Výsledek testovacího věku

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Výsledek testovacího věku

Post by Kouji »

No, věk je více méně na konci a člověk si může udělat nějaký obrázek.
Co se týče Dhara, tak tam bych více méně jen upravil hady. Tady mám dva nápady:
1)Toxický bahenní had i bahenní had nebudou mít multi útok (místo 10 útoků/jednotka, 5útoku/jednotka). Snížit oběma poškození o 1k.
2)Toxický bahenní had bude mít multi útok a druh útoku 2 (8útoků). Bahenní had bude mít druh útoku 2 a nebude mít multi útok (5útoků). Snížit oběma poškození o 1k.

Co se týče Asceny, tak to je otázka. Dle mého názoru by mohla být hratelná i normálně, kdyby se udělalo pár úprav, ale jelikož si to Drago nepřeje, tak těžké říct. Pak je otázkou, jestli by se Nezmarovi chtělo :) .Kdyžtak to moc nekomentujte, dokud se nevyjádří Nezmar, aby se to tu celé nezaspamovalo jen touhle částí zbytečně.
1) Zruší se bonus run nebes nebo redukuje na 1-3jednotka/1runa.
2)Armáda Eternanů nebude dávat runy věčnosti a střípky budou padat nanejvýš s 50% šancí. Čili budou runy z chrámů/svatyň a to budou lidi muset obětovat dobu na plenění/dobývání.

Co se týče hry celkově:
1)Z tažení dostávat konstantní hodnotu vybavení. Lidi z aliance by neměli být o nic víc zvýhodňování než ti, kteří v ni nejsou.
2) Trosky neznámého chrámu by mohly dávat runy (teď nevím, jestli tam padají i peníze, případně i ty) podle počtu odehraných tahů.
sunnie
Posts: 3
Joined: Sat 11. Apr 2015 9:44:21

Re: Výsledek testovacího věku

Post by sunnie »

No. Toho Dhara bych určitě upravil. Je to vesměs momentálně taková "slabší ascena".. 20 útoků je celkem dost na 2 stacky jednotek. Velemágové: Při posílení víc jak 40%(80 velemágů)už metority, ohnivé koule a pár stacků jednotek od démonů nedávají vůbec žádnou dmg do krakena, žroutů či golemů.. Na to bych se taky mrknul.

Ascenu bych nechal tak jak je. Je to prostě bůh, kterého si kliknem jednou za rok. Žádná křeč.

Armáda eternanů: Odebrat runy a snížit střípky na 50%.. No, tak v tom případě už je absolutně k ničemu a s těma runama z chrámu a svatyně si taky moc nevyřešil. Aktivuje střípek a jede celé tažení tak či tak. ;) Runych bych tam nechal, jen snížil maximum z 10run na 5 a střípek na 40%..
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Výsledek testovacího věku

Post by Kouji »

V životě jsem nehrál kamennou větev, vždy jen mix, takže tam nevím, tam musíte vy vědět, co je tam špatně.
Tak ale obětuješ střípek na runy ne na tažení. Taky si z jisté části budeš nechávat střípek na nebojeschopnost (aspoň hádám). Je to jediný způsob, který mě napadá, jakým omezit Ascendanty. Nebo to možná snížit na 2, to by i mohlo jít.
Tohle celé stojí taky na myšlence, že lidi chcou, aby se se nehrála jen jednou za určitý čas.
sunnie
Posts: 3
Joined: Sat 11. Apr 2015 9:44:21

Re: Výsledek testovacího věku

Post by sunnie »

No nemáš pravdu.. Sejmu 20x armádu eternanů, mám 20 střípků(Popř 10 při 50% šanci).. Sejmu 3x svatyni, mám okolo 15ti run, mrd je na trh, ohlídám si a šup s něma na druhej účet. Zbejvá 7 střípků s kterejma vyberu většinu užitečných plenění. Dropnu si střípků 50 a jsme tam kde jsme byli. Tudíž žádný pořádný dopad tohle omezení mít nebude. Jak říkám. Střípek z armády 40% a runy snížit na maximální počet 5 přičemž nahodit menší šanci na získání maximálního počtu run z armády. Příklad.: 20 útoků na armádu eternanů. 9 útoků = 1 runa. 5 útoků = 2 runy. 3 útoky = 3runy. 2 útoky = 4 runy. 1 útok = 5 run. Prostě malou šanci na větší počet run.

Možnost č.2, upravit armádu eternanů na proměnlivou. Čím silnější, tím více run(Ponechá se strop 10) s tím, že bude dejme tomu 2-3x silnější než je teď. To už neuštítují ani Colosusové. :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Výsledek testovacího věku

Post by tarrant »

tak já k dharovi..
1. u Dhara bych odebral toxické hady i minotaury, nevim proč by měl mít tolik jednotek, hlavně ten toxický had to když zůstane to už je jak ascena a každej věk budou vyhrávat dharové ikdyž jim snížítíte druh útoku na 2 a klidně uberete 5k dmg..
nechal bych pouze toxické bahno, a u Hadů bych upravil druh útoku na 2 a snížil dmg na 7k s tím že multiútok 2 bych jim nechal..
tím druhem útoku 2 se vyřeší problém s přivoláváním jednotek, nebude se muset upravovat iniciativa u vyvolávacíhc jednotek..

