úprava válek

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

úprava válek

Post by John-ka »

Protože se nikomu moc nelíbí, že se se stávajícím systémem válek dá snadno přelívat, měla by asi přijít nějaká lehká úprava. Pár bodů co mě napadlo, že by měly pomoci zabránit přelévání (a možná zatraktivnit války) k diskuzi:

1)Druhy válek by se objevovaly postupně s desetidenními rozestupy. Potyčka možná od začátku věku, totální až po čtyřiceti dnech (na heavnu asi jinak, když se dá ukončit podstatně dřív). Mělo by zabránit přelívání měst hned v počátku věku, protože i těch 10M se dá našetřit poměrně rychle.

2)Minimální hodnoty armád by měly být vyšší než 100k. A můžou být rovněž odstupňované (např:150k, 300k, 500k a 750k). Jednak ty účty budou muset být vážně rozehrané (aspoň na město či dvě), čili zabere víc klikání udělat jen to minimum potřebné k vyhlášení války a ve válce se pak nebudou objevovat rozbité klany jen s otroky (byť je to možná strategická výhoda).

3a)Zlato by se nezískávalo primárně za vybavení v budovách, ale za hodnotu zničené armády. Část by se dál kradla z nepřátelské pokladnice, malá část z vybavení, ale většina by byla za padlé. A odměna z vybavení by neměla přesáhnout odměnu za zabitou armádu. Kolik by to mělo být konkrétně chce spočítat podle nákladů na jednotky.
Problém je, že každá jednotka stojí jinak, takže by se musely buď "ocenit" každá zvlášť, nebo aspoň nějak hruběji. Ze zabité armády složené z vesničanů by byl větší zisk než z flamíků. Takže by to ocenění ve výsledku vypadalo podobně jako u toho co se dostává za vybavení v budouvách... Je to práce navíc...
3b)součástí odměny by mohly být v malém množství i runy. Nejenom ty co se nakradou. Mělo by to být proto, aby i bohové co na rekrut potřebují runy měli z čeho obnovovat. Takhle se stává, že se z run před válkou vyvolá z portálu kdejaká havěť a pak jde obnovit jen crinis a gobl... A samozřejmě ty nové suroviny ;)
3c)odměnu by měly dostávat obě strany i obránce. Obránce výrazně menší. A i útočník přestože nevyhraje by měl dostat trochu. (Nejspíš podle poměru ztrát, když si jedna ze stran ani nelízne, nedostanou (skoro-možná nějaké minimum) nic
3d)Malá část zisku z bitvy by šla rovnou na daný účet. např v poměru 1:9. Správci aliance to ušetří trochu času.
3e)To už je asi komplikace, ale kdyby si aliance mohly předem vybrat jaké odměně dají přednost. Možnosti např: věhlas/zlato a lidi/runy a suroviny/ artefakty, měly by ve válce větší šanci získat danou věc. Čili např více věhlasu, méně ostatních, nebo by byla větší šance na ukradení artefaktů a opět méně peněz, surovin, věhlasu...

4)Srovnatelná síla: Aliance by měly mít aspoň řádově srovnatelnou sílu. Pokud bude jedna výrazně slabší/silnější boj by byl nefér. (normálně by to velitel slabší nepříjmul a silnější ani nevyhlásil, ale zas by to mělo omezot přelívání)

5a)Zrušení výzvy- kosmetická záležitost. Ukliknete se o rok a už si daný věk nezaválčíte. Např. po dvou dnech bez odezvy se dá výzva zrušit. Pokud ji druhá strana přijme, měla by být zrušitelná po oboustraném souhlasu (s menším postihem pro obě strany).
5b)ehm, kapitulace jinak než propuštěním členů?

6)Runy vítězství i za jiné než totální války, ale po výraznějších výhrách. (Tady by asi mohlo být nějakým způsobem zohledněné jací bohové proti sobě stojí, topaz je přece jen OP a máloco jestli vůbec něco je schopné Dhara výrazně porazit.)

( :) 7) během války méně démonů, s aktivní Hrou o přežití naopak více :twisted: )

8)Zvednout rekrut asi tak těch pěti jednotek co se prakticky nedaj natočit po rozbití v půlce věku zpět.

9) Esence života bezprostředně po padnutí generála SI by ho mohla oživit. A světlonoše taky :) Jinak jich je na hellu zbytečně moc a nemaj využití.

Ještě jsem měl určitě něco, ale tak do začátku snad stačí... Tak se když tak vyjádřete místo nadávání mi, že (jsem kdysi/ budu někdy) leju.
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: úprava válek

Post by nezmar »

zaujimave navrhy a urcite sa im budem venovat ;)
drago
Posts: 52
Joined: Mon 27. Jan 2014 19:11:20

Re: úprava válek

Post by drago »

Mě se nejvíc líbí koncept, že odměna se odvíjí od zabité armády. Přidat pár podmínek jako, že pokud nebude zabito X milonů hodnoty armády, tak není možné výhru považovat za výhru :)

Ten zbytek je už pro komplexnější PvP. Do toho se mi nikdy moc nechtělo pouštět. LoI bylo koncipováno jako PvE. Samozřejmě pokud se do toho bude chtít Nezmar pustit může vzniknout znovu LoI battleground, kde se budou klany řezat hlava nehlava :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: úprava válek

Post by nezmar »

urcite sa do toho pustim ked budem mat cas a nebudem sa zrovna venovat inym veciam.

Momentalne vojny viac ublizuju ako pomahaju, takze je dost podstatne sa tomu venovat a urcite to nie je uplne na dne mojich priorit :)
destiny
Posts: 10
Joined: Fri 07. Mar 2014 11:02:35

Re: úprava válek

Post by destiny »

Asi tak sou 3 servery Heaven - já ho používal max jako test server :D
Hell - prostě boj o přežití
Battle - čistě PVP

Pokud jde o mě z heavenu a hellu bych uplně pvp odstranil a zapnul battle to je ale momentálně asi nemyslitelné s počtem lidi co to hraje takže zvednout hráčskou základnu a pak něco dělat :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: úprava válek

Post by nezmar »

momentálne sa niečo robí LEN a LEN kvôli tomu, že mňa to baví a nemam toho veľa v práci

a robím to pretu biednu hráčsku kominutu, ktorá to je, nie preto aby som natom zarobil ťažké prachy :D (ak niečo pošlete, neurazím sa ...)
Post Reply