Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

tie posledne 4 nechame bokom.

To budu vlastnosti generalov (ano, planujem ich casom vratit do hry) tak nech sa nam to nemiesa
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Cesta mága

(I) Mistr magie
předpoklady: nic
počet stupňů: 5
cena stupně: 1
efekt: ???

(II) Škola Ohně
předpoklady: Mistr magie
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: imunita na ohnivý štít

(III) Mistrovství Ohnivých koulí
předpoklady: Škola Ohně
počet stupňů: 10
cena stupně: 3
efekt: (počet_životů / 10) x Ohnivá koule

(IV) Mistrovství Magmatu
předpoklady: Mistrovství Ohnivých koulí
počet stupňů: 10
cena stupně: 5
efekt: (počet_životů / 20) x Rozžhavené magma

(V) Mistrovství Meteoritů
předpoklady: Mistrovství Magmatu
počet stupňů: 10
cena stupně: 10
efekt: Meteorit

(VI) Mistr Ohně
předpoklady: Mistrovství Meteoritů lvl 5
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: Ohnivý přízrak


(II) Škola Ledu
předpoklady: nic
počet stupňů: 1
cena stupně: 1
efekt: imunita na led

(III) Ledový dotek
předpoklady: Škola Ledu
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: Magie ledu I

(IV) Mrazivý dotek
předpoklady: Ledový dotek
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: Magie ledu II

(V) Magický chlad
předpoklady: Mrazivý dotek
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: Magie ledu V

(IV) Mistrovství Ledových koulí
předpoklady: Ledový dotek
počet stupňů: 10
cena stupně: 3
efekt: (počet_životů / 10) x Ledová koule

(V) Mistrovství Ledových stěn
předpoklady: Mistrovství Ledových koulí
počet stupňů: 10
cena stupně: 5
efekt: (počet_životů / 20) x Ledová hradba

(II) Škola Života
předpoklady: nic
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: Vzkříšení

(III) Mistrovství Entů
předpoklady: Škola Života
počet stupňů: 10
cena stupně: 3
efekt: (počet_životů / 50) x Ent

(IV) Mistrovství Starodávných entů
předpoklady: Mistrovství Entů
počet stupňů: 10
cena stupně: 5
efekt: (počet_životů / 100) x Starodávný ent

(V) Mistrovství Wurmů
předpoklady: Mistrovství Starodávných entů lvl 5
počet stupňů: 10
cena stupně: 10
efekt: Wurm

(VI) Léčení
předpoklady: Mistrovství Wurmů
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: Magie Lesa V


(VII) Mistr vyvolávání
předpoklady: utraceno 50 talentů v cestě mága
počet stupňů: 5
cena stupně: 10
efekt: posílí vlastní vyvolávací magii o 10%

(VIII) Mistr prokletí
předpoklady: Mistr vyvolávání
počet stupňů: 1
cena stupně: 20
efekt: Magie smrti III

(IX) Oslabení
předpoklady: Mistr prokletí
počet stupňů: 5
cena stupně: 10
efekt: Magie smrti IV (10%)

(IX) Vysátí života
předpoklady: Mistr prokletí
počet stupňů: 5
cena stupně: 10
efekt: Magie smrti XI (10%)
Last edited by Hron on Fri 11. May 2018 15:11:31, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

nezmar wrote:To budu vlastnosti generalov (ano, planujem ich casom vratit do hry) tak nech sa nam to nemiesa
Oni budou i Generálové? Super!
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Cesta průzkumníka
(Tahle cesta je trošku jiná než předchozí a vyžaduje nové mechanismy, proto nějak moc nebojuji za její prosazení, ale píši ji proto, že mám pocit, že 3 je takové magické číslo a bylo by fajn, kdyby bylo i něco dalšího než jen hrubá síla a magie. tahle cesta by byla méně bojová a byla by spíše informativní a ekonomická - ekonomické věci budou žlutě a větev je nemusí obsahovat, jsou její součástí, protože na samostatnou větev je obojího málo a sem se částečně hodí taky)

(I) Mistr Rychlosti
předpoklady: nic
počet stupňů: 5
cena stupně: 1
efekt: +20% iniciativa

(II) Průzkumník
předpoklady: Mistr Rychlosti
počet stupňů: 5
cena stupně: 1
efekt: o 20% zvýšena šance na střetnutí (jakékoliv místo na které mohu útočit) při průzkumu pustiny

