LoI simulátor

Môžete kecať o čom len chcete ... :D

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » čtv 24. kvě 2018 11:33:01

Opraveno, díky.
Ripperman
 
Příspěvky: 520
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » čtv 24. kvě 2018 13:57:44

Dr' Ghor Re Thor: Taky těžké katapulty.

Teď jsem ho měl:
100 x Těžký katapult
100 x Těžká balista
20,000 x Následovník démonů - Lidský Odpadlík
10,000 x Následovník démonů - Zasvěcenec
5,000 x Následovník démonů - Kacíř
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 286
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » čtv 24. kvě 2018 14:24:25

opraveno, diky
Ripperman
 
Příspěvky: 520
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » sob 26. kvě 2018 0:10:50

Zlobří šamani přidání do simulátoru a updatnuty jednotky paladin a křížák, kteří dostali dav.
Ripperman
 
Příspěvky: 520
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » pon 28. kvě 2018 15:27:17

20 x Zlobří Šaman útočí na 552 x Starodávný Ent
20 x Zlobří Šaman zmasakroval (8,150) 20 x Starodávný Ent(212,650)
20 x Zlobří Šaman provedl rituál smrti. Celkem se jim povedlo vytrhnout ze spáru smrti 235 x Duše goblina a poštvat je spátky proti nepříteli.

Vše má stejnou barvu.


PS: Pokud tohle čte i nezmar, tak by tam mělo být "zpátky".
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 286
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod nezmar » pon 28. kvě 2018 15:32:30

nezmar cte, nezmar zmenil
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » úte 29. kvě 2018 9:37:46

Celkem poznatelný rozdíl:

Skutečnost:
Jednotka Paladin (Prapor světla) se v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +143,000 do poškození)
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla posvěcené zbraně a získala +100% do poškození
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (1,051,674) 6,114 x Stín(1,485,326)
Oslnívý paprsek, který vyslal 500x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prach! Zůstává 8,136 x Stín

Simulátor:
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +60% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +268,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (2,074,320) 12,060 x Stín (462,680)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 2,190 x Stín

PS: A prohrál jsem na tom, což mě mrzí...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 286
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » úte 29. kvě 2018 10:53:49

Musím zvednou paladinovi ten svatý útok na 100%, ale v tom podle mě nebyl rozdíl. Není už upraven zase ten prapor světla ? Můžeš mi pls poslat případně staty toho praporu ? A paladin má staty stejné (vyapdá to, že se mu minimálně steč zmenšila a zřejmě i ten dmg a útok..)?
Ještě může být rozdíl v tom, jestli Nezmar nejdříve přičte staty artefaktů a POTOM se uplatní dav nebo obráceně. Chjo.
Zkus se pls mrknout na detailní staty paladina, zda jsou stejné jako v simu a na ten prapor světla. Pak odladím tak, aby sedělo.
Ripperman
 
Příspěvky: 520
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod nezmar » úte 29. kvě 2018 11:57:07

samozrejme ze sa najskor pocitaju predmety a az potom magia/schopnosti

artefakty sa uplatnuju pred bojom

magia/schopnosti pocas boja

niekde som to tu uz na fore pisal co sa kedy uplatnuje a aka je postupnost

PS: s praporom svetla som nic nerobil. Iba som menil paladina a to na nasledujuce hodnoty:
$nazev = "Paladin";
$utok = 19;
$obrana = 17;
$damage = 52;
$zivoty = 360;
$inic = 9;
$typutoku = 1;
$hodnota = 500;

$magie_svetla = 1;
$schopnosti['stec'] = 250;
$schopnosti['svate_sipy'] = 100;
$schopnosti['trample'] = 1;

PS:
aha, ako vidim hlavny problem je v tom, ze simulator najskor aplikuje magiu svetla (posilenie o 60%) a az potom STEC. Naproti tomu v hre je to opacne. Najskor je vypocitany STEC a az potom posilenie o 100%
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » úte 29. kvě 2018 12:48:07

Edited:
Hele, teď mě napadlo. Nestal si se obětí toho, že světlonošovi nefuungovala nějakou dobu magie světla 5, ale ať měl nastavené cokoli, tak sesílal magii světla 6 ?

Myslím si, že to mám totiž dobře. Ty výsledky, které si reálně dostal odpovídají tomu, když bys zaútočil bez světlonošovi magie světla 5....

Se světlonošovou magií světla 5
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +268,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (2,144,000) 12,465 x Stín (392,999)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 1,785 x Stín

Bez světlonošovi magie světla 5 :-)
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +138,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (1,273,000) 7,401 x Stín (1,264,000)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 6,849 x Stín

Zkusím přojít na to, proč je ve hře 1 050 000 dmg a já ukazuju 1 200 000 dmg. Někde tam mám něco špatně.

EDITED:
Přišel jsem na to. Počítám to blbě, ale Nezmar to počítá ještě blběji.... :P
Já ve svém výpočtu ten bonus 100% proti nemrtvým (svatý útok) nezapočítávám do steče (sprváně bych měl), ale jen do základního dmg.
Nezmar to pro změnu nezapočítává ani do základního dmg, když dojde ke steči... :P

Dmg jednotky, která má větší útok než obranu cíle počítám dle tohoto vzorce:
$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);

Tedy bez zteče základní dmg pro paladina s praporem světla vychází (dav mu zvedne útok na 174):
(počet jednotek) * (dmg) * (koeificent daný rozdílem výše útoku útočníka a obrany cíle
500 * 52 * (1 + (174 - 60)/20)
500 * 52 * 6,7 = 174,200 (bez svatého útoku)

Se svatým útokem je to tedy:
500 * 104 * 6,7 = 348,400 (se svatým útokem)
348,400 - se svatým útokem a bez steče proti nemrvým. Tedy s davem ve 4. a 5. kole.

Základní steč paladina s praporem světla je 250 + 1/2 jeho dmg, tedy 250 + 52/2 = 276.

Pokud budeme uvažovat steč, tak ten přičítám k dmg nyní takto, tj. NEUPLATNIM na nem svatý utok, což je blbě a uplatnuji svaty utok jen na zakladnim dmg:
500 * (104 + 276) * 6,7
500 * 381 * 6,7 = 1 276 350

Oproti tomu nezmar ho neuplatni v případě steče ani na základním dmg a pak mu to vychází ještě méně:
500 * (52 + 276) * 6,7 = 1 098 080, což je zhruba to, co si udělal, když budeme uvažovat toleranci +- 5%, tedy 1,051,674.

Nezmare, neopravíme to, aby se svatý útok správně uplatňoval i když dojde na steč ? Tedy správně by ti paladini měli udělat nemrtvákům úctyhodných:
1 098 80 * 2 = 2 197 600 dmg. :P :mrgreen:

Celý výpočet je bez uplatnění magie světla 5.
Ripperman
 
Příspěvky: 520
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

PředchozíDalší

Zpět na Pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron