tak sa im moze zrusit multy utok (obom) a nechat ich utocit od prveho kola.
s tym utokom to nemas uplne pravdu. Ziadna jednotka nebola robena tak aby mohla obstat v porovnani s jednotkou od ineho boha (na rovnakom stupni).
Viac menej je cela hra robena tak, aby to davalo zmysel az po postaveni vsekych budov. Inak to porovnavanie nema zmysel. V tomto smere to nebude nikdy vyladene.
Výsledek testovacího věku
Re: Výsledek testovacího věku
Mno tak můj návrh:
Normálním hadům snížit iniciativu na 4 a vse ostatni nechat.
V okamziku ziskání toxicity se normalni hadi premeni na toxicke, kteří by se klidně mohli TROSKU posilit (cili nikdo nebude mit nikdy 2 stacky hadu). NEBO uplne zrusit toxicke hady.
Normálním hadům snížit iniciativu na 4 a vse ostatni nechat.
V okamziku ziskání toxicity se normalni hadi premeni na toxicke, kteří by se klidně mohli TROSKU posilit (cili nikdo nebude mit nikdy 2 stacky hadu). NEBO uplne zrusit toxicke hady.
Re: Výsledek testovacího věku
Fakt by mě zajímalo, co mají všichni s popíráním toxicity. To by taky vlastně přízraci mohli posilovat třeba všechny nemrtvé jednotky, jen dáme z prdele vyjímku na lichy, protože jsou moc op a dají ik každé jednotce, při velkém posílení.
Re: Výsledek testovacího věku
já zase nevim co tady tak brutálně obhajuješ toxicitu?
vždy bylo jen toxické bahno a to už bylo pro opravdu dobré hráče aby ho získali, dhar vždy byl jeden s nejsložitějších bohů na hraní, ale ted s hady je snad úplně nejlehčí a nejvíc op..
za sebe vidím víc možných návrhů:
1. hadi budou mít druh útoku 2, v případě že jim zůstane multiútok tak snížit dmg minmálně o 3000, útok o 2, a inic o 2 a zvýšit hodnotu
2. hadi budou útočit od prvního kola, v tom případě nebudou mít multiútok, dmg snížit o 1000, útok o 2, inic nastavit na 4 (nebo zvýšt inic druidům a šamanům)
prostě za mě by dhar měl zůstat složitě hratelným bohem, abych msel u hry trochu přemýšlet a né jen klikat a vůbec si nevšímat na co útočím, protože všechno sejmu..
ještě něco jiného: prokleté údolí, by mohlo mít taky sílící a větší odměnovou tendenci
vždy bylo jen toxické bahno a to už bylo pro opravdu dobré hráče aby ho získali, dhar vždy byl jeden s nejsložitějších bohů na hraní, ale ted s hady je snad úplně nejlehčí a nejvíc op..
za sebe vidím víc možných návrhů:
1. hadi budou mít druh útoku 2, v případě že jim zůstane multiútok tak snížit dmg minmálně o 3000, útok o 2, a inic o 2 a zvýšit hodnotu
2. hadi budou útočit od prvního kola, v tom případě nebudou mít multiútok, dmg snížit o 1000, útok o 2, inic nastavit na 4 (nebo zvýšt inic druidům a šamanům)
prostě za mě by dhar měl zůstat složitě hratelným bohem, abych msel u hry trochu přemýšlet a né jen klikat a vůbec si nevšímat na co útočím, protože všechno sejmu..
ještě něco jiného: prokleté údolí, by mohlo mít taky sílící a větší odměnovou tendenci
Re: Výsledek testovacího věku
No, popravdě mě Dhar nejvíc bavil před novou větví. Dhar je asi jediný důvod, proč loi ještě hraju. S hadama se dost ulehčil, ale konečně byly splněné mé přání, aby poslední jednotka byla k něčemu. Kdysi měli toxicitu jen bahno, ale teď ji mají i nové jednotky z ještěří větve. Prostě se jen udělaly nové jednotky, aby seděly k bahnu a k toxicitě. Kdyby se k tomu psal příběh (což bohužel nikdo nedělá, jak tomu bylo za Draga), tak bych řekl, že je to proti příběhu rušit toxicitu pro určité jednotky. Příběh se mi v této hře dost líbí, což je taky důvod, proč jsem přepisoval knihovnu a opravil většinu gramatiky. Taky se tedy někdo uháněl, že má Dhar hodně jednotek. Dreadd jich má pořád víc .
No a když to vezmu z dalšího pohledu, tak jsem třeba první věk, co byla nová větev Dhara ani nehrál a hrál jsem Crinis a Ghora, kde jsem chodil údolí a když jsem se rozbil na op Dharovi s hady, tak to nikomu nevadilo, jak jsou op, každý si to užíval a říkal, jak brečím a nerf si nikdo nechtěl připustit. Nerf se teda řeší snad až 6 měsíců od updatů hadů, když odečtu testovací věk, tak 5 měsíců. Teď je moc op, předtím byl v pohodě .
No a když to vezmu z dalšího pohledu, tak jsem třeba první věk, co byla nová větev Dhara ani nehrál a hrál jsem Crinis a Ghora, kde jsem chodil údolí a když jsem se rozbil na op Dharovi s hady, tak to nikomu nevadilo, jak jsou op, každý si to užíval a říkal, jak brečím a nerf si nikdo nechtěl připustit. Nerf se teda řeší snad až 6 měsíců od updatů hadů, když odečtu testovací věk, tak 5 měsíců. Teď je moc op, předtím byl v pohodě .
