update 2.9.2

Čoho sme sa už dočkali

update 2.9.2

Příspěvekod nezmar » čtv 04. čer 2020 11:36:53

Tento update sa ešte len pripravuje a postupne bude spúšťaný/dopĺňaný

Ťaženie
* Orol 1 a 2 - šanca na získanie ťažkej sekery znížená na 5%
* Orol 3 - šanca na získanie predmetu 7%
* Orol 4 - šanca na získanie meča Bastard je 2,5%
* Orol 5 - odmena do budov znížená na 1% zo zásob, šanca na získanie predmetu 10%

Predmety
* Stripek nadeje je možné aktivovať raz za 24 hodín (resp. sa to vzťahuje na dve premenné: kedy je možné vykonať veľkú bitku a rýchlosť hry)
* Gnomi vozík: Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
* prapor svetla -> specialne bonusi odteraz vyuzivaju aj jednotky Inkvizitor, Exorcista, Paladin Svetla (ten, ktory chodi z uprchlickeho tabora)

Budovy
* ak nemate dostatok penazi na udrziavanie armady, tak sa vam rusia vsetky bonusy na zvyseny rekrut jednotiek a rekrut specialnych/bonusovych jednotiek
* Crinis boli upravene bonusy na rekrute zo zvysenou vehlas. Po novom to uz je nie je pevna ciastka, ktora sa nasobi vehlasom, ale je tam exponencialna funkcia, ktora bude zabranovat (resp. ich zmiernovat) mega bonusom pri rekrute
* Aethar - bonusy na rekrute zavisle od run/slavy boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** Ledove hydry stoja teraz 3 vybavenia. A cena 3 vybaveni = 1M zlata + 1 runa nebes
* Draedd - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
* Dralgar Imagar - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** druidi maju zvyseny rekrut v zavislosti od run zivota ak mate postaveny posvatny haj
** Jednorozci uz stoja iba 1 vybavenie, ale na jedno treba 50k zlata + 5 run zivota
** Wurm uz stoji iba 10 vybavenia, ale na kazde vajicko treba 200k zlata + 2 runy zivota
* Vulkan - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** flamekeeper stoji 2 roby, cena je 2 roby = 500k zlata + 1 runa ohna + 1 runa nebes
* Dhar
** na Maga zeme treba 1 vybavenie, cena 1M zlata + 20 run zivota, po vylepseni cena 0.5M zlata + 10 run zivota
** Baheni had stoji 9 vajicok, 6x vajicko = 1 runa nebes + 10 run zivota

Jednotky
* posvatny jednorozec je odteraz unikatna jednotka

Schopnosti
* Temny krik zmenil svoje vyvolavacie schopnosti. Odteraz bude s vyssim poctom jedntiek klesat ich ucinnost. Klesanie je postupne. Zo zaciatku bud dokonca mierne silnejsi ako boli doteraz

Magie
* Magie svetla 5 (posilenie inic a stec - svetlonos) ovplivnuje iba vlastne jednotky

Dizajn
* na stranke s budovami pribudli tlacidla na zrychlenie pridavania vybavenia do budov. Mne osobne sa to nechcelo furt pisat :)

Vypis boja
* pokial obranca alebo utocnik maju armady na 0 tak sa dane kolo automaticky skryje aby sa troska skratili vypisi z bojov
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Hron » úte 09. čer 2020 14:38:16

Dvě poznámky:

1) nejedná se náhodou o mocninou funkci a ne exponenciální?
(x^0,5 je mocninná; 5^x je exponenciální)



2)
Soulkeaper teraz stoji 2 tisic dusi, 1k dusi = 5k zlata, po vylepseni 1k dusi = 4k zlata

má to být:
Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: update 2.9.2

Příspěvekod nezmar » úte 09. čer 2020 14:54:47

samozrejme v oboch pripadoch mas pravdu :)

takze nepouzivaju sa exponencionalne ale mocninove funkcie
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Momaro » ned 28. čer 2020 22:35:09

nezmar píše:Jednotky
* posvatny jednorozec je odteraz unikatna jednotka


Nevím jestli to bylo úmyslné, ale posvátný jednoroh teď může se slonovinovým lukem oživovat jednotky už od druhého kola
Momaro
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: update 2.9.2

Příspěvekod nezmar » pon 29. čer 2020 9:02:34

nevidim v tom az taky problem.

Chceli ste unikatku, tak je unikatka :)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Ripperman » stř 01. črc 2020 15:53:06

dá se odhalit ten vzorek na úpravu křiku přízraků ?

edited: Už jsem to našel ve vlákně k dreaddovi :)
Ripperman
 
Příspěvky: 520
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Hron » úte 25. srp 2020 22:40:14

Orol 5 - odmena do budov znížená na 1% zo zásob, šanca na získanie predmetu 10%


Já to chápal tak, že odměna byla snížena z "10% + 10" na "1% + 10" a ono to bylo sníženo na "1% + 1".

Snížení procent mělo význam, protože bez něho šlo dosahovat velmi rychle skoro neomezeného množství zásob. Ovšem snížení i konstantního počtu se mi nelíbí a myslím, že není vhodné, protože tím už ta odměna je oslabena až příliš a tažení se tak nevyplatí chodit, pokud má hráč možnost jít jakékoliv plenění. Myslím si, že vyvážené by bylo to "1% + 10".
(je totiž třeba také nezapomenout na to, že díky omezení střípků se výrazně omezil počet možných tažení a udělat nyní 40 tažení je výrazně těžší, než kdysi 1000...)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: update 2.9.2

Příspěvekod Hron » čtv 17. zář 2020 12:05:07

Bylo snížení odměny za tažení Orla, ale nebylo sníženo u Města vlků. Myslím, že by mělo být snížení i tam.

Navrhuji:
Orel: 1% + 10
Vlk: 2% + 10

(tažení vlka je těžší a hůře se získává, tak si zaslouží něco lepšího, ale zase na druhou stranu by to nemělo být moc, aby to, že to jedné aliance padne neznamenalo, že ostatní nemají šanci)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 283
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: update 2.9.2

Příspěvekod nezmar » pon 28. zář 2020 8:02:36

takze najnovsie:
Orel: 1% + 10
Vlk: 2% + 10

vidim tam tiez (v kode), ze som laboroval s tym, ze by sa odmena znizovala na zaklade poctu dobyti. Cize by zacala na 10% + 10 a koncilo by sa na 0% + 10
ale nie som si uplne isty ci som to dotiahol do zdarneho konca. Budem sa nato musiet lepsie pozriet

Vyzera, ze to funguje. Cize mozeme to nastavit nasledovne.

Orel zacne na: 5% + 10 a skonci (po 5 dobiti) na 0% + 10
Vlk zacne na: 10% + 10 a skonci (po 10 dobiti) na 0% + 10

Bude teda mat vyznam plnit to na zaciatku, ked to niekto naozaj chce/potrebuje. Ale pokial to niekto bude farmit, tak odmena pojde dole a uz to nebude take pritazlive
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update 2.9.2

Příspěvekod davidus » pon 28. zář 2020 19:15:47

Ahoj, tlačítka na vybavení jsou fajn, šlo by tam ještě pls dát tlačítko "max" - tj. nakup kolik jen můžeš? Nebo povolit mačkat tlačítka s hodnotou na kterou člověk nemá a automaticky by to tam dalo nejvyšší možnou hodnotu? :)
davidus
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř 24. zář 2014 18:21:07

Další

Zpět na Výpis zmien/aktualizácií

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron