LoI simulátor

Môžete kecať o čom len chcete ... :D

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » úte 29. kvě 2018 15:48:57

K tvému výpočtu přidám jen potvrzení, že útok 174 mi ukazuje i hra.
A jsem proto, aby se svatý útok počítal do všeho.


A druhá věc:
Démon Bojový Mág Temnoty v Obětišti démonů v simulátoru jen vyvolává meteority, ale ve skutečnosti má mimo Magie Ohně III i Magii smrti III:

5 x Démon Bojový Mág Temnoty útočí na 1 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)
5 x Démon Bojový Mág Temnoty zmasakroval (1) 0 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)(215,410)
Obrovský strach a beznaděj doslova zmrazil zasaženou jednotku. Její iniciativa byla sníženo o 5
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 174
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod nezmar » stř 30. kvě 2018 8:49:34

podla toho co vidim v kode by to malo byt nasledujuco:

1. predmety (este pred 1 kolom)
2. magie svetla 5 (to sa robi v 1 kole)
3. stec
4. otravene sipy, svate sipy, drtive sipy
5. vypocet damage

Ripperman píše:$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);

Este podotknem ze samotny vypocet je mierne iny ako pocitas ty :)
$damage = ceil((( $jednotka[$a]['damage'] + $bonus_damage ) * ( 1 + ( $rozdil / 100 * 4 ))) * $jednotka[$a]['pocet'] * $random );

STEC a drtivy/svaty/otraveny utok sa moze prehodit. To nie je az taky problem v kode zmenit :)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 989
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » stř 30. kvě 2018 11:40:13

Ha, díky, ten jiný výpočet je důvod, proč mi to vychází jinak. /20 a /25 dělá ten rozdíl. Rozlišuješ u výpočtu dmg, když má útočník větší a když menší útok nebo se to dává všechno do tohoto vzorce a jen když vyjde 0 dmg, tak se dává ta jednotková ? :)
Když je totiž útok menší než obrana, tak empiricky zjištěný vzorec mám:
$dmg = $this->pocet * $damage*(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/50);

PS: Já osobně bych byl určitě pro, aby se v rámci steče uplaťnoval i svatý/drtivý/jedovatý útok...
Ripperman
 
Příspěvky: 512
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » stř 30. kvě 2018 13:47:33

Démon bojový má temnoty opraven a přidána magie smrti 3 + jsem upravil výpočet dmg a namísto dělení 20, dělím 25. Takže teď to odpovídá víc.
to Hron: Každopádně ty si dle mého názoru prohrál proto, že světlonoš nepoužil magii světla 5, ale magii světla 6.
Ripperman
 
Příspěvky: 512
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » stř 30. kvě 2018 14:10:18

Že by to bylo v té době, kdy nefungovala Magie světla 5? Magii světla 6 jsem zatím nepoužil (a asi před bojem o IP ani nepoužiji).
Jinak vím, že jsem měl dle simulátoru vyhrát jen se ztrátou ve svatých válečnících a místo toho jsem přišel o 50% armády a Katakomby jsem tak tak nedobyl.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 174
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » stř 30. kvě 2018 15:12:10

jop, podle mě to bylo v té době. Však si ten rozdíl můžeš v reálu zkusit i ted, kolik ti budou pladini s fungujici magii svetla 5 delat dmg do stinu... :)
Ripperman
 
Příspěvky: 512
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod nezmar » čtv 31. kvě 2018 9:50:40

nemas nahodou na paladinovi daky predmet kvoli ktoremu pouziva magiu uz v provom kole?

Pretoze momentalne je to tak nastavene, ze v prvom kole dokaze jednotka pouzit IBA JEDNU MAGIU

pre 1 kolo je to nastavene: ifelse magia1 ifelse magia2 ifelse magia3 .... else boj
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 989
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » čtv 31. kvě 2018 10:06:03

Na Paladinech jsem měl ten Prapor světla (viz co jsem psal).

Předpokládám, že jsi myslel Světlonoše a na nich mám jen Boty rychlosti (protože ty by škodit neměli a jiné využití pro ně nemám a mám strach dát na Světlonoše něco s efektem, protože nechci, aby to náhodou zrušilo Magii světla).
To, že Ohnivá róba ruší magii světla jsem totiž zjistil již dříve, když jsem se kvůli tomu rozbil o Temný les... (ještě že se crinis obnovuje tak rychle, protože tento věk jsem se s ní už 3x rozbil...)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 174
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod žrout » čtv 31. kvě 2018 10:59:59

EDIT: omlouvám se, fórum je očividně nějaké zvláštní (nebo já jsem zvláštní), když ho má člověk otevřeno na více záložkách. Byl bych přísahal, že jsem to psal do správného topicu :o Ale asi jsem se jenom překouknul, pardon :oops:
Naposledy upravil žrout dne čtv 31. kvě 2018 13:05:47, celkově upraveno 1
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
žrout
 
Příspěvky: 49
Registrován: pon 27. led 2014 16:49:55

Re: LoI simulátor

Příspěvekod nezmar » čtv 31. kvě 2018 11:04:40

skus to napisat do spravneho topiku ;-)

PS: Hlavna / CRINIS
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 989
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Předchozí

Zpět na Pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron