Pár návrhů na zlepšení hry

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Raeleg »

Ahoj, jako obvykle, zase navrhnu pár věcí na zlepšení hry.

1. Bonusy z předmětů a posílení se nedá navyšovat posílením od přízraků.
2. Výrazné zlevnění ledových elementů -> docela zajímavé by bylo kdyby se snížila hodnota mágum ledu na 100.
3. Temný přízrak zvyšuje staty postupně. Na místo +1000% do statu hned od 1. kola tak +200% v 1. kole, +200% v 2. kole atd. (bylo by dobré, aby v tomto případě fungoval bod 1.)
4. Prapor krvavého šílenství funguje pouze jen na jednotky s typem útoku 1
5. Na heavnu, aby po dosaženi volného prostoru 0 pro lidi nešlo dát dvojnásobné daně bez odcházení lidí lidí.
6. Gobliní Bomby, vzducholodě a ledové hradby od šamanů ledu ať jsou neživé.
7. Velemág ledu ať zpomaluje všechny jednotky (i nemrtvé a neživé jako každá magie ledu) ale ať snížená iniciativa tímto způsobem nemůže klesnout pod 1).
8. Lepší vzorec pro výpočet množství jednotek v temné jeskyni.
9. Zvýšení hodnoty zvěstovatelům soudného dne.

Když tak něco potom ještě doedituji, pokud si na něco dalšího vzpomenu.

Raeleg
Last edited by Raeleg on Sat 31. Jan 2015 17:09:36, edited 1 time in total.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Kouji »

Vesměs se mi to líbí, ale Dreaddové budou brečet u 3. Velemág ledu snižuje hodnotu o 20%, čili je nemožné, aby se snížila pod 1 ne?
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Raeleg »

Kouji wrote:Vesměs se mi to líbí, ale Dreaddové budou brečet u 3. Velemág ledu snižuje hodnotu o 20%, čili je nemožné, aby se snížila pod 1 ne?
Velemág snižuje inc. minimálně o 1 :-(
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

no jasně. aneb oslabte dreadda a posilte athera...
Micmen
Posts: 9
Joined: Thu 31. Jul 2014 7:06:35

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Micmen »

Ripperman wrote:no jasně. aneb oslabte dreadda a posilte athera...
Tomu se říka balancování ;)

Návrhy dobrý, jsem pro
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Raeleg »

Ripperman wrote:no jasně. aneb oslabte dreadda a posilte athera...
Neřekl bych, že by se jednalo o nějaké výrazné posílení aethera. Když se na to podíváš, tak to může být docela nepříjemné oslabení. Teď je např. Ghoro pro Aethera úplná dávačka s velemágy. Tyto změny by to podstatně změnily. A dreadd? No já se bojím, že právě ty nové změny na Heavnu udělaly z dreadda na konci ještě větší korbu.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Ripperman »

Raeleg wrote: A dreadd? No já se bojím, že právě ty nové změny na Heavnu udělaly z dreadda na konci ještě větší korbu.
Ale ty nové změny si odsouhlasili hráči....
Já jsem byl proti tomu.
Dejme tomu ještě zvýšení ceny zvěstovatelů možná ok. I když jejich získávání je o dost náročnější než hodit pár zlaťáků do výrobny...
Pokud by měli přízraky zvyšovat postupně sílu, tak v tom případě ale ať mají poloviční hodnotu a jejich výroba ať nestojí město.
No a s předmětama posilovali vždy. Pak totiž má smysl na dreadí jednotky ty předměty navlékat. Jako např. znehybnit si zombie tvrzenými pláty a mít šanci, že se vyhoupnou na obranu okolo 40. Něco, co je například pro Dhara "zadarmo" s jeho topázama se standardou a ani ho to nestojí několik desítek měst a 1-2M hodnoty armády v posilovací jednotce a ani nemusí doufat ve štěstí, že mu přízraky zařvou dostatečně.
Když se teď platí za hodnotu armády, tak by se taky mohla o dost snížit hodnota kostlivů. Aktuálně je hodnota kostlivce 12, což je úplně mimo. Měla by být max 5, lépe 4.

Pokud by PKS fungoval jen na jednotce s typem utoku 1, tak okamžitě zařve na ohnivém štítu....
Raeleg
Posts: 51
Joined: Sun 18. May 2014 18:25:28

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Raeleg »

Ripperman wrote:
Raeleg wrote: A dreadd? No já se bojím, že právě ty nové změny na Heavnu udělaly z dreadda na konci ještě větší korbu.
Ale ty nové změny si odsouhlasili hráči....
Já jsem byl proti tomu.
Dejme tomu ještě zvýšení ceny zvěstovatelů možná ok. I když jejich získávání je o dost náročnější než hodit pár zlaťáků do výrobny...
Pokud by měli přízraky zvyšovat postupně sílu, tak v tom případě ale ať mají poloviční hodnotu a jejich výroba ať nestojí město.
No a s předmětama posilovali vždy. Pak totiž má smysl na dreadí jednotky ty předměty navlékat. Jako např. znehybnit si zombie tvrzenými pláty a mít šanci, že se vyhoupnou na obranu okolo 40. Něco, co je například pro Dhara "zadarmo" s jeho topázama se standardou a ani ho to nestojí několik desítek měst a 1-2M hodnoty armády v posilovací jednotce a ani nemusí doufat ve štěstí, že mu přízraky zařvou dostatečně.
Když se teď platí za hodnotu armády, tak by se taky mohla o dost snížit hodnota kostlivů. Aktuálně je hodnota kostlivce 12, což je úplně mimo. Měla by být max 5, lépe 4.

