update 2.9.2

Čoho sme sa už dočkali

update 2.9.2

Příspěvekod nezmar » čtv 04. čer 2020 11:36:53

Tento update sa ešte len pripravuje a postupne bude spúšťaný/dopĺňaný

Ťaženie
* Orol 1 a 2 - šanca na získanie ťažkej sekery znížená na 5%
* Orol 3 - šanca na získanie predmetu 7%
* Orol 4 - šanca na získanie meča Bastard je 2,5%
* Orol 5 - odmena do budov znížená na 1% zo zásob, šanca na získanie predmetu 10%

Predmety
* Stripek nadeje je možné aktivovať raz za 24 hodín (resp. sa to vzťahuje na dve premenné: kedy je možné vykonať veľkú bitku a rýchlosť hry)
* Gnomi vozík: Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
* prapor svetla -> specialne bonusi odteraz vyuzivaju aj jednotky Inkvizitor, Exorcista, Paladin Svetla (ten, ktory chodi z uprchlickeho tabora)

Budovy
* ak nemate dostatok penazi na udrziavanie armady, tak sa vam rusia vsetky bonusy na zvyseny rekrut jednotiek a rekrut specialnych/bonusovych jednotiek
* Crinis boli upravene bonusy na rekrute zo zvysenou vehlas. Po novom to uz je nie je pevna ciastka, ktora sa nasobi vehlasom, ale je tam exponencialna funkcia, ktora bude zabranovat (resp. ich zmiernovat) mega bonusom pri rekrute
* Aethar - bonusy na rekrute zavisle od run/slavy boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** Ledove hydry stoja teraz 3 vybavenia. A cena 3 vybaveni = 1M zlata + 1 runa nebes
* Draedd - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
* Dralgar Imagar - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** druidi maju zvyseny rekrut v zavislosti od run zivota ak mate postaveny posvatny haj
** Jednorozci uz stoja iba 1 vybavenie, ale na jedno treba 50k zlata + 5 run zivota
** Wurm uz stoji iba 10 vybavenia, ale na kazde vajicko treba 200k zlata + 2 runy zivota
* Vulkan - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** flamekeeper stoji 2 roby, cena je 2 roby = 500k zlata + 1 runa ohna + 1 runa nebes
* Dhar
** na Maga zeme treba 1 vybavenie, cena 1M zlata + 20 run zivota, po vylepseni cena 0.5M zlata + 10 run zivota
** Baheni had stoji 9 vajicok, 6x vajicko = 1 runa nebes + 10 run zivota

Jednotky
* posvatny jednorozec je odteraz unikatna jednotka

Schopnosti
* Temny krik zmenil svoje vyvolavacie schopnosti. Odteraz bude s vyssim poctom jedntiek klesat ich ucinnost. Klesanie je postupne. Zo zaciatku bud dokonca mierne silnejsi ako boli doteraz

Magie
* Magie svetla 5 (posilenie inic a stec - svetlonos) ovplivnuje iba vlastne jednotky

Dizajn
* na stranke s budovami pribudli tlacidla na zrychlenie pridavania vybavenia do budov. Mne osobne sa to nechcelo furt pisat :)

Vypis boja
* pokial obranca alebo utocnik maju armady na 0 tak sa dane kolo automaticky skryje aby sa troska skratili vypisi z bojov
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1031
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Hron » úte 09. čer 2020 14:38:16

Dvě poznámky:

1) nejedná se náhodou o mocninou funkci a ne exponenciální?
(x^0,5 je mocninná; 5^x je exponenciální)



2)
Soulkeaper teraz stoji 2 tisic dusi, 1k dusi = 5k zlata, po vylepseni 1k dusi = 4k zlata

má to být:
Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 259
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: update 2.9.2

Příspěvekod nezmar » úte 09. čer 2020 14:54:47

samozrejme v oboch pripadoch mas pravdu :)

takze nepouzivaju sa exponencionalne ale mocninove funkcie
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1031
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Momaro » ned 28. čer 2020 22:35:09

nezmar píše:Jednotky
* posvatny jednorozec je odteraz unikatna jednotka


Nevím jestli to bylo úmyslné, ale posvátný jednoroh teď může se slonovinovým lukem oživovat jednotky už od druhého kola
Momaro
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: update 2.9.2

Příspěvekod nezmar » pon 29. čer 2020 9:02:34

nevidim v tom az taky problem.

Chceli ste unikatku, tak je unikatka :)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1031
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Ripperman » stř 01. črc 2020 15:53:06

dá se odhalit ten vzorek na úpravu křiku přízraků ?

edited: Už jsem to našel ve vlákně k dreaddovi :)
Ripperman
 
Příspěvky: 518
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00


Zpět na Výpis zmien/aktualizácií

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron