Jestli je k němu nějaké vlákno, tak se omlouvám, ale nenašel jsem ho.
Bylo by možné více sjednotit názvy ve hře, v simulátoru a v přednastavených armádách?
Konkrétně:
hra: Železnej orel - prototyp jedna
simulátor: Železný orel - MK1
přednastavené armády (trpaslíci 3,4): Železnej orel - prototyp jedna
hra: nevím
simulátor: Železný Golem
přednastavené armády (trpaslíci 1,2): Železnej golem
hra: Snežný obr
simulátor: Sněžný obr
přednastavené armády (Dóm ledu): Snežný obr
Pak tohle je asi čistě chyba ve hře (nebo v mém prohlížeči), kdy se mi píše &Aelig;throva róba moci a &Aelig;therův ledový prapor a ne v simulátoru, kde je Aether...
LoI simulátor
Re: LoI simulátor
Ahoj,
v simulátoru sjednocuju názvy pořád. Blbý je, že ve hře se ty názvy taky pořád mění...
Třeba sněžný obr už byl podle mě ve hře kdysi opravený. Nevím, proč se zase rozbil. Nezmarovi jsme kvůli tomu dělal a posílal i překlady všeho (korekturu).
Aethera bych měl mít v simulátoru jak s tím divným éčkem tak jako Aethera. Implementoval jsem tam oba názvy. Pokud ale ten název vidíš ve hře úplně rozpadlý, tak to tam nemám.
v simulátoru sjednocuju názvy pořád. Blbý je, že ve hře se ty názvy taky pořád mění...
Třeba sněžný obr už byl podle mě ve hře kdysi opravený. Nevím, proč se zase rozbil. Nezmarovi jsme kvůli tomu dělal a posílal i překlady všeho (korekturu).
Aethera bych měl mít v simulátoru jak s tím divným éčkem tak jako Aethera. Implementoval jsem tam oba názvy. Pokud ale ten název vidíš ve hře úplně rozpadlý, tak to tam nemám.
Re: LoI simulátor
Omlouvám se, možná to nevyznělo jak mělo. Jsem rád, že jsou názvy sjednocovávány a děkuji za to.
Tohle jsou jen nové postřehy, které jsem tento věk získal a tak nějak neohrabanou cestou jsem prosil o sjednocení (ideálně na verzi "simulátor"), tedy předělat "přednastavené armády" a "hru".
Tohle jsou jen nové postřehy, které jsem tento věk získal a tak nějak neohrabanou cestou jsem prosil o sjednocení (ideálně na verzi "simulátor"), tedy předělat "přednastavené armády" a "hru".
Re: LoI simulátor
Opravil jsem přednastavené armády, aby odpovídali názvům jednotek v simulátoru.
Btw ve hře jsem pak koukal, že názdy jednotek v přehledu armád neodpovídají názvům jednotek ve výpisu boje.
Pro mě (simlátor) je směrodatný název té jednotky ve výpisu boje, protože odtamtud je nejsnazší zkopírovat je do simulátoru a nechat si vyjet předpokládaný výsledek boje.
Btw ve hře jsem pak koukal, že názdy jednotek v přehledu armád neodpovídají názvům jednotek ve výpisu boje.
Pro mě (simlátor) je směrodatný název té jednotky ve výpisu boje, protože odtamtud je nejsnazší zkopírovat je do simulátoru a nechat si vyjet předpokládaný výsledek boje.
Re: LoI simulátor
ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.
Re: LoI simulátor
To ho nezmar asi upravoval. Měl jsem za to, že déšť vyvolává každé kolo. Upravím to teda tak, aby ho vyvolával až od 2. kola.citronek wrote:ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.
Edited: OPRAVENO
Last edited by Ripperman on Mon 21. May 2018 13:23:45, edited 1 time in total.
Re: LoI simulátor
Stejně tak i Železní kněží vyvolávají Recyklované kočkodlaky až při svém útoku a ne každé kolo.citronek wrote:ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.
(a tady si pamatuji, že kdysi to opravdu bývalo každé kolo)
A pak ještě jedna drobnost:
Malý kmen obrů lidožroutů má 9-12 obrů, v simulátoru je přednastaveno 9 a osobně si myslím, že nejsem jediný, kdo vždy testuje tu nejhorší variantu a proto se ptám, zda by tam nemohlo být přednastaveno 12, abych to nemusel pokaždé přepisovat. Děkuji.
Re: LoI simulátor
Kněží opraveni. Obři nastaveni na 12.Hron wrote:Stejně tak i Železní kněží vyvolávají Recyklované kočkodlaky až při svém útoku a ne každé kolo.citronek wrote:ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.
(a tady si pamatuji, že kdysi to opravdu bývalo každé kolo)
A pak ještě jedna drobnost:
Malý kmen obrů lidožroutů má 9-12 obrů, v simulátoru je přednastaveno 9 a osobně si myslím, že nejsem jediný, kdo vždy testuje tu nejhorší variantu a proto se ptám, zda by tam nemohlo být přednastaveno 12, abych to nemusel pokaždé přepisovat. Děkuji.
Netušitě nekdo, jestli se měnilo summonování i jiných jednotek až na kolo, kdy ta jednotka útočí ? Například mě napadají energetičtí služebníci od ethernanských vyvolávačů.
Entové od druidů se doufám pořád sumonují první kolo. Tak jestli se oobecně změnilo fungování jednotek, které vyvolávají každé kolo až na kolo ve kterém útočí ?
Re: LoI simulátor
Díky.
Eternani i druidi vyvolávají pořád od prvního kola, ti se neměnili.
Eternani i druidi vyvolávají pořád od prvního kola, ti se neměnili.
Re: LoI simulátor
Povedlo se ti rozbít si vyvolávání.
Většina věcí, která něco vyvolává v prvním kole (dle skutečnosti - druidi, šamani, ...) nevyvolávají vůbec a podobně...
Většina věcí, která něco vyvolává v prvním kole (dle skutečnosti - druidi, šamani, ...) nevyvolávají vůbec a podobně...