Page 23 of 60

Re: Seznam bugů

Posted: Fri 17. Jun 2016 8:35:28
by nezmar
Ripperman wrote:Tak zkusím ještě upřesnit.
Po několika ničeních měli eternani měli počítadlo nenávisti na -10 vůči mě = ještě nemají odejít. Seslali mor a zabili lidi -> počítadlo šlo na -9, ale ještě u mě zůstali (další kolo by odešli aniž by něco udělali). Ale namísto odehrání toho kola aby odešli jsem přepnul na jiný účet. Zabil démona, přepnul se zpět.
Armáda eternanů u mě byla a místo aby hned odešla aniž by něco udělala, počítadlo se nastavilo zpět na -10 a nehnulo se ani po asi 10 kolech co mě dál ničili. Až když jsem se odlognula přilognul, hnulo se po dalším jednom ničení na -9 a eternani odešli.
Tak teď už je to snad přesný popis. :)
urcite pomoze, ja som to testoval s -700 a stale ubudalo :D

teraz sa mozem pozriet na problem pri odchode. Skusim to este dnes kuknut a znova nasimulovat

Re: Seznam bugů

Posted: Wed 07. Sep 2016 15:46:20
by Ripperman
Mám 18 velemágů země.

1. kolo
Jednotka Těžký katapult použíla drtivý útok a získala +200% do poškození
8 x Těžký katapult útočí na 2,994 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)
8 x Těžký katapult zmasakroval (704) 1 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)(3,142,222)

2. kolo
Jednotka Těžký katapult použíla drtivý útok a získala +200% do poškození
8 x Těžký katapult útočí na 2,983 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)
8 x Těžký katapult zmasakroval (703) 0 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)(3,131,146)

Přičemž topázový golem má obranu: (36 + 10 (standarta) ) * 1,18 = 54,28 -> 54
Těžký katapult má útok 15.

Jak může dělat takovou dmg ?? Nezvyšuje náhodou drtivý útok kromě poškození i vlastní útok proti neživým ??? (to ale u něj vůbec není uvedeno...)
(byl to útok na opevněné město)

Re: Seznam bugů

Posted: Tue 27. Sep 2016 7:44:15
by nezmar
Ripperman wrote:Jak může dělat takovou dmg ?? Nezvyšuje náhodou drtivý útok kromě poškození i vlastní útok proti neživým ??? (to ale u něj vůbec není uvedeno...)
(byl to útok na opevněné město)
bonusovy damage za "drtivy utok/sipy" sa pripocitava samostatne.

Cize na zaklade obrany ti dali klasicky damage okolo 5 a k tomu sa pripocitalo cca 700 damage s bonusov. Spolu 705

Re: Seznam bugů

Posted: Mon 07. Nov 2016 16:34:17
by Ripperman
46,850 x Ohnivý imp útočí na 175,738 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)
46,850 x Ohnivý imp zmasakroval (101,346) 14,478 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)(1,128,816)
Kolem jednotky Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor) vzplanul ohnivý štít a poranil útočníka za 168,708, zahynulo 46,850 x Ohnivý imp

Neměl ten ohnivý štít udělat dmg za 175,738 namísto pouze 168,708 (což mimochodem nevychází ani při odečtění těch zabitých jednotek).

Re: Seznam bugů

Posted: Wed 30. Nov 2016 14:59:44
by Ripperman
nezmar wrote:
Ripperman wrote:Jak může dělat takovou dmg ?? Nezvyšuje náhodou drtivý útok kromě poškození i vlastní útok proti neživým ??? (to ale u něj vůbec není uvedeno...)
(byl to útok na opevněné město)
bonusovy damage za "drtivy utok/sipy" sa pripocitava samostatne.

Cize na zaklade obrany ti dali klasicky damage okolo 5 a k tomu sa pripocitalo cca 700 damage s bonusov. Spolu 705
Tak to nějak nefunguje....

Jednotka Těžký katapult (Hůlka ledu) použíla drtivý útok a získala +200% do poškození
1,691 x Těžký katapult (Hůlka ledu) útočí na 5 x Colosus z temný ocele
1,691 x Těžký katapult (Hůlka ledu) zmasakroval (1,376) 0 x Colosus z temný ocele(248,624)

Když teda použila drtivý útok, tak kde je ta bonusová dmg ?

