Seznam bugů

Hlásenie bugov a netypických správaní hry

Re: Seznam bugů

Příspěvekod nezmar » pát 17. čer 2016 9:35:28

Ripperman píše:Tak zkusím ještě upřesnit.
Po několika ničeních měli eternani měli počítadlo nenávisti na -10 vůči mě = ještě nemají odejít. Seslali mor a zabili lidi -> počítadlo šlo na -9, ale ještě u mě zůstali (další kolo by odešli aniž by něco udělali). Ale namísto odehrání toho kola aby odešli jsem přepnul na jiný účet. Zabil démona, přepnul se zpět.
Armáda eternanů u mě byla a místo aby hned odešla aniž by něco udělala, počítadlo se nastavilo zpět na -10 a nehnulo se ani po asi 10 kolech co mě dál ničili. Až když jsem se odlognula přilognul, hnulo se po dalším jednom ničení na -9 a eternani odešli.
Tak teď už je to snad přesný popis. :)


urcite pomoze, ja som to testoval s -700 a stale ubudalo :D

teraz sa mozem pozriet na problem pri odchode. Skusim to este dnes kuknut a znova nasimulovat
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Seznam bugů

Příspěvekod Ripperman » stř 07. zář 2016 16:46:20

Mám 18 velemágů země.

1. kolo
Jednotka Těžký katapult použíla drtivý útok a získala +200% do poškození
8 x Těžký katapult útočí na 2,994 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)
8 x Těžký katapult zmasakroval (704) 1 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)(3,142,222)

2. kolo
Jednotka Těžký katapult použíla drtivý útok a získala +200% do poškození
8 x Těžký katapult útočí na 2,983 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)
8 x Těžký katapult zmasakroval (703) 0 x Topázový Golem (Dharova kamenná standarta)(3,131,146)

Přičemž topázový golem má obranu: (36 + 10 (standarta) ) * 1,18 = 54,28 -> 54
Těžký katapult má útok 15.

Jak může dělat takovou dmg ?? Nezvyšuje náhodou drtivý útok kromě poškození i vlastní útok proti neživým ??? (to ale u něj vůbec není uvedeno...)
(byl to útok na opevněné město)
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Seznam bugů

Příspěvekod nezmar » úte 27. zář 2016 8:44:15

Ripperman píše:Jak může dělat takovou dmg ?? Nezvyšuje náhodou drtivý útok kromě poškození i vlastní útok proti neživým ??? (to ale u něj vůbec není uvedeno...)
(byl to útok na opevněné město)


bonusovy damage za "drtivy utok/sipy" sa pripocitava samostatne.

Cize na zaklade obrany ti dali klasicky damage okolo 5 a k tomu sa pripocitalo cca 700 damage s bonusov. Spolu 705
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Seznam bugů

Příspěvekod Ripperman » pon 07. lis 2016 18:34:17

46,850 x Ohnivý imp útočí na 175,738 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)
46,850 x Ohnivý imp zmasakroval (101,346) 14,478 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)(1,128,816)
Kolem jednotky Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor) vzplanul ohnivý štít a poranil útočníka za 168,708, zahynulo 46,850 x Ohnivý imp

Neměl ten ohnivý štít udělat dmg za 175,738 namísto pouze 168,708 (což mimochodem nevychází ani při odečtění těch zabitých jednotek).
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Seznam bugů

Příspěvekod Ripperman » stř 30. lis 2016 16:59:44

nezmar píše:
Ripperman píše:Jak může dělat takovou dmg ?? Nezvyšuje náhodou drtivý útok kromě poškození i vlastní útok proti neživým ??? (to ale u něj vůbec není uvedeno...)
(byl to útok na opevněné město)


bonusovy damage za "drtivy utok/sipy" sa pripocitava samostatne.

Cize na zaklade obrany ti dali klasicky damage okolo 5 a k tomu sa pripocitalo cca 700 damage s bonusov. Spolu 705


Tak to nějak nefunguje....

Jednotka Těžký katapult (Hůlka ledu) použíla drtivý útok a získala +200% do poškození
1,691 x Těžký katapult (Hůlka ledu) útočí na 5 x Colosus z temný ocele
1,691 x Těžký katapult (Hůlka ledu) zmasakroval (1,376) 0 x Colosus z temný ocele(248,624)

Když teda použila drtivý útok, tak kde je ta bonusová dmg ?
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Seznam bugů

Příspěvekod nezmar » úte 07. bře 2017 14:07:24

bol tam bug.
V podstate to ratalo takto:
damage = (0.1 az 1) * pocet_jednotiek + bonusovy_damage_na_1_jednotku.

