Budovy
- Zlobriu Jaskynu je mozne vylepsit za 2M zlata a potom prichadzaju spolu so Zlobrami aj Zlobri Samani.
- Kazdy Zlobri Saman zvysuje sancu na prichod Pana Selem o 0.01% (ano 10k Samanov zvysi sancu o 100% ) - UPOZORNENIE nie na 100% ale o 100%. Cize ak je sanca na vyskyt 10% tak zvysenie o 100% predstavuje iba 20% sancu ze pride Pan Selem. Zakladna sanca na Pana Selem je 1%. Po ziskani zlobrych jaskyni je to 3%.
Demoni
- prepocet vyberu demona, ktory bude utocit na vase mesto. Vsetko je uz teraz prepojene na pocet MEST. Cim viac ich budete mat tym tazsi demoni vas budu prenasledovat a nicit
- Plenitelia beru menej zlata - uz iba 3-10% z celkoveho poctu, menej ludi - uz iba 1-5% z celkoveho poctu a menej vybavenia z budov (1b -> 45-90%, 2b -> 40-80%, 3b -> 35-70%, 4b -> 30-60%, 5b -> 25-50%)
- Plenitelom bol znizeny vyskyt ich "specialnych" schopnosti. Cize menej krat budu kradnut
- Dobyvatelom bol znizeny vyskyt ich "specialnych" schopnosti. Cize menej krat budu nicit vesnice/osady
Jednotky
- Zlobri Saman - ovlada magiu smrti 13
- Duse Goblina - nemrtva jednotka vyvolana Zlobrim Samanom
- Crinis - Paladinovi pridana schopnost DAV a zvyseny svaty_utok na 100%
- Crinis - Kriziakovi pridana schopnost DAV a zvyseny svaty_utok na 50%
TALENTy
- velitel ziskava skusenosti aj za znicenie armady.
Magia
- Magia Svetla 6 - rusi aj schopnosti Temny Krik
- Magia Smrti 13 - v boji povolava duse mrtvych aby opat bojovali po boku zivych. Vyzaduje vsak krvavu dan, ktora oslabi vyvolavaca (utok/2, obrana/2, poskodenie/2).
Konkretne 1 Zlobri Saman dokaze znova povolat 20 Goblinich Prizrakov (pokial pocas boja zabili aspon 20 akychkolvek goblinov)
System
- vyriesenych niekolko bezpecnostych problemov
- vyriesenych niekolko bugov