Page 1 of 2

update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Mon 17. Mar 2014 8:23:32
by nezmar
Systém
  • ceny za stavby sa opäť zobrazujú
  • ak ma jednotka iniciatívu 0 tak už zobrazuje opäť hlášku, že sa nemôže hýbať
Hra - Aethar
  • Bonusovým jednotkám Aethrov ledový válečník a setra ledu bola výrazne znížená hodnota
  • všetkým ľadovým prízrakom bola mierne znížená hodnota a starodávny získali naviše ľadový štít
  • Ledovej hydre bol zvýšený damage o 50% a ak máte všetky budovi od Aethra môžete ju vylepšiť za runy nebes (hromadne) na Prastarú ledovú hydru (vyžaduje určité skóre)
  • aethorv ladovy valecnik z tretej budky bol premenovaný na Ledový válečník (aby nedochádzalo ku konfliktom) a jeho damage bol zvýšený o 50%
  • šamanovi ledu bol zdvihnutý damage o 50%
  • Mágovi ledu bol zmenený typ útoku na 4 (útočí od prvého kola)
  • Po postavení všetkych budov od boha Aethra, pričom musíte mať Ľadové jazero a Ľadovú citadelu (druhá vetva) môžete vykonať Rituál Ledu, ktorý Vám môže vyniesť priazeň boha ledu a získate Velemága ledu - vyžaduje runy nebes a ledových mágov, tiež musíte dosiahnuť určité skóre

PS: ak update nebude obsahovať výrazný počet bugov, tak bude nahodení v utorok aj do sveta HELL

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Fri 02. May 2014 13:50:01
by tezepro
Nevim, jestli je tento update i na aktualne bezici instanci heavenu, ale prijde mi, ze hodnota jednotek Aethera je porad tragicky vysoka. Minimalne ledovy elemental je jednotka prakticky k nicemu - je slaba, ma neskutecne vysokou hodnotu (dobre, je levna, ale radsi draha a poradna, nez levna a k nicemu) a obranu tak nizkou, ze se ani ke stitovani nehodi. Pritom by stacilo snizit hodnotu na polovinu a hned by to byla pouzitelnejsi jednotka.

Mimochodem, prejmenoval bych "Obrovský Ledové jezero" na "Obrovské ledové jezero", nebo jenom "Ledové jezero", to vypada po gramaticke strance mnohem lepe.

Snizil bych pozadavek na 750.000 hodnotu armady pro vybudovani Obrovskeho ledoveho chramu. Vetsina hracu musi cekat nejakych 200-400 tahu, nez bude mit kam tu armadu ubytovat, coz je skoda tahu. Opet bych se inspiroval u Dralgara. Predzvest 5k je naprosto v poradku, velikost armady uz tolik ne - je to zbytecny pozadavek, ktery jen brzdi hrace. Dejme tomu, ze 500.000 je adekvatnejsi hodnota.

Dalsi vec jsou matouci popisky u Aetherovych budov, kdyz prijdou knezi. Nekdo to tu uz na foru psal, ale kdyz prijdou knezi, tak nabizi jine budovy, nez jake jdou postavit. Predpokladam, ze zamerem je nabizet bud prvni, nebo druhou vetev, ale je to pomichane.

Nejen pro novacky by bylo u kazde budovy vhodne (napriklad do zavorek) napsat, kterou jednotku budova produkuje ( a to uz kdyz prijdou knezi ) .

Take mi nejde do hlavy, proc maji nektere jednotky tak pomaly rekrut. Konkretne mam na mysli bahno u Dhara. Pokud se v pozdnich fazich hry Dhar rozseka, tak uz se mu armada tezce buduje znovu. Podle me to ma v tomto ohledu nejlepe vyreseny Dreadd ( i kdyz v pozdnich fazich hry je rychlost 200 zombie/tah take dost nizka ) .

Tenhle vek mam na heavenu opravdu HODNE uctu. Chtel jsem vyzkouset jednotlive jednotky v akci a zjistit, ktere jsou uzitecne a ktere by naopak zaslouzily upravu. Tento prispevek je takova sbirka nametu na zlepseni.