Preto davalo take nezmyselne cisla.
Napr.:
- co sme pisali ako prve k tomu, tak dal regularny damage 3 + bonusovi 700, pricom 700 predstavuje 200% bonus pre jeden katapult. Celkovo 703
- Ked si ich mal 1700 tak to potom davalo damage damage (170 az 1700) + 700 co je tiez blbost.
Tych 700 bola vzdy konstanta pri katapultoch.

Rovnako fungoval stec, otravene sipy/utok, drtive sipy/utok a svate sipy/utok
SAMOZREJME tento jav nastal iba v pripade, ze obrana bola vyssia ako utok o 25 bodov

najnovsie som to upravil nasledovne:
damage = (0.1 az 1) * percento_bonusu * pocet_jednotiek.
Napr. pre katapult proti nezivemu cielu s vysokou obranou. Pocet tazkych katapultov 100
damage = (10 az 100) * 3 = 30 az 300
3 je tam pretoze sa k zakladnemu damage pripocitava 200% - musite pridat aj povodnych 100%. Ak sa nieco zvysuje o 100% tak hodnota je 2-nasobna

PS: uz je to na serveri. Ratajte s tym
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Seznam bugů

Příspěvekod nezmar » úte 07. bře 2017 14:24:20

Ripperman píše:46,850 x Ohnivý imp útočí na 175,738 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)
46,850 x Ohnivý imp zmasakroval (101,346) 14,478 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)(1,128,816)
Kolem jednotky Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor) vzplanul ohnivý štít a poranil útočníka za 168,708, zahynulo 46,850 x Ohnivý imp

Neměl ten ohnivý štít udělat dmg za 175,738 namísto pouze 168,708 (což mimochodem nevychází ani při odečtění těch zabitých jednotek).


Pokial sa nic nezmenilo, tak vulkanov ohnivy prapor pridava iba 1 dmg do ohniveho stitu na jednu jednotku. Cize skor by mal byt ten dmg iba 14478 +/-5% a nie 10* tolko

a u mna to tak naozaj realne funguje. Tento bug sa objavuje stale? ze vulkanov prapor dava dak vela dmg
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Seznam bugů

Příspěvekod Ripperman » pát 24. bře 2017 15:40:22

nezmar píše:
Ripperman píše:46,850 x Ohnivý imp útočí na 175,738 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)
46,850 x Ohnivý imp zmasakroval (101,346) 14,478 x Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor)(1,128,816)
Kolem jednotky Hobgoblin (Vulkánův ohnivý prapor) vzplanul ohnivý štít a poranil útočníka za 168,708, zahynulo 46,850 x Ohnivý imp

Neměl ten ohnivý štít udělat dmg za 175,738 namísto pouze 168,708 (což mimochodem nevychází ani při odečtění těch zabitých jednotek).


Pokial sa nic nezmenilo, tak vulkanov ohnivy prapor pridava iba 1 dmg do ohniveho stitu na jednu jednotku. Cize skor by mal byt ten dmg iba 14478 +/-5% a nie 10* tolko

a u mna to tak naozaj realne funguje. Tento bug sa objavuje stale? ze vulkanov prapor dava dak vela dmg


Funguje to tedy dobře. Nevěděl jsem, že i u ohnivého štítu je těch +/-5% náhoda .Měl jsem za to, že při útoku je ta náhodná úprava +- 10% a ne jen 5. Je to tedy +- 5% i při útoku ?
Dmg se má dávat za všechny jednotky stacku (tak je to podle mě dobře), ne pouze za ty zabité s ohnivým štítem. V opačném případě by např. posvátný jednorožec nikdy nechcípnul na ohnivém štítu, protože většinou nezabije ani jednu jednotku. :)
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Seznam bugů

Příspěvekod nezmar » pát 24. bře 2017 23:32:57

to neviem presne. Ono moze byt teoreticky vsade iny ramdom, kedze sa vsetko pocita oddelene a pomotane :roll:
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Seznam bugů

Příspěvekod Daerwok » čtv 06. dub 2017 15:09:25

hlásím, že při útoku na démona dr Talaziel se mi zobrazí tahle hláška. Armáda se unaví, ale útok vůbec neproběhne

Fatal error: Function name must be a string in /pub/sarkowa/landofice.com/web/heaven/utoky/valka/odmeny.php on line 93
Daerwok
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 08. dub 2014 15:36:04

PředchozíDalší

Zpět na Tech Support

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron