No jak to chápu já (a jak doufám, že to funguje ):Chasty wrote:Tam jde ještě i to... asi jsem to i přehlédl... u první větve bude bonus za věrnost, že když dobije Mucuse, tak má všechno toxic? nebo to půjde kombinovat s jinými bohy a i bahenní větev bude mít krakena? popř.: když bude kombinace první a druhé větve, tak samá otázka
Krakena můžeš postavit vždy, když máš všechny budovy od dhara lhostejno z jaké větve.
Pokud postavíš pátou budku pro hady a budeš mít ještěry, tak ti začnou autoaticky chodit i ještěři s kuší
Budovu na mágy země můžeš vylepšit vždy (i když nebudeš mít všechny budovy od dhara - aspoň doufám).
Tím se nabízejí vcelku zajímavé kombinace. Např. vyzkoušet štítovat toxickýma minotaurama, kterým se dá dharova standarda a 100 velemagu zeme jim obranu vyzene na 58.Tzn. budou nesmrtelni a budou davat zpatky kazdemu slupku za 200*pocet.
Popř. v updatu se píše o tom, že mág země zvedá obranu všem jednotkám a vzhledem k tomu, že mágové země mají malou hodnotu, tak jich postavit třeba 500 (hodnota 1,5M, což není tak hrozné), dat toxickému bahnu hůlku ohně a kromě toho, že bano bude mít obranu 56, bude dávat zpátky šlupky s ohnivým i toxickým štítem dohromady ?