2. odměny vybavení z tažení
a) bud to co navrhoval sunnie na chatu aby se na město vlků a královstí orla dalo dostat pouze se zápisníkem, ale aby byl jen na jedno použití
b) můj návrh snnížit počet obdrženého vybavení d na pevnou hodnotu např. 25ks do každé budovy nebo random 1-50..

3. možná lehší naprogramování u střípků by bylo že by neměl vždy efekt..

určitě mi ještě něco napadne..
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Výsledek testovacího věku

Post by Kouji »

Toxicita je prostě postavena tak, aby platila na všechny jednotky. Buďto ji zrušit úplně, ale odpáliš Dhara. Musí se prostě vyvážit a dle mého názoru jsou ty moje návrhy adekvátní. Když to tak vezmu, tak hadi mají při nejnižších nákupkách cenu 15*runa života(100-200k, nepočítám ty předražené had) 1,5M-3M, runy nebes potřebuješ 1,5, kde každá 100-400k. To je cena hadů 1,6M až 3,4M. Kdežto takoví flamekeepeři, kteří jsou taky čistí dmg dealeři, stojí 500k zlata, 1 runu ohně (100-200k), 1 runu nebes (100-400k). Nejnižší cena 0,7M, nejvyšší 1,1M. Kdežto po mém nerfu budou útočit 5x za boj, kde to je nějakých 16k dmg a to do živých jednotek, do neživých nebo nemrtvých 12k. Vulkán má za tu samou cenu 2 flamekeepery, kde jejich dmg je okolo 15k stále. Na jiných jednotkách se to docela těžko porovnává, protože jsou buď příliš slabé nebo mají úplně jiný význam ve hře, viz. přízraci.
Pokud to budeš brát z toho pohledu, že pak jsou tixičtí, tak to máš 10 útoků, tak takhle je to obdobně u hyder, wurmů, kde taky mají silnější verze. A když si dá Dhar toxicitu, už nemůžu navyšovat první stack, jen druhý. Když bude chtít rychle toxické, tak bude mít slabý první, když počká, tak bude mít během hry větší ztráty.
Jako vždy se dají ještě nerfnout, ale myslím, že tohle bude minimálně pro začátek adekvátní.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Výsledek testovacího věku

Post by nezmar »

chcelo by to viac nazorov.

prosim dalsie vyjadrenia
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: Výsledek testovacího věku

Post by death »

Oslabit je ich urcite potreba o tom ani nemusime diskutovat nezmar si len musi z ponukanych rieseni vybrat/vymysliet to najvhodnejsie.

Moj navrh:

Obycajnym hadom by som zrusil multiutok a dal druh utoku 2 ale toxickym by som nechal multi aj utok 4. Hlavne by som obom znizil dgm o 1k + by som im znizil utok o 12. K tomu znizeniu utoku - ide mi hlavne o to ze dhar moze bezproblemov farmit udolie stinov a staci mu na to iba tazka sekera (+10 utok) a je schopny zabijat wurmov/magma obrov etc. uz velmi skoro na zaciatku veku. Znizenim utoku by sa posilili bohovia ktory maju jednotky s vysokou obranou. Ano je mi jasne ze je to riesitelne drticom lebek ale to je item ktory dhar nebude mat skor ako v polovici veku pravdepodobne aj neskor
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Výsledek testovacího věku

Post by nezmar »

zatial sa priklanam k nasledujucim zmenam.

* Hadom sa zmeni typ utoku na 2 (cize budu utocit az od 2teho kola)
* Multy utok sa ponecha obom (toxicky had je len mierne zmeneny had a teda nevidim dovod preco by jeden mal mat multy a druhy nie. Ak sa zrusi/zostane, tak obom)
* iniciativa klesne hadovy na 8, toxickemu na 9
* utok klesne na 15 hadovy a na 17 toxickemu

neberte to ako definitivne. Je to moj taky odhad. Kludne to mozete zmenit/kamenovat/atd

Pripadne rozmyslat nad upravou hodnoty.

Ma tiez napadlo, ze by sa im zvysilo rapidne HP a klesla obrana. Cim by vlastne boli medzi prvymi na odstrel v pripade, ze by ich clovek mal vela a stitovalo by sa tym blbo

Co sa tyka velemagov zeme. Tam doslo k zmene, nechodia vzdy ale je tam sanca nejakych 20% ze namiesto maga pride velemag. Cize 1 max stoji v priemere 100 run zivota + prachy.
Pripadne aj ta sanca z 20% (ak sa vam to zda vela) sa moze zmenit na este nizsiu 10%, 5% atd.
Ale velemaga by som ponechal. Ma svoj zmysel a keby ho nebolo tak tu poslednu budovu mozem uplne zrusit, vsetci by si davali hadov :D
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Výsledek testovacího věku

Post by Kouji »

Každý bůh by měl fungovat tak, aby jeho finální jednotka mohla útočit na každého bez artefaktů na obou stranách. To už teďka nefunguje u hadů, natož je omezit ještě víc. Omezit jim útok není řešení. Aby Dhar útočil od prvního do začátku čtvrtého kola na 0 dmg je blbost. Vyjímku by zde měli tvořit jen mágové a přízraci, protože tam není nějaký cap. To už rovnou můžeme dát hadům druh útoku 3, protože proti 50% bohů bude do té doby na nic.
No, pokud je nerfneš z 10 útoků na 8, tak budou pořád strašně op, nic se nezmění. Osobně bych u hadů nešel pod 17 útok. To umožní útočit na téměř všechny jednotky, které jsou hratelné aspoň s nějakým dmg.
Post Reply