(III) Odhad nepřítele
předpoklady: Průzkumník
počet stupňů: 3
cena stupně: 1
efekt: určí hodnotu obranné armády (ukáže se při výběru útočníku) s přesností na 10M/1M/100K
(nefunguje na Údolí stínů -> armáda se objeví až po příchodu)
(původně jsem chtěl dát cenu 3, ale díky simulátoru tohle nebude mít až takový význam)


(IV) Rozpoznání nepřítele
předpoklady: Odhad nepřítele
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: určí druhy jednotek obranné armády
(nefunguje na Údolí stínů -> armáda se objeví až po příchodu)

(V) Sabotáž
předpoklady: Rozpoznání nepřítele
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: neživé jednotky nemohou v prvním kole útočit

(III) Ústupové cesty
předpoklady: Průzkumník
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: přidá možnost se stáhnout nejen dle vlastních ztrát, ale i dle ztrát protivníka
(využití v boji o IP, pokud chceš nepřítele porazit ale ještě nechceš IP bránit, či je pro alianci výhodnější, aby ho bránil někdo jiný z aliance)

(IV) Polní nemocnice
předpoklady: Ústupové cesty
počet stupňů: 3
cena stupně: 10
efekt: po boji uzdraví 5% ztracené armády
(jen pokud boj přežije alespoň 20% armády)

(II) Výběrčí
předpoklady: Mistr Rychlosti
počet stupňů: 5
cena stupně: 1
efekt: o 2% zvýšen příjem zlata

(III) Kovář
předpoklady: Výběrčí
počet stupňů: 3
cena stupně: 5
efekt: o 5% snížena cena ve zlatě všeho (výzkum i projekty) v Kovárně

(III) Architekt
předpoklady: Výběrčí
počet stupňů: 3
cena stupně: 3
efekt: o 5% snížena cena Staveb

(IV) Porodník
předpoklady: Architekt
počet stupňů: 3
cena stupně: 5
efekt: o 5% zvýšen přírůstek obyvatelstva

(III) Obchodník
předpoklady: Výběrčí
počet stupňů: 5
cena stupně: 5
efekt: o 10% sníženy poplatky u tržiště (z prodaného/staženého artefaktu/runy)


PS: Když jsem začínal psát, tak jsem měl pocit, že to bude zajímavé, ale teď mi to připadá takové slabší. Nemá někdo nějaký lepší nápad, co by mohla být další cesta mimo bojové a magické?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Předělal jsem poslední 4 schopnosti Cesty bojovníka, aby se nepletli do Generálů.

A říkám si, zda jsem nenavrhl magii moc silnou oproti bojovníkovi, tady prosím o nějaké uzemnění, když jsem se nechal magií unést.

A nevím, jestli pokud by šli kombinovat cesty, tak by nebyla magie moc silná, kdyby se spojila s bonusovými životy z bojovníka.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Dále mi připadá nepraktické, aby velitel získával zkušenosti, dle zranění, která dá, ale spíše dle celkové poražené armády.
Ano, chápu že expy jednotek (nejen velitele) se hodí být vázány na to co udělají a pak generál na celý boj. Ale na druhou stranu, velitel je pro všechny bohy stejný, kdy jednotky nejsou. Například klasický vulkán zabíjí primárně v prvních dvou kolech a klasický Dhar před třetím neútočí, takže velitel Vulkána během hry by takhle získal výrazně méně zkušeností, než velitel Dhara a nebyla by to chyba hráče, ale bylo by to prostě dané bohem. U jednotek to tolik nevadí, protože během toho boje ty dmg někdy prostě někdo dát musí a tak je jedno, kdy je dají (iikdyž pořád jsou znevýhodněny štíty proti dmg dealerům).

Tzn.: I když je to není ve stylu "máš odměnu za to co uděláš a když uděláš hodně, získáš hodně expů", tak si myslím, že by bylo fajn dávat expy za hodnoty poražené armády.

PS: "Watch and Learn" taky fungovat může...
PPS: U jednotek si dovedu představit i to, že to bude závislé na tom co udělá konkrétní jednotka. Protože jednotky jsou hlavní bojovou silou klanu a tak je tam možnost jejich kombinací určovat kdy a jak bude klan dávat zranění oproti jiným jeho jednotkám, ale velitel hybnou silou není -> příklad: Vulkán si dokáže určit, zda dá více zranění Arcimágy ohně nebo Magma golemy, pokud bojuje v menší potičce a nepotřebuje celou armádu, stejně tak Dhar, jestli dá zranění bahnem, nebo kamenožrouty, ale vždy bude platit, že Vulkán bude zabíjet dříve než Dhar a tak velitel u Vulkána bude získávat méně zkušeností, než u Dhara, u nich to hráč prostě neovlivní.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

nechce sa mi to moc rozdelovat specialne pre velitela klanu. Teraz je to spravne tak, ze to bude fungovat na vsetky jednotky. Staci ze sa danej jednotke prida "SKILL TREE" a nastavi sa kolko potrebuje XP na novy level a konstatny pre dalsie levely a samozrejme MAX level

Tie cesty pozriem.

Ono mozno casom sa moze pridat "arena" kde si mozu zabojovat prave velitelia klanov bez magie a ziskavat XP-cka aj tam
Teraz by som to nechal tak, ze ked chces mat vyexpeneho velitela tak musis pre to aj neico spravit, napr. ze ho nechas viac bojovat a menej nicit v druhom kole :D
Teoreticky si viem predstavit, ze by sa dala podmienka na konci, ze ak klan vyhral tak by mohol ziskat par skusenosti na zaklade znicenej armady. Ale s velmi malym percentom aby sa nestavalo ze ku koncu hry tam budu vsetci (kedze sa zabijaju milionove armady) ziskavali mrte talentov a kazdy si odklikal vsetko :(

Idem sa teraz pozriet detailnejsie na tie tvoje stromy (hlavne bojovu a magicku) a skusim ich zapracovat.
Troska si mi zmenil fylozofiu
- ze moze byt pre jeden SKILL rozny pocet talentov a moze ich mat viac krat - ja som ratal s tym, ze bud sa scitava bonus (napr. +20% za kazdy bod) alebo ze po ziskani maxima obdrzi danu schopnost/bonus

+ moze sa navrhnut kde by este mohol ziskavat talenty (priamo talenty a nie XP) - napr. v dobyvani/tazeni/pleneni
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Ano, to, že musíš přizpůsobit styl boje, abys maximalizovat počet expů pro hera mi připadá v pořádku, ale když si vezmeš právě zmíněného klasického Vulkána a kamenného Dhara.
Tak u Dhara máš jasné, že bude bojovat až ve třetím kole a velitel se tak k boji jistě dostane. Ale jak chceš toho docílit u Vulkána? U slabých armád to půjde, ale pak Vulkán nemá už moc jednotek, které by mohl použít, pokud by měl zabíjet až později.

Ale jo, asi to půjde. Bude to podobné jako s Dreaddem a nekromanty, i když u nějakých bohů těžší, než u jiných. Ale asi to není nutné až tak řešit. Uvidíme, jak to dopadne v reálu, až se to zavede.

Tak já jsem tvůj záměr nezměnil. Stále jsou schopnosti, které mají několik úrovní a stále jsou schopnosti, u kterých když dáš dostatek bodů, tak se ti otevřou.

Příklad:
(II) Výcvik v útoku
předpoklady: Mistr boje
počet stupňů: 3
cena stupně: 1
efekt: +50% do útoku


Za každý vložený bod do Výcviku v útoku se mu zvýší útok o 50% a to maximálně třikrát.


(III) Výcvik Tajných operací
předpoklady: Výcvik v útoku
počet stupňů: 1
cena stupně: 3
efekt: schopnost Slayer


Teprve po vložení tří bodů získá velitel schopnost Slayer a dál už se sem body dávat nedají.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

ale napr. pri multy utoku si definoval, ze to moze "spravit" az dvakrat a ziskat viac multi utokov (pricom kazdy je za 5 talentov).
Ako v pohode, paci sa mi to, len to musim troska preprogramovat :lol:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Jo a jak je to s magií?
Normálně vím, že jedna jednotka nemůže mít více jak jednu magii a vždy má aktivní tu co získá jako poslední. Pokud tohle platí, tak to docela zabíjí magickou cestu, protože pak pro velitele nemá smysl dávat body do jiného kouzla, než jaké chce, což to dle mě dost kazí (oproti bojové cestě to pak není tak rozmanité). Ale pokud to tak je, tak pak bych celý ten magický strom předělal (ono už pak nemá moc důvod, aby to byl strom), s tím, že to bude fungovat tak, že bude mít rovnou přístup ke všemu, většina věcí bude mít neomezený počet úrovní, ale u různých magií bude různá cena jedné úrovně a hráč si tak prostě může vybrat kterou magii chce a tu pak vylepšovat...
Post Reply