Stavby
* zlaty dul už dáva peniaze na základe odohraných ťahov. Za každých 1000 tahov je bonus 3000 zlata
* je možne po dosiahnutí 100.000 vehlasu, 50.000 predzvesti a postaveni obchodnych stezek založit vlastnú dynastiu / královstvo. Nutné navštíviť generála a postaviť palác. Zvyšuje o 20% ľudský prírastok.
* po postavení paláce je možné:
** vylepšiť obchodné stezky na Královskú cestu (príjem zlata +30%)
** vylepšiť kovárnu o 3 upgrady (rýchlosť, efektivita, výskum)
Predmety:
* Aethruv ledovy prapor pridava aethrovym jednotkam magiu ledu 2 (povodne 1)
* Vulkanuv ohnivy prapor zvysuje silu ohnivych kuziel - iba pre vulkánove jednotky
* Tazka bojova sekera uz skutocne pridava +10 do utoku (nastavene povodne +9)
Bug a jazyk:
* odstranenie chyby pri vypise jednotiek (magia smrti)
* opravenych niekolko gramatickych chyb
update 2.8.0 - Království
Re: update 2.8.0 - Království
takze k tomuto updatu sa pridava tiez aktualizacia jadra frameworku na ktorom hra bezi.
A to z CodeIgniter 2.2 na CodeIgniter 3.0.1
Malo by to teraz byt mierne rychlejsie a zvladat narocnejsie operacie. Tak dufam, ze aj bude (minimalne to zvladlo to kvoli comu som to tam daval)
Co je ale zle, ze sa mi stratila cast udajov o hracoch. Accounty by mali byt zachovane, bude to mat vplyv iba na statitiky k danemu veku (napr. nebudem moct zistit za akeho boha ste hrali atd)
A to z CodeIgniter 2.2 na CodeIgniter 3.0.1
Malo by to teraz byt mierne rychlejsie a zvladat narocnejsie operacie. Tak dufam, ze aj bude (minimalne to zvladlo to kvoli comu som to tam daval)
Co je ale zle, ze sa mi stratila cast udajov o hracoch. Accounty by mali byt zachovane, bude to mat vplyv iba na statitiky k danemu veku (napr. nebudem moct zistit za akeho boha ste hrali atd)
Re: update 2.8.0 - Království
Zlatý důl ještě víc op než předtím, cesty konečně dávaj smysl ztratit 3x cd na plenění... super, ale napadlo mě jestli by se nevyplatilo dát odděleně čas na dobývání a plenění, protože pak stejně nikdo ty dobyvka nedělá když dává 90% plenění
Ještě by mě zajímaly náklady na palác, cestu a kovárnu, jestli by jsi je mohl napsat
Ještě by mě zajímaly náklady na palác, cestu a kovárnu, jestli by jsi je mohl napsat
Re: update 2.8.0 - Království
Nikdo nedobývá dobývání? Nevím, pokladnice... 1. část se dává, když vlastně nemáš na nic armádu a za 2 dobývání relativně na začátku a 10M, otrokáři, krásně 60k na do začátku, cesty se i předtím vyplatily (10% z 200k, to máš 20k/tah, kde máš 2M za 100 tahů, jen na téměř konci věku, celkově 50-100M? Chrám ohně, 500 run ohně * 100k (nejmenší cena, dá se i za 200k)=50M, jediný důl se moc nevyplácel a strážci jeskyně jen kvůli věhlasu. + hromada věhlasu, takže příště raději mluv za sebe, na plenění většinou chodím, až není co dobývat nebo nemám armádu. Jinak plenění a dobývání je bráno jako velká bitva ne jako oddělané sekce.
S palácem a kovárnou ti moc neporadím.
S palácem a kovárnou ti moc neporadím.
Re: update 2.8.0 - Království
jak se posílila ta ohnivá kouzla? jako o xx%? nebo třeba že by všechna ohnivá kouzla dostala slayer?
Re: update 2.8.0 - Království
pocet vyvolavanych jednotiek vzrastie o 50%Rock Tomb wrote:jak se posílila ta ohnivá kouzla? jako o xx%? nebo třeba že by všechna ohnivá kouzla dostala slayer?
cize ak normalne arcimagovia vyvolaju 1000 ohnivych guli tak s praporom vyvolaju 1500