Pokud by PKS fungoval jen na jednotce s typem utoku 1, tak okamžitě zařve na ohnivém štítu....
Ohledně toho dreadda si myslím, že stále bude jeden z nejsilnějších bohů. Hodnotu bych přízrakům nechal stejnou ale možná bych je nechal rekrutovat po 12 místo po 10. Jako argument zombie s 40 obrany mluví za všecko (je to neuvěřitelně snadné toho dosáhnout, s platy to bez problému vytáhneš nad 80 a potom s nimi štítuješ i meteority).
Ohledně těch předmětů jsem to navrhoval proto, ať má dreadd stejnou výhodu jako každý jiný bůh.
U toho PKS: No třeba 100 000 věšťáku jen tak neupálíš na ohnivém štítu a na oplátku budeš mít jednotku, která bude dělat dmg kolem 100 000 000.
U těch kostlivců souhlasím, jsou na údržbu podezřele dost nákladní, obzvlášť teď po zpoplatnění armády.
Last edited by Raeleg on Sun 01. Feb 2015 21:25:49, edited 1 time in total.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by Kouji »

Zapomínáš na jednu důležitou věc. Dhar má sice velkou obranu, ale PRO JEDINOU JEDNOTKU. Dreadd si posílí celou armádu a ne jen obranu, ale i ÚTOK. To je síla Dreadda s přízraky. Navíc Dreadd má 15 jednotek? Dhar by se dalo říct, že bahno a OV případně prasata, kamenožrouti jsou více méně na nic. Mágové mají omezené využití. A to ještě má zásadně snížený rekrut. Dreadd, dokud má přízraky, tak je z5 za dva dny.
Posílení předmětů... Z toho má jedinou výhodu zase jen DREADD, nikdo jiný nemá jedinou vlastnost, která by se nějak posilovala.
No, PKS se většinou dává na jednotky, které jen tak něco zabije. Třeba bahno, víš jaký bys musel mít ohnivý štít? Blbý argument.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Pár návrhů na zlepšení hry

Post by nezmar »

Raeleg wrote:1. Bonusy z předmětů a posílení se nedá navyšovat posílením od přízraků.
2. Výrazné zlevnění ledových elementů -> docela zajímavé by bylo kdyby se snížila hodnota mágum ledu na 100.
3. Temný přízrak zvyšuje staty postupně. Na místo +1000% do statu hned od 1. kola tak +200% v 1. kole, +200% v 2. kole atd. (bylo by dobré, aby v tomto případě fungoval bod 1.)
4. Prapor krvavého šílenství funguje pouze jen na jednotky s typem útoku 1
5. Na heavnu, aby po dosaženi volného prostoru 0 pro lidi nešlo dát dvojnásobné daně bez odcházení lidí lidí.
6. Gobliní Bomby, vzducholodě a ledové hradby od šamanů ledu ať jsou neživé.
7. Velemág ledu ať zpomaluje všechny jednotky (i nemrtvé a neživé jako každá magie ledu) ale ať snížená iniciativa tímto způsobem nemůže klesnout pod 1).
8. Lepší vzorec pro výpočet množství jednotek v temné jeskyni.
9. Zvýšení hodnoty zvěstovatelům soudného dne.
Raeleg
1. to, ze by predmety nemali vstupovat do posilenia (do akeho kolvek) som uz pisal davno a mam to poznacene, ze to by sa malo spravit. Len este neviem presne ako (nie je to take jednoduche)
2. uz raz som ich znizoval, ale mozem sa kuknut (zalezi od toho aky bude nazor vacsiny)
3. to neviem ci je idealne. To skor by som ja osobne nechal tak ako to je.
4. to je len rozumne. Schopnost davu je v niecom inom ako v tom, ze mam 50k lucisnikov. Pochybujem, ze ty sa daju na dialku vyburcovat tak, ze nehladia na vlastne straty :D - je to len logicke, aby sa to obmedzilo na druh utoku 1. Dokonca pri tomto predmete uvazujem nad tym, ze by sa tam nahodil aj nejaky maximalny pocet. Lebo zase podla mna je blbost, ze 500k vesnicanov ma zrazu utok dobre ze nie 1000 :oops:
5. o tom viem a pracuje sa na tom - je to bug
6. hradba je hradba -> ma aj taku specialnu vlastnost - hradba :) . Nezive je nieco co nezije ale dokaze sa to hybat alebo vykonavat nejake funkcie
goblinia bomba -> to nie je tak uplne neziva. Je to stroj, ktory ovladaju goblini a nemali pocet pri tom zhynie. Je dost mozne, ze keby pozabijas vsetkych goblinov, ktory tu bombu ovladaju tak sa proste odvali niekam a mozno ani nevybuchne :(
goblinia vzducholod -> opat jedna sa o stroj, ktory je ovladany zivymi bytostami -> ak zmrazis goblinov, ktory ju ovladaju tak potom vzducholod sa bude len bezvladne vznasat v povetry. A ked zmrazis vsetkych okna a dvere tak ty paragani nemaju ani ako vyskakat (alebo zmrazis aj ich predtym, nez sa stihnu vybudit do plnej ostrazitosti :) )
7. Niesom si tym uplne isty -> amne pride ok tak ako to je (opat moj nazor)
8. netusim aky tam je, ale je mozne, ze by sa zislo na to kuknut :)
9. ano, to by mozno bolo rozumne. Ich ziskanie je sice prplacka, ale zase je to zadarmo (a k tomu su este aj nemrtvy a je mozne ich posilit)
Post Reply