Re: Výsledek testovacího věku
to bude asi furt.
Este pred rokom tu vykrikovali, ze Ghoro (nove jednotky) su prilis silne a treba ich zmenit. Napisal som, ze nech teda uvedu ako sa maju zmenit a bolo ticho.
A ghoro sa nechal tak ako som ho spravil na prvy sup a nie je to moc dobre, ale co uz. Hraci si zvykli.
Mno k hadom su rozne nazori, ale tak buduci tyzden v piatok (kedze teraz toho mam naozaj mrtne) zmenim jeho staty, pustim ho na heavne a budem dufam, ze sa volaco zmeni
Kouji, keby mam viac casu tak by som aj co to popisal (aspon jeden pribeh som pridal), ale radsej ten volny cas venujem spraveniu updatu
Este pred rokom tu vykrikovali, ze Ghoro (nove jednotky) su prilis silne a treba ich zmenit. Napisal som, ze nech teda uvedu ako sa maju zmenit a bolo ticho.
A ghoro sa nechal tak ako som ho spravil na prvy sup a nie je to moc dobre, ale co uz. Hraci si zvykli.
Mno k hadom su rozne nazori, ale tak buduci tyzden v piatok (kedze teraz toho mam naozaj mrtne) zmenim jeho staty, pustim ho na heavne a budem dufam, ze sa volaco zmeni
Kouji, keby mam viac casu tak by som aj co to popisal (aspon jeden pribeh som pridal), ale radsej ten volny cas venujem spraveniu updatu
Re: Výsledek testovacího věku
To si uvědomuju, že nemáš dost času. Když jsem se sám snažil něco napsat, tak jsem to pak musel vyhodit, protože se to ani mi nelíbilo. Bylo by fajn, kdyby se našel někdo, kdo umí psát příběhy, ale to já bohužel nejsem.
Ghoro byl silný na začátku, ale ne v celku, takže tam se dá docela pochopit . Dhar má slabých prvních 2k tahů, pak je to op a pohoda do konce věku.
Ghoro byl silný na začátku, ale ne v celku, takže tam se dá docela pochopit . Dhar má slabých prvních 2k tahů, pak je to op a pohoda do konce věku.
Re: Výsledek testovacího věku
ted mi napadla ještě jedna věc na úpravu hadů a to by klidně mohli zůstat tak jak jsou...
snížit iniciativu na 1 aby měli pořádné využití jen v prvním a druhém kole a aby nemohli nosit drtič lebek
zvýšit jim počet životů minimálně na 30k aby byli hůř štítovatelní..
na 10 hadů už je to 300 topázů, takže se asi těžko stane že budu mt 7000 hadů
snížit iniciativu na 1 aby měli pořádné využití jen v prvním a druhém kole a aby nemohli nosit drtič lebek
zvýšit jim počet životů minimálně na 30k aby byli hůř štítovatelní..
na 10 hadů už je to 300 topázů, takže se asi těžko stane že budu mt 7000 hadů
Re: Výsledek testovacího věku
Když snížíš iniciativu na 1, tak nemůžou nosit drtič, ale tohle dle mého názoru pořád nemění nic na tom, že budou op proti živým jednotkám.
Pro normálního člověka po 10k tahů je téměř nemožné mít více jak 1k hadů (15k run života, člověk si pořídí i pár kamenožroutů a vyšší a pak je musí vylepšit, takže okolo 20k run života). Jediné, jak toho šlo dosáhnout bylo díky vybavení z tažení, kde to bylo prostě op. Je pravda, že pak 30k topazů + něco navíc by byl maras no.
Pro normálního člověka po 10k tahů je téměř nemožné mít více jak 1k hadů (15k run života, člověk si pořídí i pár kamenožroutů a vyšší a pak je musí vylepšit, takže okolo 20k run života). Jediné, jak toho šlo dosáhnout bylo díky vybavení z tažení, kde to bylo prostě op. Je pravda, že pak 30k topazů + něco navíc by byl maras no.
Re: Výsledek testovacího věku
ono i bez drtiče s těžkou bojovou sekerou budou mít útok 30.
Takže v klidku sundaji i topaze s dharovou standardou. Dokonce i prastarý horký wurm má obranu 46 s těžkými pláty 54, takže na pohodu prostřelí i jeho....
Tedy jediný na koho by reálně měla nemožnost nasadit na ně řemdih vliv by byl dread s mračnem přízraků. Jinak je to úprava k ničemu....
Dal bych jim typ útoku 2 NEBO bych úplne zrušil toxické hady. I tak to bude pořád jedna z nejlepších 5 urovnových jednotek.
Takže v klidku sundaji i topaze s dharovou standardou. Dokonce i prastarý horký wurm má obranu 46 s těžkými pláty 54, takže na pohodu prostřelí i jeho....
Tedy jediný na koho by reálně měla nemožnost nasadit na ně řemdih vliv by byl dread s mračnem přízraků. Jinak je to úprava k ničemu....
Dal bych jim typ útoku 2 NEBO bych úplne zrušil toxické hady. I tak to bude pořád jedna z nejlepších 5 urovnových jednotek.