Hron wrote:Vyvolávání je většina magického stromu (který je ale zatím ve výrobě), ale pokud bude málo talentů za hru, tak se obranná větev využije jen pro Ohnivý bič...
Teď mě napadá, že stejně může mít každá jednotka jen jednu vyvolávací magii+magii co používá každé kolo třeba na snižování ini.
Ještě nemám ozkoušený ten poslední talent z obranné větve, ale tím se asi stejně vyřadí jen jeden největší stack v celém boji.
Co že by se při výpočtu zkušeností za poraženou hodnotu armády brala v potaz hodnota armády kterou klan a ne kterou útočí?
Jak jsem již psal:
Ano, souhlasím, že mají být hráči odměňováni za zvýšenou aktivitu a za to co hře věnují, ale ani to by se nemělo přehánět a zavést systém, který odměňuje za upravování počtu jednotek každého vybraného stacku pro každý útok jen kvůli maximalizaci zkušeností (ne taktika pro poražení nepřítele s minimálními ztrátami, nebo snaha nasměrovat útoky na správné jednotky) je dle mě už přes čáru...
nezmar wrote:nie, nie je to spravne. Mal by utocit. Skusim sa nato pozriet
pozeram teraz do kodu a skutocne je to spravne
je to spravene cele tak, ze v prvom kole sa specialne urcuju niektore magie a pokial jednotka nema danu magiu tak az vtedy moze utocit. Co je celkom blbost pre jednotky s utokom = 4 a nejakou magiou
Já bych byl proto, aby vyvolávací magie byla zcela oddělená od ostatních akcí a stála "bonusovou akci".
Tzn.: V každém kole je možnost vyvolat libovolné množství různých jednotek a u toho útočit a používat schopnosti. (pořád ale zachovat pravidlo mít jen jednu magii dané školy -> tedy nelze mít 2 magie ohně / 2 magie smrti / ...)
Tedy aby platilo, že není možné vyvolat Meteorit a Ohnivý přízrak v jednom kole, ale je možnost v jednom kole vyvolat Meteorit a zaútočit (velitel), stejně jako vyvolat Meteorit a použít Magii světla (světlonoš).
Wurm (id:925)
OMGDC
expy hrdinu se zastavili na hodnote 2147483647. Dalsi expy nepribivaj.
Prosim o aktualizaci sloupce z INT v databaze na minimalne BIGINT.
PS: Je to na účtu, který farmil Armádu eternanů a Tažení, takže má neskutečně vysoký věhlas a předzvěst (oproti jiným - aktuálně má už jen přes 60M od obojího), takže je to hodnota, ke které se nedá "normálním" hraním dostat. (a i tak je jen na lvl 35, což s tím věhlasem a předzvěstí by si zasloužil více...)