Pár návrhů na zlepšení hry

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Kouji »

No, k té 7... Když třeba půjde Ether proti někomu, kdo farmil půlku věku velkodílnu, tak ho to zruší. (těžký katapult iniciativa 1)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

nezmar wrote: 8. netusim aky tam je, ale je mozne, ze by sa zislo na to kuknut :)
9. ano, to by mozno bolo rozumne. Ich ziskanie je sice prplacka, ale zase je to zadarmo (a k tomu su este aj nemrtvy a je mozne ich posilit)
add 8) po 15 dobytích tam je 128000 jednotek od každé, kromě mamutů, kterých je 10x méně.... impossible
add 9) klidně ty zvětovatele udělej, aby nemrtví nebyli a cenu nech :P. To, že jsou nemrtví mně osobně tedy jen způsobuje problémy... (posílí je přízraky a hned maj větší iniciativu než nekromanti, což se mně vůbec nehodí, musím na ně dávat tvrzené pláty a stejně občas zaútočí dřív :evil: )

Hlavně sniž cenu koster, ideálně tak na 4. :P
A na posilování předmětů řevem přízraku nešahat (je to zbytečně složité na naprogramování, lepší dělta jiné věci). :!:
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Raeleg »

Kouji wrote:No, k té 7... Když třeba půjde Ether proti někomu, kdo farmil půlku věku velkodílnu, tak ho to zruší. (těžký katapult iniciativa 1)
Proto jsem napsal, ať nesnižuje iniciativu bod 1.

nezmar wrote: 6. hradba je hradba -> ma aj taku specialnu vlastnost - hradba :) . Nezive je nieco co nezije ale dokaze sa to hybat alebo vykonavat nejake funkcie
goblinia bomba -> to nie je tak uplne neziva. Je to stroj, ktory ovladaju goblini a nemali pocet pri tom zhynie. Je dost mozne, ze keby pozabijas vsetkych goblinov, ktory tu bombu ovladaju tak sa proste odvali niekam a mozno ani nevybuchne :(
goblinia vzducholod -> opat jedna sa o stroj, ktory je ovladany zivymi bytostami -> ak zmrazis goblinov, ktory ju ovladaju tak potom vzducholod sa bude len bezvladne vznasat v povetry. A ked zmrazis vsetkych okna a dvere tak ty paragani nemaju ani ako vyskakat (alebo zmrazis aj ich predtym, nez sa stihnu vybudit do plnej ostrazitosti :) )
No ať to je hradba ale ať na to nefunguje exterminace, jed, a oslabení živých jednotek.
U těch bomb a vzducholodí. Jako to chápu ale katapulty a balisty jsou také neživé a určitě také mají nějakou živou posádku.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

Ještě mě tak napadá, pokud se nebudou artefakty posilovat řevem (tzn. artefakt se bude počítat až po řevu), tak když přézraky zařvou na100%, tak to znamená, e na zombiky muzu dat tvrzene pláty a budou se pořád moct hýbat ? Protože init 1 posílená o 100% = init 2 -1 za pláty = 1. :P
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

Ještě přidá návrh na vylepšení:
Pokud mám v jeden okamžik přebytek lidí, je možné, aby odešli jen ti lidí, pro které není místo a ne desetitisíce dalších ?
Příklad:
Mám 750 tisíc lidí a místo pro ně. Shoří mi jedna vesnice. Namísto, aby odešlo/shořelo nějakých 100 lidí, co je v té jedné vesnici, odejde mi jich 50 tisíc.... :roll:
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Kouji »

Zvěstovatel musí být nemrtvý, protože je oživen. To, že se vám to nehodí je něco jiného. Osobně bych taky bral, aby některé mé jednotky měly menší iniciativu, na to by ideálně chtělo nový artefakt, který by nedělal nic, ale snížil iniciativu třeba na 1 :) .
Co se týče lidí, tak momentálně jsi na bugu :) . Když ti teď shoří 1 vesnice a odejde ti 50k, tak je to jakoby jsi řekl, že zneužíváš bug :) , což je proti pravidlům :) . Je něco jiného, když ti příjdou lidožrouti :) , ale tak to si jde pohlídat, že máš lidi navíc. Tohle si myslím, že i počká.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

