Update je zatial v priprave, ale aby ste vedeli na co sa mozete tesit v najblizsich dnoch:
TALENTy
- jednotky odteraz mozu ziskavat skusenosti.
- za skusenosti po dosiahnuti levelu ziskavata jednotka TALENTOVE body, ktore je mozne investovat do specialnych SKILLov (ci uz bojovych alebo magickych).
- zatial je tato moznost pristupne len pre VELITELA KLANU. Kliknite na velitela v zozname jednotiek a zobrazi sa vac informacii.
- skusenosti po smrti jednotky nestracate, ostavaju ulozene
- skusenosti/talenty su viazane na typ jednotiek, preto ak mate viac jednotiek rovnakeho druhu (napr. general SI) tak maju zdielane skusenosti/talanty/skilly
System
- v pripade, ze vasa armada spotrebovava viac ako zarobite (priemerne) zobrazi sa vam upozornenie - napr.: Naše armáda spotřebováva 6859 zlata (Průmerne vydelávame jenom 455 zlata)
- v prvom kole precerpania vam armada este neodchadza, zobrazi sa upozrnenie: Naši vojáci nejsou spokojeni s vyplácením žoldu. Jestli se to nezmení, čeká nás vzpoura!
- v druhom kole precerpania uz armada normalne odchadza. Nezabudajte na to, ze hodnota armady (a teda zoldov) sa neprepocitava pri prepustani jednotiek (kvoli fintam s nakupom/portalovanim a prepustanim jednotiek)
- odkazy na plenenie a dobyvanie sa zobrazuju zlatou farbou ak mozete dobyvat/plenit (vas cas je zresetovany - neznamena to, ze je nieco volne )
- v nastaveni pri zobrazeni vasich jednotlivych klanoch sa uz zobrazuje informacia kedy klan moze plenit/dobyvat (aby ste vedeli ci sa vam uz oplati prepinat medzi klanmi )
Bugy
- vsetky jednotky sa uz naozaj automaticky presuvaju do IP po postaveni palaca
- korektne vypocitavanie znizenia iniciativy pri noseni predmetu (zobrazenie klanovej armady). Ak je vypocet zaporny tak sa nastavy na 0 (resp. na maximalne znizenie)
- predmet sa uz naozaj nepouziva ak nie je zakrtnuty pri posielani jednotiek do boja
- upload obrazkov/avatarov pre jednotlive klany by uz mal fungovat bez vacsich problemov
Budovy
- Mesto stinu -> po postaveni Mesta prizraku korektne zobrazuje hodnotu 1-ho Stinu
- Mesto prizraku -> 1xTemny prizrak bude stat 5 vybavenia. Ale do budovi sa bude pridavat za jedno mesto 50 vybavenia. Cena teda zostava rovnaka, ale kvoli odmenam z roznych eventov to bolo navysene
Stavby
- do obrazka portalu pribudly ŠÍPKY, aby bolo jasne kde treba zacat a ako sa ma pokracovat
Jednotky
- Ledová hradba -> je už nežívá
- Svetlonos -> zvysena iniciativa na 13, pridana magia Svetla 6. Jednotka si musi vybrat ci bude pouzivat magiu Svetla 5 alebo 6
- Starodavny Ent - pridane imunita na magiu 10%
- Prastarý Lesní Troll - zvysena imunita na magiu na 30% + drtivy utok na 60%
- Horský obr - pridany drtivy utok +60%
- Prastarý Horský obr - zvysena imunita na magiu na 60% + drtivy utok na 120%
- Horskemu wurmovi - pridany drtivy utok +100%
- Prastaremu wurmovi - zvysena imunita na magiu na 100% (uz nie je mozne ho napr. skameniet) + drtivy utok na 200%
- Starodávný Ledový Přízrak - pridane imunita na magiu 25%
- Starodávný ledový obr - pridana imunita na magiu 50%
- Starodavna ledova hydra - zvysena imunita na magiu na 75%
Magia
- Magia Svetla 6 - zrusi veskeru magiu smrti na bojisku (utocnikom aj obrancom). Nefunguje na neskor vyvolane jednotky
Schopnost
- Vyhnout - jednotka se dokaze vyhnout jakemukoliv utoku (klasicky utok, magie, schopnosti)
update 2.9.0 - Talenty
Re: 2.9.0 - Talenty
SUPER!!!
