Pár návrhů na zlepšení hry

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

death wrote:Problemom su demoni a odmeny z nich system na to nie je pripraveny kebyze sa hra bez demonov tak palac sa regulerne neda postavit skor ako 10 dni do konca veku. Takto s demonmi to nie je problem postavit...
Ale prd. Dáse postavit i bez démonů. Jediné, co tě "brzdí" je 10 esencí života a pokud se zaměříš jen na ty (dralgarova zahrada života) tak ho postavíš úplně v pohodě i bez démonů.
Mělo se udělat (už dávno) že plác jde postavit max 7 dn před koncem věku a ne dříve. Stejně jako na hellu šlo útočit na 7 pevností taky nejdříve 7 dnů před koncem, aby si lidi mohli něco zahrát.
Problém není v dharovi, věk by dokázal takto zk*rvit každý, kdo je schopný postavit palác. Klidně i dralgar, který si bude podávat dralgarovu zahradu pro esence také snadno.

Je potřeba nastavit:
1. omezení možnosti postavit palác max 7 dnů před koncem věku, NE dříve.
NEBO
2. Pokud ho někdo postaví dříve, nebude dostávat žádné podpory a palác půjde namísto dobytí jen zbourat.

V hraní dalšího věku vidím smysl až po této úpravě. Jinak pro mě nemá smysl ani začínat.
Btw věk na hellu, který už mohl klidně skončit a třeba pustit odznovu je naopak uměle k ničemu protahován ( přitom měl být testovací a měl se na základě něj ještě za provozu upravit heaven, aby někdo zase nezkurvil v půlce věk palácem (což se ZASE stalo).) Prostě paráda...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Kouji »

No, Ripe zase na druhou stranu nikdo neřekl, že už chce ukončit věk... Stačí, ať se shodne pár lidí a může se ukončit hned, ale z mého pohledu jsi zatím jediný...
Palác se dá postavit, když člověk opravdu chce a nepotřebuje démony, to je blbost jimi argumentovat...
Co se týče Dhara, tak hell je nějak delší, než se původně plánoval, jestli se nemýlím, měl končit v půlce heavnu, kdy hadi ještě nejsou moc rozšíření a jejich nerf nebude mít velký vliv...
VPx
Posts: 99
Joined: Sun 06. Apr 2014 14:00:25

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by VPx »

ja myslim ze ten palac je momentalne prilis lahke postavit .. tych neviem kolko poziadaviek je uplne smeisnych viem ze som to pred posldnym vekom dokazal za jeden den vsetko dat dokopy ...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by nezmar »

ja viem, ze uz dlho slubujem, ze opravim IP a bude sa dat postavit neskor. No niekedy nestiham sa venovat LoI a teda ani programovat nove verzie a aktualizacie

dufal som, ze to stihnem.

Co sa ale tyka HELL - ten bude ukonceny ked testeri, ktori tam su rozhodnu, ze ma byt ukonceni. V tom momente stiahnem jednotky s IP a pomlatite sa behom par dni :roll:
Ak mas pocit, ze uz by mal skoncit a staci Vam to na vyhodnotenie Dhara tak si to pories s ostatnymi hracmi na chate ;)

Heaven mozem kludne restartovat a dufam, ze tentokrat uz stihnem dorobit postavenie IP. Teoreticky mozem IP zrusit (postavenie) kym to nebude hotove a teda nikto nebude moct stavat palac kym sa to nepusti. Je to sice pre mna blbe riesenie (pretoze to musim rucne povolit), ale je to riesenie, ktore je momentalne najschodnejsie
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

Navrhuji snížit globálně dobu za kterou lze dobývat/plenit.
Záměrem je podle mě udržet hráče ve hře co nejčastěji a toto by k tomu vedlo.

Při současné rychlosti hry 1, se hráč logne do hry cca 1x denně, protože plenit jde jen 1x za 24h. To je dle mého žalostně málo.
Pokud by se mohlo při rychlosti hry 1 plenit 2x , tj. každých 12 hodin, každý by logl min. 2x denně. (samozřejmě úměrně tomu snížit i čas plenění na 1/2)

:)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by nezmar »

Ripperman wrote:Navrhuji snížit globálně dobu za kterou lze dobývat/plenit.
Záměrem je podle mě udržet hráče ve hře co nejčastěji a toto by k tomu vedlo.

Při současné rychlosti hry 1, se hráč logne do hry cca 1x denně, protože plenit jde jen 1x za 24h. To je dle mého žalostně málo.
Pokud by se mohlo při rychlosti hry 1 plenit 2x , tj. každých 12 hodin, každý by logl min. 2x denně. (samozřejmě úměrně tomu snížit i čas plenění na 1/2)

:)
berme normal rychlost (100 tahov za den) - v tomto pripade mi pride prijatelne aby velka bitka bola kazdych 24 hodin. Nevidim moc dovod aby sa to menilo na 12 hodin.
Ak chcete 12 hodin, tak jednoducho nastavit rychlost hry na 2 (200 tahov za den).

O uprave casov pleneni - to sa uz niekde rozoberalo v inom topiku. Ja osobne niesom proti znizeniu casov.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

Návrh na zlepšení temné jeskyně.

Aktuálně dává POUZE pár kol navíc, žádná jiná odměna. Počet těch kol navíc je navíc spíše jen špatný vtip, vzhledem k tomu, že se dle mého jedná o nejobtížnější plenění, které je obtížné i pro ty nejsilnější bohy. Ani topázové ani posílení od přízraků nepomůže proti davům co tam jsou ..... viz níže

současnost:
0x dobyta - da 1 kolo
3x dobyta - da 6 kol
4x dobyta - da 7 kol
5x dobyta - da 9 kol
6x dobyta - da 11 kol
7x dobyta - da 12 kol
8 x dobyta - da 11 kol
9 x dobyta - da 15 kol

návrh:
odměny v podobě kol 10 x vyšší + 10% šance na nějaký slušny vzácný artefakt (čepeč vyvolávače, dráp draka,pírko z anděla, apod.) S každým dalším pleněním tuto šanci zvedat o 10%, čili 10-té vyplnění by dávalo garanci na jeden artefat, 11-té vyplnění by dávalo 10% šanci na 2 artefakty, atd.

Stačí se podívat na to, kolikrát byla jeskyně vypleněna a je jasné, že potřebuje změnu. I mucus má skoro 2x víc dobytí.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

umožnit prodávat artefakty na trhu ve větším množství (stačí 1x, 5x, 10x). Pokud bych chtěl aktuálně prodat svých 240 mosazných koleček po 500 tis., je potřeba si na to napsat script... :cry:
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by nezmar »

Ripperman wrote:umožnit prodávat artefakty na trhu ve větším množství (stačí 1x, 5x, 10x). Pokud bych chtěl aktuálně prodat svých 240 mosazných koleček po 500 tis., je potřeba si na to napsat script... :cry:
suroviny sa asi budu riesit v samostatnom okne podobne ako runy
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by nezmar »

prepis s chatu, nech sa mi to nestrati
Ripperman wrote:Nejvice by se mi libilo, kdyby pribylo vic eventu s rostouci silou/odmenou dle celkove sily armady podobne jako je ted karava/obetiste/proklety chram ohne. ALe to neni ani tak o celkovem nastaveni veku jako o dalsi praci pro nezmara.
jo a taky generalum stareho imperia dat typ utoku 2 NEBO jim dat imku na ohnivy stit NEBO dat vsem skladanym artefaktum imku na ohnivy stit.
Jako ze ti general s ohnivou draci zbroji hned zhebne je napytel..
nezmar wrote:priechodnejsie je skor, ze skladanym predmetom (aspon niektorim) sa prida imka na ohen.

Nevidim jediny dovod aby mal general od zaciatku impku a ani aby utocil uz od druheho kola.
Chapem, ze tieto obmedzenia zapricinuju, ze vacsina predmetov sa neoplati davat generalovi, ALE
je to o mikromanazmente. Vacsina jednotiek v LoI nema ohnivy stit a jednotka teda nepotrebuje impku na ohen. V tych niekolkych pripadoch ich bud neposielat do boja, alebo im prehadzovat ine predmety
Ripperman wrote:Taky pokud by byla mozná i kosmetická úprava a sice generály číslovat (číslo v názvu kolikátý to je). Když má člověk 15 generálů a najít toho jednoho, který ještě nemá róbu (a je vždy v naprosto náhodném pořadí zařazen mezi stávající) je dost otrava. Musí se v seznamu odpočítat pozice kolikátý odspoda/odshora v seznamu generálů je a podle toho zase odpočítat v otevřeném selectboxu jednotek, který to tedy je a dát mu artefakt. Číslování by dost pomohlo.

Druh útoku 2 mě napadl proto, že generál už něco zažil a není to blb, který hned oddělá sám sebe bouchnutím do 10 fénixů... Klidně by se mi líbila i možnost nařídit generálovi, aby neútočil vůbec (a jen použil vlastnosti dané artefaktem, tj. útok typu 3, útok 0, dmg 0).
Taky bych pohlížel na to, že ohnivá róba není skládaný artefakt, mku na oheň má a ještě sumonujepoměrně silný meteorit. Oproti tomu pracně složený artefakt je možné rovnou vyhodit, protože dřív nebo později zapomenete neposlat generála na event, kde je někdo s ohnivým štítem.
Post Reply