Kouji wrote:Zvěstovatel musí být nemrtvý, protože je oživen. To, že se vám to nehodí je něco jiného. Osobně bych taky bral, aby některé mé jednotky měly menší iniciativu, na to by ideálně chtělo nový artefakt, který by nedělal nic, ale snížil iniciativu třeba na 1 :) .
Co se týče lidí, tak momentálně jsi na bugu :) . Když ti teď shoří 1 vesnice a odejde ti 50k, tak je to jakoby jsi řekl, že zneužíváš bug :) , což je proti pravidlům :) . Je něco jiného, když ti příjdou lidožrouti :) , ale tak to si jde pohlídat, že máš lidi navíc. Tohle si myslím, že i počká.
Může se to přece udělat současně s opravou bugu.
Kromě toho můžeš mít přece full lidi (a mít je i musíš, pokud chceš mít armádu odpovídající alespoň minulosti) a daně mít nastavené na snížené nebo normální a žádný bug nezneužíváš. :roll:

Artefakt, který snižuje init o 1 už existuje. říká se mu pláty/tvrzené pláty. Chtělo by to spíš art., který by tu init snižoval o 2, resp o 3. :mrgreen:
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Kouji »

No jo, ale když máš jednotku, kde máš iniciativu 8 a chceš mít 5, tak kde vezmeš ty 3? Promiň, ale ten artefakt není ve hře (je plánován, ale jeho získání bude skoro nemožné). Momentálně je možné jen -1. Raději bych chtěl artefakt, který by nic nedělal, jen tu iniciativu snížil... o určitou hodnotu je to blbost, protože máš jednotky, které se pak dostanou na nulu, ale když ti klesne na 1, tak se jednotka hýbe.
Co se týče daní, tak když máš plné lidi tak nemáš nízké daně, střední možná... to jsem ještě nezkoušel, ale snad pořád výjde výhodněji překlikávat.
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by death »

tych zvestovatelov treba nerfnut a surne chudak vulkan :x je v nevyhode a velkej
a ked sme uz pri tych napadoch podla mna by nebolo zle pridat nove predmety typu
Svazek ohnive magie - jednotka s magiou ohna 1 vyvola viac ohnivych gul (30%-40%) alebo jednotke s magiou ohna 1 sa zmeni magia ohna 1 na magiu ohna 2
Svazek ledove magie - totozne len s ucinkom pri ledovych guliach
Svazek ledoveho/ohniveho silenstvy - ladove/ohnive gule dostanu slayer (asi moc OP co?) alebo sa im zvysi utok/dmg o urcitu hodnotu (neviem ake su sucastne a nedovolim si odhadovat)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

já zopakuji pro jistotu návrhy, které by zlepšili hru opravdu vše namísto toho, aby ji někomu zhoršili. :P

1) Při nadbytku lidí má odejít max tolik lidí, kolik se nevejde to měst/osad. NE víc. Z uprchlického tábora mi přijde 123 lidí a v dalším kole mi díky tomu 60000 lidí odejde. :? To je trošku na palici, když si díky placení žoldu armádě musím držet města plná lidí, protože přepočet ze starého na nový systém s armádou počítá tak nějak s tím, že město je automaticky plné platících lidí. Jinými slovy pokud mi najednou odejde 60 tis. lidí, je to jako bych najednou přišel o 6 měst (z pohledu armády)....

2) doporučuji lehce předělat plenění válka na gargatue. Stačí se podívat na četnost dobytí.... Náročnost tak 2x větší jak temný les čí země zatracených, kde padají ty nej artefakty a odměna naprosto k smíchu (jen pár se tisíc zlaťáků).
Tedy píši znovu co jsem už jednou psal. Peněžní odměnu minimálně zdvojnásbit + 100% šance na nalezení jakékoli zbraně ( těch nově přidělaných, NE ty šunty pouze pro unikátky, které jsou k ničemu jako třeba dráp draka) + 10% šance na nalezení druhé náhodné zbraně. Množství obrů klidně zdvojnásobit.
Post Reply