Page 2 of 2

Re: update 2.9.2

Posted: Tue 29. Sep 2020 11:38:20
by Hron
nezmar wrote:takze najnovsie:
Orel zacne na: 5% + 10 a skonci (po 5 dobiti) na 0% + 10
Vlk zacne na: 10% + 10 a skonci (po 10 dobiti) na 0% + 10

Bude teda mat vyznam plnit to na zaciatku, ked to niekto naozaj chce/potrebuje. Ale pokial to niekto bude farmit, tak odmena pojde dole a uz to nebude take pritazlive
To vypadá hodně dobře!

Re: update 2.9.2

Posted: Wed 21. Oct 2020 9:16:16
by Hron
Otestováno: první dobytí orla dalo 10 (což je správně), ale k tomu jen 1%, místo 5%.

Dodatek po dalším chození:
Za 10 dobytí to vždy dalo 10 vybavení + 1% a zároveň za celou dobu mi v šesté části padl Bronzový meč při první návštěvě a pak už nikdy nic. Kdysi mi padl drtič, nebo katana průměrně každé 2-3 dobytí.
Takže buď jsem měl opravdu velkou smůlu, nebo se změnila pravděpodobnost toho, že něco padne. Možná jsi při nastavování omylem nastavil vzorec na 5% a klesání u šance najít předmět místo u navýšení zásob.

Osobně si myslím, že nastavení 6. části a finální odměny by mělo být po úpravách takovéto:
Odměna za tažení: +5% zásob, + 10 zásob; s každým dobytím klesne procentuální odměna o 1% až po 5 dobytí bude odměna "0% + 10", která pak bude stálá až do konce věku
Šance, že klan najde drahý artefakt (sekera, drtič, katana): 20-30% (osobně bych dal klidně 1/3, protože třeba pro mě je to nyní hlavní motivace a jinak bych tam nechodil, což jsem ale po 10 tažení vzdal)
Šance na padnutí drahého artefaktu od ochránců: podobná jak na Masku královny medúz
Šance na město: nevím jaká je nyní, ale taky bych ji dal nějak kolem 20-30%

Re: update 2.9.2

Posted: Thu 05. Nov 2020 9:50:26
by Hron
Otestován i Vlk: Za první dobytí dal 2% + 10 zásob, místo 10% + 10 zásob.