update 2.9.6 - Vnitřní rovnováha

Čoho sme sa už dočkali
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1478
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

update 2.9.6 - Vnitřní rovnováha

Post by nezmar »

Nahodene - svet Heaven

Pozrieme sa teda blizsie na jednotlivých bohov

Dralgar Imagar
  • bonusovy rekrut kopinikov zvyseny 2*
  • rekrut kopijnikov zvýšený 2*
  • 1 kopijnik na pavukovy za 10 kopijnikov
  • maly pavuci zlacneny 2*
  • kopijnikom odobrate drtive sipy a zvyseny damage/stec na 20
  • pri pavukoch bol dost velky rozptil na bonus od 1 az po XYZ. Zmenil som to na XYZ/2 az XYZ. Co zapricini celkovy vyssi rekrut (cim vacsi pocet run tym stabilne vyssi)
  • podobne ako pri pavukoch bol velky rozptil trollov - prebehla rovnaka zmena + zakladny nasobok bol zbyseny o 50%
  • za 25 run života môžete vylepšiť elfské cvičisko - bude produkovať elitných elfských kopijníkov a zvýšia sa bonusy pre rekrut a elfa na pavúkovi
  • wurmom zvysena obrana
Dhar
  • Jasterom bola znižená hodnota na 40, damage posíleny o cca 40%
  • bahno bude mať zvýšený damage +2
  • minotaurom znížená hodnota na 1500 (T1700) a ziskavaju novu schopnost "tvrzena kuze" 25% (T33%)
  • minotaurus zlacneny o polovicu (uz staci iba jedno vybavenie)
  • bahno získava bonusovú jednotku "bažinný brouk" jednotka s malými hodnotami, zadarmo a vo veľkých počtoch a so slayerom. Bonus dostupny po postavení Bahennich Jeskyni alebo Bazinneho Bludiska alebo Bazinneho toku
  • za 7 run zivota bude mozne zmenit 777x ozivleho bahna na 77x bahenneho golema (ekvivalent pre toxickeho)
  • spolu s minotaurami chodia aj Obrneny minotauri v pocte = klasik_minotaur / 4, ak su postaveni hadi tak potom klasik_minotaur / 2 (rovnako to plati aj pre toxickeho)
Schopnosti
  • BLOCK (u minotaurov) permanentne blokuje 30% nepriateľského útoku.
  • TVRZENA KUZE neguje schopnosť SLAYER (len pre tento útok) a po utoku znizuje "utok" o XY%. Funguje len proti jednotkam z druhom utoku 1
  • ROZLOZENI - jednotka sa po smrti rozpadne na casti z ktorych bola povodne zlozena (samozrejme v znizenom pocte)
Magia
  • Magia Ladu 10 - Ladova HMLA - rusenie veskerej magie zasiahnutej jednotky -> aktivny vyber jednotky je na zaklade HP. sanca na aktivovanie je pocet_magov %
Komentare piste do jednotlivych sekcii bohov, nech sa to tu nezaprace a nestratia sa dobre myslienky
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1478
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update 2.9.6 - ladenie bohov

Post by nezmar »

zajtra rano 10.3.2022 ocakavajte spustenie aktualizacie hry na verziu 2.9.6
User avatar
Hron
Posts: 900
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: update 2.9.6 - Vnitřní rovnováha

Post by Hron »

nezmar wrote:[*]bonusovy rekrut kopinikov zvyseny 2*
Je zvýšený jen bonusový rekrut nebo i základní? Jde o to, že pokud není zvýšen i základní, tak se základním rekrutem nelze verbovat Kopiníky na pavoucích.
(původní návrh byl, že se zvýší na dvojnásobek jak základní, tak bonusový rekrut)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1478
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update 2.9.6 - Vnitřní rovnováha

Post by nezmar »

tak to sme sa asi pôvodne nerozumeli. zvýšil som teda aj základný počet
Post Reply