update 2.7.2 - Síla Země
Posted: Wed 13. May 2015 13:09:33
System:
* prerobena aliancia (uvodna stranka)
Hra:
* dharova standarda: znizenie bonusu pre dhara na +6 (cize obycajna jendotka +4, dharova jendotka +10)
* v pleneni zobrazuje kedy je mozne zautocit na dalsi event
* v dobivani zobrazuje kedy je mozne zautocit na dalsi event
Jednotky:
* kostlivcom znizena hodnota z 12 na 10
* kamenozrutom bola znizena hodnota na 15.000 (povodne 20.000)
* zvestovatelom sudneho dna bola zvysena hodnota na 25.000 (a to som rozmyslal, ze im to hodim na 40k !)
* toxické bahno získava schopnost jed: 15
* pridana jednotka Mramorový Kamenožrout (utok: 20, obrana: 32, damage: 2.5k, zivoty: 13k, inic: 5, typ utoku: 1, hodnota: 17k, nezivy, stec: 7k)
* pridana jednotka Velemag Zeme (utok: 10, obrana: 6, damage: 7, zivoty: 20, inic: 8, typ utoku: 2, hodnota: 3k, magie zeme 2)
* pridana jednotka Kamenný Válečník (utok: 7, obrana: 7, damage: 10, zivoty: 13, inic: 2, typ utoku: 1, hodnota: 20, nezivy)
* pridana jednotka Mramorový Válečník (utok: 9, obrana: 7, damage: 12, zivoty: 15, inic: 2, typ utoku: 1, hodnota: 25, nezivy)
* pridana jednotka Onyxový Válečník (utok: 11, obrana: 7, damage: 14, zivoty: 17, inic: 3, typ utoku: 1, hodnota: 30, nezivy, imunita ohen)
* pridana jednotka Topázový Válečník (utok: 13, obrana: 7, damage: 16, zivoty: 19, inic: 3, typ utoku: 1, hodnota: 35, nezivy, imunita ohen)
* pridana jednotka Bahenní Ještěr (utok: 7, obrana: 4, damage: 9, zivoty: 7, inic: 5, typ utoku: 2, hodnota: 20, jed: 15)
* pridana jednotka Toxický Bahenní Ještěr (utok: 9, obrana: 4, damage: 10, zivoty: 7, inic: 5, typ utoku: 2, hodnota: 20, jed: 25, toxicita)
* pridana jednotka Mínotaurus (utok: 16, obrana: 18, damage: 250, zivoty: 2000, inic: 4, typ utoku: 1, hodnota: 2500, block)
* pridana jednotka Mínotaurus (utok: 18, obrana: 18, damage: 300, zivoty: 2000, inic: 4, typ utoku: 1, hodnota: 2500, block, jed: 15, toxicita)
* pridana jednotka Bahenní Had (utok: 20, obrana: 10, damage: 10k, zivoty: 3k, inic: 11, typ utoku: 4, hodnota: 50k, jed: 25, multy_damage: 2)
* pridana jednotka Toxický Bahenní Had (utok: 22, obrana: 10, damage: 11k, zivoty: 3k, inic: 11, typ utoku: 4, hodnota: 50k, jed: 50, multy_damage: 2, toxicita)
* pridana jednotka Bahenní Ještěr s kuší (utok: 11, obrana: 3, damage: 20, zivoty: 7, inic: 3, typ utoku: 2, hodnota: 60, jed: 15)
* pridana jednotka Toxický Bahenní Ještěr s kuší (utok: 13, obrana: 3, damage: 22, zivoty: 7, inic: 3, typ utoku: 2, hodnota: 60, jed: 25)
Budovy Dhar:
* kamenne udoli je mozne pomocou 250 run zivota pretvorit na mramorove udoli (rekrut Mramorovy kamenozrut)
* palac zeme je mozne pomocou 500 run zivota pretvorit (rekrut Velemag Zeme)
* moznost postavit Horské Cvičište (2. stupeň) - cena 1.000 zlata. Rekrut Kamenny Valečník. Vylepšenie budovy:
** 5 x Runa Života = Mramorové Cvičište
** 20 x Runa Života = Onyxové Cvičište
** 50 x Runa Života = Topázové Cvičište
* možnosť postaviť Bahenní Jeskyni (3. stupeň) - cena 50.000 zlata. Rekrut Bahenní Ještěr. Pri postavení Posvátneho bažinného toku bonusový rekrut Bahenního Ještěra s kuší
* možnosť postaviť Bahenní Bludište (4. stupeň) - cena 30 x Runa Snehu, 20 x Runa Života. Rekrut Mínotaurus
* možnosť postaviť Posvátný Bahenní Tok (5. stupeň) - cena 50 x Runa Života, 10 x Runa Nebes. Rekrut Bahenní Had
Pleneni:
* na ostrove Gargantua je sanca 33% na ziskanie artefaktu!
