Pozrieme sa teda blizsie na jednotlivých bohov
Dralgar Imagar
- bonusovy rekrut kopinikov zvyseny 2*
- rekrut kopijnikov zvýšený 2*
- 1 kopijnik na pavukovy za 10 kopijnikov
- maly pavuci zlacneny 2*
- kopijnikom odobrate drtive sipy a zvyseny damage/stec na 20
- pri pavukoch bol dost velky rozptil na bonus od 1 az po XYZ. Zmenil som to na XYZ/2 az XYZ. Co zapricini celkovy vyssi rekrut (cim vacsi pocet run tym stabilne vyssi)
- podobne ako pri pavukoch bol velky rozptil trollov - prebehla rovnaka zmena + zakladny nasobok bol zbyseny o 50%
- za 25 run života môžete vylepšiť elfské cvičisko - bude produkovať elitných elfských kopijníkov a zvýšia sa bonusy pre rekrut a elfa na pavúkovi
- wurmom zvysena obrana
- Jasterom bola znižená hodnota na 40, damage posíleny o cca 40%
- bahno bude mať zvýšený damage +2
- minotaurom znížená hodnota na 1500 (T1700) a ziskavaju novu schopnost "tvrzena kuze" 25% (T33%)
- minotaurus zlacneny o polovicu (uz staci iba jedno vybavenie)
- bahno získava bonusovú jednotku "bažinný brouk" jednotka s malými hodnotami, zadarmo a vo veľkých počtoch a so slayerom. Bonus dostupny po postavení Bahennich Jeskyni alebo Bazinneho Bludiska alebo Bazinneho toku
- za 7 run zivota bude mozne zmenit 777x ozivleho bahna na 77x bahenneho golema (ekvivalent pre toxickeho)
- spolu s minotaurami chodia aj Obrneny minotauri v pocte = klasik_minotaur / 4, ak su postaveni hadi tak potom klasik_minotaur / 2 (rovnako to plati aj pre toxickeho)
- BLOCK (u minotaurov) permanentne blokuje 30% nepriateľského útoku.
- TVRZENA KUZE neguje schopnosť SLAYER (len pre tento útok) a po utoku znizuje "utok" o XY%. Funguje len proti jednotkam z druhom utoku 1
- ROZLOZENI - jednotka sa po smrti rozpadne na casti z ktorych bola povodne zlozena (samozrejme v znizenom pocte)
- Magia Ladu 10 - Ladova HMLA - rusenie veskerej magie zasiahnutej jednotky -> aktivny vyber jednotky je na zaklade HP. sanca na aktivovanie je pocet_magov %