Prechadza sa na novy system registracie
1. kazdy hrac sa registruje iba raz - pocas registracie si vytvori aj hlavny klan
2. novy klan si hraci mozu vytvarat v sekcii NASTAVENI
3. kazdy klan je mozne odstranit / resetovat. Odstranit sa neda zapnuty klan (cize Vam vzdy jeden zostane)
4. zmenu aktivneho klanu vykonavate tiez v nastaveni
5. ucty sa budu prenasat aj do dalsich vekov. Nebude nutne vykonavat opat registraciu. Budu sa vytvarat iba ucty. Po skonceni hry sa Vam zresetuju pridane klany (tie co budu nulove/malo odohranych tahov - budu zmazane). Dlho nehrajuci ucet bude tiez zmazany (casom - napr. 3-4 veky)
Spolu s tym som zacal prehadzovat do noveho systemu OOP celu hru. Postupne budem nahadzovat vsetky stranky do noveho systemu. Zatial spravene:
1. prihlasenie
2. registracia
3. nastaveni
4. statistiky
* v tomto update boli tiez nahrate nove obrazky magii a schopnosti
V pripade, ze sa objavi akakolvek chyba tak ju prosim okamzite hlaste. Teraz funguju paralerne dva rozne systemy a moze sa nahodou stat, ze sa nieco pokasle, preto urychlene hlasit
update 2.7.0
Re: update 2.7.0
takze prve pripomienky:
* dorobit refreshovanie klanov pri pozerani v nastaveni (prepocet tahov, ...) - v sucasnosti sa tahy prepocitavaju az po prepnuti do konkretneho klanu
* dorobit refreshovanie klanov pri pozerani v nastaveni (prepocet tahov, ...) - v sucasnosti sa tahy prepocitavaju az po prepnuti do konkretneho klanu
-
- Posts: 5
- Joined: Sun 11. May 2014 9:11:28
Re: update 2.7.0
Uz je spustena registrace ? jestli jo tak mi to hazi chybu 404 Page Not Found The page you requested was not found. napsal jsem to do špatnýho topiku sorry



Re: update 2.7.0
Novy link na registraciu:Tvrdavojna wrote:Uz je spustena registrace ? jestli jo tak mi to hazi chybu 404 Page Not Found The page you requested was not found.
http://heaven.landofice.com/registration
Stary odkaz som odstranil (podobne je to s nastaveni/statistiky)
ten odkaz je tiez dostupny z uvodnej stranky (hore je REGISTRACE)

-
- Posts: 5
- Joined: Sun 11. May 2014 9:11:28
Re: update 2.7.0
jo tak uz to vidim díky : )
Re: update 2.7.0
Po zresetování klanu se nepočítají vesnice (na začátku má člověk 2 vesnice, ale po dobytí dalších 2 vesnic má pořád jen ty 2 původní).
Taky naskakuje zajímavá hláška:
Před branami našich měst se objevila armáda Eternanů!
Eternané odtáhli
Taky naskakuje zajímavá hláška:
Před branami našich měst se objevila armáda Eternanů!
Eternané odtáhli
Re: update 2.7.0
hmm, to vyzera zaujimavo.
Zatial neodporucam resetovat klany (iba ak pre testovanie).
Maximalny pocet resetov je teraz nastavene na 999, cize to asi vela ludi neprekona.
Novo vytvorene klany takyto problem nemaju?
Zatial neodporucam resetovat klany (iba ak pre testovanie).
Maximalny pocet resetov je teraz nastavene na 999, cize to asi vela ludi neprekona.
Novo vytvorene klany takyto problem nemaju?
Re: update 2.7.0
Neměl jsem s tím problém u dalších klanů.
Re: update 2.7.0
tak uz som chybu objavil. Je velmi jednoducha.
V DB (skoro kazda tabulka) ma stlpec ID a stlpec ID_HRACE a vo doteraz (vzdy) platilo, ze ID = ID_HRACE
vzdy ked sa vytvoril hrac tak sa vytvoril aj zaznam vo vsetkych tabulkach a teda tie id-cka sa pridelovali rovnake.
Cize v kode sa nerozlisovalo, ci sa dotazuje na ID_HRACE alebo na ID
Lenze teraz pri RESETe klanu sa zmazu vsetky zaznamy v tabulkach (okrem par nevyhnutnych) a vytvoria sa nove. Cize uz nesedi ID = ID_HRACE
a tu prave dochadzalo k rozkolu ked sa robila aktualizacia, ze sa nedotazovalo na id_hrace ale iba na ID a pridalo +1 niekomu uplne inemu.
Spravil som tam malu zaplatu aby v pripade, ze sa jedna o update konkretnych (10tich) tabuliek tak tam zmen nazov stlpca. Lenze tymto nie je zarucene, ze niekde v zdrojaku sa nachadza zapatroseny kus SQL-ka, ktory sa dotazuje na zly stlpec.
Preto ak Vam nieco neprida tak ako by malo tak to prosim okamzite hlaste.
Berte tento vek ako mierne testovaci
v pripade, ze sa najdu dalsie muchy a budete chciet restart, tak sa spravi ovela skor nez je v plane
V DB (skoro kazda tabulka) ma stlpec ID a stlpec ID_HRACE a vo doteraz (vzdy) platilo, ze ID = ID_HRACE
vzdy ked sa vytvoril hrac tak sa vytvoril aj zaznam vo vsetkych tabulkach a teda tie id-cka sa pridelovali rovnake.
Cize v kode sa nerozlisovalo, ci sa dotazuje na ID_HRACE alebo na ID
Lenze teraz pri RESETe klanu sa zmazu vsetky zaznamy v tabulkach (okrem par nevyhnutnych) a vytvoria sa nove. Cize uz nesedi ID = ID_HRACE

a tu prave dochadzalo k rozkolu ked sa robila aktualizacia, ze sa nedotazovalo na id_hrace ale iba na ID a pridalo +1 niekomu uplne inemu.
Spravil som tam malu zaplatu aby v pripade, ze sa jedna o update konkretnych (10tich) tabuliek tak tam zmen nazov stlpca. Lenze tymto nie je zarucene, ze niekde v zdrojaku sa nachadza zapatroseny kus SQL-ka, ktory sa dotazuje na zly stlpec.
Preto ak Vam nieco neprida tak ako by malo tak to prosim okamzite hlaste.
Berte tento vek ako mierne testovaci

v pripade, ze sa najdu dalsie muchy a budete chciet restart, tak sa spravi ovela skor nez je v plane
Re: update 2.7.0
Takže některé klany z ničeho nic dostaly vesnice zadarmo
. To se vyplatí
.