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Fri 02. May 2014 16:24:00
by Kouji
U Ethera se nevyznám, takže to necham mimo.
U kněží by to pro nováčky nebylo špatné napsat nebo pořádně aktualizovat knihovnu, ať si to nováčci můžou najít.
Dhar je tak udělaný schválně, protože nemít pomalu rekrut, tak nemá konkurenci ani u dreada... Vyšší rekruty už se tady řešily, ale spíše bych to viděl po stránce, že by armáda muselo být fakt rozsekaná, aby byla možnost zvýšení rekrutu, jinak to nemá smysl.
Co se týče Dreada, tak žádný bůh nemůže mít armádu za 20tahů z5, to je blbost a 20k zombie za 100tahů se ti zdá málo? Konec konců Dread v topové armádě má nanejvýš 40k zombie, zbytek tvoří přízraci, stíni a vyvolané jednotky.

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Fri 02. May 2014 19:49:25
by nezmar
Ladove jazero ma mozno slabsiu jednotku, ale zase ma zaujimavu vlastnost. Znizovat ini pri kazdom utoku na tuto jednotku nie je na zahodenie a dalsia vec je, ze poskytuje bonusove jednotky a to magov avelemagov ladu

Co sa tyka rychlosti rekrutu, tak to sa bude riesit, ale viac menej globalne.

Gramatiku treba riesit inde.

PS: napriek vsetkym vyrokom niesom proti dalsim aktualizaciam :-)

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Sat 03. May 2014 0:46:11
by John-ka
Jen ta zajímavá vlastnost už není tak zajímavá, když ji maj i ledoví přízraci (ti starodávní už mi kvůli tomu příjdou možná zbytečně silní).

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Mon 05. May 2014 20:20:02
by Maerwin
Po postavení všetkych budov od boha Aethra, pričom musíte mať Ľadové jazero a Ľadovú citadelu (druhá vetva) môžete vykonať Rituál Ledu, ktorý Vám môže vyniesť priazeň boha ledu a získate Velemága ledu - vyžaduje runy nebes a ledových mágov, tiež musíte dosiahnuť určité skóre
Nie je Ľadové Jazero prvá vetva? On Aether má síce 2 vetvy, ale 3 druhé budovy

prvá vetva: (podľa toho, čo je v Knihovni (http://www.landofice.com/help/main.php?hledej=Aether), ktorá po pridaní druhej vetvi nebola aktualizovaná):
Ledový chrám - vyznávači
Ledová jeskyně / Ledové jezero - prízraky/elementáli
Ledová Pevnost - obri
Obrovský Ledový Chrám - hydry

druhá vetva
Æthrovo útočiště - Aethrovi verní
Výcvikový tábor - ľadoví válečníci
Chrám duše ledu - šamani
Ledová Citadela - hviezdy

problémy:
1. nový bonus na Velemága je teda v podstate za kombináciu 2. budovy z 1. vetvy a 4. budovy z 2. vetvy.
2. kňazi - chodia 2 druhy kňazov na 2. budovu - jeden ponúka na výber medzi Táborom a Jazerom, ten druhý ponúka iba Jaskyňu. Chcelo by to ponúkať všetky 3 naraz
3. Ledové Jezero sa po postavení volá 'Obrovský Ledové Jezero' - ako keby v tom už aj tak nebol dosť zmätok :D (hlavne keď u toho istého boha Ledový Chrám a Obrovský Ledový Chrám sú 2 rôzne budovy)

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Fri 30. May 2014 20:24:21
by Fak3cz
Proč je AEtherův věrný tak drahý? buď předpokládám že je ofensivní jednotka a nebude tolik chcípat, pak se hodí mít větší cenu protože se nebude muset často doplňovat, ale on ještě musí mít hodně životů takže ve výsledku se vůbec nevyplatí...
10x dražší než vesničan, 2.5x větší dmg, výhodnější nechat chcípat vesničany

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Fri 30. May 2014 20:38:12
by Topinka
Ještě výhodnější použít vesničany jako štít a věrného pro útok ;)

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Fri 30. May 2014 22:02:02
by Fak3cz
A proč nemaj šamani druh útoku 2 ? ta druhá větev má ve všech budovách boj nablízko, což hodně sux :(

Re: update v2.3.2 - Síla Ledu

Posted: Fri 30. May 2014 22:08:25
by Topinka
když chceš útok na dálku tak si místo šamanů vem obry, ti mají útok 4