinu mágií/schopností ktoré vytváram (alebo prerábam) tak programujem tak aby boli univerzálne čo sa týka hodnôt, takže kľudne môže byť jednotka, ktorá mágiu používa na 5% a iná, ktorá to má na 95%
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Stavby - Kovárňa

Post by ySpirit »

tarrant wrote:promiň, ale mě přijde, že máš moc velkou snahu tuhle hru zjednodušit.. tahle hra nikdy neměla být lehká.. ikdyž se dost zlehčila v některých ohledech..
Zjednodusit mozna, zalezi co.

Napriklad - slonovinovy luk.
Kdo ho aktualne vyuzije? Krome Dreaddova vyvoleneho me nenapada jedina jednotka, kde ma cenu to pouzit.
Posvatni jednorozci uz jsou strelni, velitel klanu si muze pres level ziskat strelny utok a pak mu ten luk taky nic neda. I kdyby se rozhodl jit bez strelneho utoku, melo by stejne cenu kupovat / shanet si celkem vzacny predmet z pleneni, co pomuze unikatni jednotce dat v druhem kole treba 2-10k poskozeni navic?

Ted k tomu luku z rohu jednorozce - mel by vyuziti? Na Dralgarovi snad i jo, posvatny jednorozec uz strelny je, tak by se tam pouze vylepsilo leceni.
Na Velitele se to hodit taky muze, ale to uz je druhy luk z rohu jednorozce. Opravdu bude mit nejaky klan 2x nebesky krystal jen na predmet, co ti hodi leceni 3% jednou za kolo?
Opravdu by vadilo, kdyby si tamhle nekdo lecil velitelem 3% na wurmech (3k hpcek na kazdeho wurma), kdyz nejvetsi problem, co wurmove maji, jsou jednotky se slayerem / exterminaci / davem?

Kdyz se to porovna treba s tamhle Aetherovo robou moci, ktera neni zrovna tezka nafarmit a da jednotce magii ledu 4, co je snad nejvice rozbita magie ve hre - snizeni obrany nepratelske jednotky na polovinu a iniciativy o 10.

A jestli nekdo bude klikat hromadu uctu, aby to na jednom mel hromadu, tak to snad nevadi. To same muze delat se vsemi runami / prelivat zlato / farmit nebo tvorit jine predmety.
S tim poradne nejde nic delat, maximalne tak nastavit, ze by se na trhu dalo prodavat pouze na jine ucty - ne na klany na stejnem ucte. Ale to by pak zabilo nektere bohy, co vyzaduji, aby se s nimi jel aspon 1 farmici klan. A neni tu tolik aktivnich hracu, aby takova zmena spise neskodila. :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Stavby - Kovárňa

Post by tarrant »

Ok tak s tím Nk by to šlo, ale s těmito úpravami:
zvýšení šance na padnutí 3%? nebo klidně 5%
Roh jednorožce léčí za 0,25% (místo 1%)
na výrobu luku z rohu jednorožce je jich potřeba 5 (místo 2)
šlo by?
Post Reply