* Dralgarova zahrada - pavuci boli mierne posileny - kedze sa upravovala ich hodnota, bolo to nevyvazene k druhej alternative. + moznost ziskat dalsi predmet z tohto eventu
* Temna jeskyne - kompletne zmeneny sposob vypoctu pridavania armady (takze bacha, stare vypisu su vam na nic!)
* Mucus - Dharovi neaktualizuje iba Bahno, ale aj Jeskyni, Bludište a Posvatny Tok - a tým pádom aj všetky jednotky v tejto vetve
Tazeni - zmenene pocty Vehlasu, ktore dostavate za tazeni (povodne bolo vsade 1%). Nove hodnoty:
* Tel'Thullgeon: 0.25%/0.5%/1.5%/1% zo zabitych nepriatelov
* Mesto Vlku: 1/1/2/1/1
* Království Orla: 0.5/1.5/1.5/1.25/0.75/0.75
Eventy:
* POZOR: mierna zmena farby chramov zivota a chramov zeme - kvoli zvyrazneniu, ze sa jedna o iny typ eventu
* svatine (chramove eventy) - posunuta hodnota vyskytu (napr. Aethrova svatine sa zobrazuje az od 5M army)
* trpaslici karavana sa zobrazuje az od 40k hodnoty army
Eternanske eventy - pri utokoch na eternanov bol zdvihnuty cas na nutny oddych
* Eternanská Svatyně - povodne 1 hodina -> sucasne 3 hodiny (pri rychlosti hry 1)
* Eternanský Chrám - povodne 1 hodina -> sucasne 6 hodiny (pri rychlosti hry 1)
Magie:
* Zeme 2 - Jednotka posíli obranu všech přátelských jednotek v závislosti na ich počtu (za kazdého 1% - 100 Velemagov zvysi obranu na dvojnasobok)
Schopnosti:
* Block - Jednotka ma sancu uplne zablkovat nepriatelsky utok
* prerobena aliancia (uvodna stranka)
Hra:
* dharova standarda: znizenie bonusu pre dhara na +6 (cize obycajna jendotka +4, dharova jendotka +10)
* v pleneni zobrazuje kedy je mozne zautocit na dalsi event
* v dobivani zobrazuje kedy je mozne zautocit na dalsi event
Jednotky:
* kostlivcom znizena hodnota z 12 na 10
* kamenozrutom bola znizena hodnota na 15.000 (povodne 20.000)
* zvestovatelom sudneho dna bola zvysena hodnota na 25.000 (a to som rozmyslal, ze im to hodim na 40k !)
* toxické bahno získava schopnost jed: 15
* pridana jednotka Mramorový Kamenožrout (utok: 20, obrana: 32, damage: 2.5k, zivoty: 13k, inic: 5, typ utoku: 1, hodnota: 17k, nezivy, stec: 7k)
* pridana jednotka Velemag Zeme (utok: 10, obrana: 6, damage: 7, zivoty: 20, inic: 8, typ utoku: 2, hodnota: 3k, magie zeme 2)
* pridana jednotka Kamenný Válečník (utok: 7, obrana: 7, damage: 10, zivoty: 13, inic: 2, typ utoku: 1, hodnota: 20, nezivy)
* pridana jednotka Mramorový Válečník (utok: 9, obrana: 7, damage: 12, zivoty: 15, inic: 2, typ utoku: 1, hodnota: 25, nezivy)
* pridana jednotka Onyxový Válečník (utok: 11, obrana: 7, damage: 14, zivoty: 17, inic: 3, typ utoku: 1, hodnota: 30, nezivy, imunita ohen)
* pridana jednotka Topázový Válečník (utok: 13, obrana: 7, damage: 16, zivoty: 19, inic: 3, typ utoku: 1, hodnota: 35, nezivy, imunita ohen)
* pridana jednotka Bahenní Ještěr (utok: 7, obrana: 4, damage: 9, zivoty: 7, inic: 5, typ utoku: 2, hodnota: 20, jed: 15)
* pridana jednotka Toxický Bahenní Ještěr (utok: 9, obrana: 4, damage: 10, zivoty: 7, inic: 5, typ utoku: 2, hodnota: 20, jed: 25, toxicita)
* pridana jednotka Mínotaurus (utok: 16, obrana: 18, damage: 250, zivoty: 2000, inic: 4, typ utoku: 1, hodnota: 2500, block)
* pridana jednotka Mínotaurus (utok: 18, obrana: 18, damage: 300, zivoty: 2000, inic: 4, typ utoku: 1, hodnota: 2500, block, jed: 15, toxicita)
* pridana jednotka Bahenní Had (utok: 20, obrana: 10, damage: 10k, zivoty: 3k, inic: 11, typ utoku: 4, hodnota: 50k, jed: 25, multy_damage: 2)
* pridana jednotka Toxický Bahenní Had (utok: 22, obrana: 10, damage: 11k, zivoty: 3k, inic: 11, typ utoku: 4, hodnota: 50k, jed: 50, multy_damage: 2, toxicita)
* pridana jednotka Bahenní Ještěr s kuší (utok: 11, obrana: 3, damage: 20, zivoty: 7, inic: 3, typ utoku: 2, hodnota: 60, jed: 15)
* pridana jednotka Toxický Bahenní Ještěr s kuší (utok: 13, obrana: 3, damage: 22, zivoty: 7, inic: 3, typ utoku: 2, hodnota: 60, jed: 25)
Budovy Dhar:
* kamenne udoli je mozne pomocou 250 run zivota pretvorit na mramorove udoli (rekrut Mramorovy kamenozrut)
* palac zeme je mozne pomocou 500 run zivota pretvorit (rekrut Velemag Zeme)
* moznost postavit Horské Cvičište (2. stupeň) - cena 1.000 zlata. Rekrut Kamenny Valečník. Vylepšenie budovy:
** 5 x Runa Života = Mramorové Cvičište
** 20 x Runa Života = Onyxové Cvičište
** 50 x Runa Života = Topázové Cvičište
* možnosť postaviť Bahenní Jeskyni (3. stupeň) - cena 50.000 zlata. Rekrut Bahenní Ještěr. Pri postavení Posvátneho bažinného toku bonusový rekrut Bahenního Ještěra s kuší
* možnosť postaviť Bahenní Bludište (4. stupeň) - cena 30 x Runa Snehu, 20 x Runa Života. Rekrut Mínotaurus
* možnosť postaviť Posvátný Bahenní Tok (5. stupeň) - cena 50 x Runa Života, 10 x Runa Nebes. Rekrut Bahenní Had
Pleneni:
* na ostrove Gargantua je sanca 33% na ziskanie artefaktu!
* Dralgarova zahrada - pavuci boli mierne posileny - kedze sa upravovala ich hodnota, bolo to nevyvazene k druhej alternative. + moznost ziskat dalsi predmet z tohto eventu
* Temna jeskyne - kompletne zmeneny sposob vypoctu pridavania armady (takze bacha, stare vypisu su vam na nic!)
* Mucus - Dharovi neaktualizuje iba Bahno, ale aj Jeskyni, Bludište a Posvatny Tok - a tým pádom aj všetky jednotky v tejto vetve
Tazeni - zmenene pocty Vehlasu, ktore dostavate za tazeni (povodne bolo vsade 1%). Nove hodnoty:
* Tel'Thullgeon: 0.25%/0.5%/1.5%/1% zo zabitych nepriatelov
* Mesto Vlku: 1/1/2/1/1
* Království Orla: 0.5/1.5/1.5/1.25/0.75/0.75
Eventy:
* POZOR: mierna zmena farby chramov zivota a chramov zeme - kvoli zvyrazneniu, ze sa jedna o iny typ eventu
* svatine (chramove eventy) - posunuta hodnota vyskytu (napr. Aethrova svatine sa zobrazuje az od 5M army)
* trpaslici karavana sa zobrazuje az od 40k hodnoty army
Eternanske eventy - pri utokoch na eternanov bol zdvihnuty cas na nutny oddych
* Eternanská Svatyně - povodne 1 hodina -> sucasne 3 hodiny (pri rychlosti hry 1)
* Eternanský Chrám - povodne 1 hodina -> sucasne 6 hodiny (pri rychlosti hry 1)
Magie:
* Zeme 2 - Jednotka posíli obranu všech přátelských jednotek v závislosti na ich počtu (za kazdého 1% - 100 Velemagov zvysi obranu na dvojnasobok)
Schopnosti:
* Block - Jednotka ma sancu uplne zablkovat nepriatelsky utok