Re: Seznam bugů

Posted: Tue 07. Mar 2017 12:07:24
by nezmar
bol tam bug.
V podstate to ratalo takto:
damage = (0.1 az 1) * pocet_jednotiek + bonusovy_damage_na_1_jednotku.

Preto davalo take nezmyselne cisla.
Napr.:
- co sme pisali ako prve k tomu, tak dal regularny damage 3 + bonusovi 700, pricom 700 predstavuje 200% bonus pre jeden katapult. Celkovo 703
- Ked si ich mal 1700 tak to potom davalo damage damage (170 az 1700) + 700 co je tiez blbost.
Tych 700 bola vzdy konstanta pri katapultoch.

Rovnako fungoval stec, otravene sipy/utok, drtive sipy/utok a svate sipy/utok
SAMOZREJME tento jav nastal iba v pripade, ze obrana bola vyssia ako utok o 25 bodov

najnovsie som to upravil nasledovne:
damage = (0.1 az 1) * percento_bonusu * pocet_jednotiek.
Napr. pre katapult proti nezivemu cielu s vysokou obranou. Pocet tazkych katapultov 100
damage = (10 az 100) * 3 = 30 az 300
3 je tam pretoze sa k zakladnemu damage pripocitava 200% - musite pridat aj povodnych 100%. Ak sa nieco zvysuje o 100% tak hodnota je 2-nasobna

PS: uz je to na serveri. Ratajte s tym

Re: Seznam bugů

Posted: Tue 07. Mar 2017 12:24:20
by nezmar
Ripperman wrote:46,850 x Ohnivý imp útočí na 175,738 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)
46,850 x Ohnivý imp zmasakroval (101,346) 14,478 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)(1,128,816)
Kolem jednotky Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor) vzplanul ohnivý štít a poranil útočníka za 168,708, zahynulo 46,850 x Ohnivý imp

Neměl ten ohnivý štít udělat dmg za 175,738 namísto pouze 168,708 (což mimochodem nevychází ani při odečtění těch zabitých jednotek).
Pokial sa nic nezmenilo, tak vulkanov ohnivy prapor pridava iba 1 dmg do ohniveho stitu na jednu jednotku. Cize skor by mal byt ten dmg iba 14478 +/-5% a nie 10* tolko

a u mna to tak naozaj realne funguje. Tento bug sa objavuje stale? ze vulkanov prapor dava dak vela dmg

Re: Seznam bugů

Posted: Fri 24. Mar 2017 13:40:22
by Ripperman
nezmar wrote:
Ripperman wrote:46,850 x Ohnivý imp útočí na 175,738 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)
46,850 x Ohnivý imp zmasakroval (101,346) 14,478 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)(1,128,816)
Kolem jednotky Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor) vzplanul ohnivý štít a poranil útočníka za 168,708, zahynulo 46,850 x Ohnivý imp

Neměl ten ohnivý štít udělat dmg za 175,738 namísto pouze 168,708 (což mimochodem nevychází ani při odečtění těch zabitých jednotek).
Pokial sa nic nezmenilo, tak vulkanov ohnivy prapor pridava iba 1 dmg do ohniveho stitu na jednu jednotku. Cize skor by mal byt ten dmg iba 14478 +/-5% a nie 10* tolko

a u mna to tak naozaj realne funguje. Tento bug sa objavuje stale? ze vulkanov prapor dava dak vela dmg
Funguje to tedy dobře. Nevěděl jsem, že i u ohnivého štítu je těch +/-5% náhoda .Měl jsem za to, že při útoku je ta náhodná úprava +- 10% a ne jen 5. Je to tedy +- 5% i při útoku ?
Dmg se má dávat za všechny jednotky stacku (tak je to podle mě dobře), ne pouze za ty zabité s ohnivým štítem. V opačném případě by např. posvátný jednorožec nikdy nechcípnul na ohnivém štítu, protože většinou nezabije ani jednu jednotku. :)

Re: Seznam bugů

Posted: Fri 24. Mar 2017 21:32:57
by nezmar
to neviem presne. Ono moze byt teoreticky vsade iny ramdom, kedze sa vsetko pocita oddelene a pomotane :roll:

Re: Seznam bugů

Posted: Thu 06. Apr 2017 14:09:25
by Daerwok
hlásím, že při útoku na démona dr Talaziel se mi zobrazí tahle hláška. Armáda se unaví, ale útok vůbec neproběhne

Fatal error: Function name must be a string in /pub/sarkowa/landofice.com/web/heaven/utoky/valka/odmeny.php on line 93