Momaro wrote:Jednotka světlonoš s prstenem života vyvolává wurmy, ale už nepoužívá v boji magii světla. A podle ingame chatu je tento problém asi u všech legendárních jednotek používající magii a skoro u veškerého vybavení co používá magii- aka jednotka s magií používající vybavení s magií použije za boj jen jednu magii
tak je proste napisany subojovy skript.
Medzi niektorymi magiami funguje priame vylucene (bud/alebo). A niektore magie sa navzajom nevylucuju (zvlast ked su aplikovane v neskorsej fazi utoku)
pre jasnost, Subojovy skript (vo vseobecnosti)
1. aplikuje sa boostovanie - magia svetla 2/3/4 nevylucuje inu magiu
2. aplikuju sa pred utocne magie/schopnosti v tomto poradi (to znamena, ze prioritu ma vyssie menovane):
- magia les 1/2/3
- magia zeme 2
- magia ohen 1/2/3/4/5/6/7/8/9
- magia lad 3/6/7
- schopnosti temny krik/magia svetla 5/dav/goblini vysadok/boost goblin
- magia smrt 5/7
- magia prastarych 1/2/3/4
3. utocna magia a schopnosti. Nezavisle na sebe (cize kludne aj vsetky)
- magia ohen 10
- nepredvidatelnosti / stec / otravene sipy(utok) / svate sipy / drtive sipy / dezorientace / konstrukce / blokovanie
4. prebehne utok
5. po utocne magie/schopnosti - nezavisle na sebe (cize kludne aj vsetky)
- regeneracia
- magia led 1/2/4/5/8
- magia smrt 1/2/3/43/6/8
- magia zem 1
- magia les 4/5 - liecenie
- magia svetla 1
- schopnosti eterminace / sabotaz / siet
s tym, ze jednotka moze ovladat len jednu magiu z danej vetvy.
Napr. jeden typ magie ohna - ostatne magie ohna to vyrusi (predmet zrusi povodnu magiu daneho typu - kedze sa aplikuje dodatocne)