(Jen tedy původně jsem si myslel, že to bude mít Světlonoš v jedné magii a ne ve dvou, ale ok, je to dobrý začátek a uvidíme, jak to bude fungovat.)
(Jen tedy původně jsem si myslel, že to bude mít Světlonoš v jedné magii a ne ve dvou, ale ok, je to dobrý začátek a uvidíme, jak to bude fungovat.)
Re: update 2.9.0 - Talenty
update je uz pripraveny. Ak vas este nieco napada, co by sa tam malo urcite zmestit tak piste rychlo. Zajtra ho chcem totiz nahodit
Dnes uz nie, pretoze to chcem troska aj testnut a to sa mi moc neda ked tu nebudem
Dnes uz nie, pretoze to chcem troska aj testnut a to sa mi moc neda ked tu nebudem
Re: update 2.9.0 - Talenty
Při vytváření nové aliance přidat kontrolu, jestli už aliance s daným názvem neexistuje. Teď to hodí až SQL error při vkládání do tabulky
Last edited by davidus on Thu 17. May 2018 10:23:39, edited 2 times in total.
Re: update 2.9.0 - Talenty
prebehol update (troska neskor nez som predpokladal).
Moze sa vam stat, ze nieco bude (po grafickej stranke) rozpadnute. Je nutne aby ste znovu stiahli css subory (vas prehliadac si uklada na disk) a to bud viac nasobnym F5 alebo tvrdsim refreshom stranky: CTRL+F5 alebo CTRL+R
Moze sa vam stat, ze nieco bude (po grafickej stranke) rozpadnute. Je nutne aby ste znovu stiahli css subory (vas prehliadac si uklada na disk) a to bud viac nasobnym F5 alebo tvrdsim refreshom stranky: CTRL+F5 alebo CTRL+R
Re: update 2.9.0 - Talenty
To získávání zkušeností vypadá hodně dřevěně. Alespoň ty první lvly budou porod, protože velitel klanu nemá skoro žádnou základní dmg a útočí až ve třetím kole, takže je potřeba posílat do útoku jen minimum jednotek (hlavně beze střelců), aby si velitel "bouchnul" alespoň 2x. Ještě že nehraju vulcana, který má útok postavený do prvních kol
Re: update 2.9.0 - Talenty
treba navrhnut kolko skusenosti by mal potrebovat na jednotlive leveli a moze sa zmenit
Re: update 2.9.0 - Talenty
Jestli to dobře chápu tak získává xp jen když něco zabije? Co mu dát ještě xp = 0.0001% hodnoty celý poražený armády?
Re: update 2.9.0 - Talenty
Dostává xp i když nic nezabije, ale podle poškození co udělá za celý boj.davidus wrote:Jestli to dobře chápu tak získává xp jen když něco zabije? Co mu dát ještě xp = 0.0001% hodnoty celý poražený armády?
Taky si myslím, že by mohl dostávat i nějaké zkušenosti navíc podle protivníkových ztrát. Teď pokud hráč hraje za boha, co má útočnou armádu, třeba vulcan nebo dreadd (jednotky s šílenou ini), tak nemusí velitel získat nic, i když se jedná o bitvy s milionovými armádami.
Re: update 2.9.0 - Talenty
poprosim pisat uz len sem viewtopic.php?f=10&t=372&start=30#p3145
uz sme nieco take zacali riesit, len sa to nestihlo do dohto updatu
uz sme nieco take zacali riesit, len sa to nestihlo do dohto updatu