Page 2 of 2

Re: update v2.5.8

Posted: Fri 14. Nov 2014 19:04:56
by Kouji
No, chaos v tom byl minulý věk. Tento věk jsem si na to krásně zvykl a řekl bych, že to nebude jen můj případ.
Je rozdíl chrám života a chrám země. Musíš si to pořádně přečíst. Změnit to na velký chrám země už trochu ztrácí význam. To už spíše velký chrám života, ale to zas nebude mít posvátný chrám země takový význam. No, první věky se bude rozbíjet tak i tak, když já jsem začínal s LoI, tak mi na konci věku zbyly 2 účty z 6, to je úplně normální. Jediný problém, který tady vidím je to, že fun stránky mají ve výpisech posvátný chrám, který teď nesedí s předchozím, ale to je jiná pohádka.

Re: update v2.5.8

Posted: Sat 15. Nov 2014 9:41:22
by flitrio
Kouji wrote:No, chaos v tom byl minulý věk. Tento věk jsem si na to krásně zvykl a řekl bych, že to nebude jen můj případ.
Je rozdíl chrám života a chrám země. Musíš si to pořádně přečíst. Změnit to na velký chrám země už trochu ztrácí význam. To už spíše velký chrám života, ale to zas nebude mít posvátný chrám země takový význam. No, první věky se bude rozbíjet tak i tak, když já jsem začínal s LoI, tak mi na konci věku zbyly 2 účty z 6, to je úplně normální. Jediný problém, který tady vidím je to, že fun stránky mají ve výpisech posvátný chrám, který teď nesedí s předchozím, ale to je jiná pohádka.
ja som si prave uvedomil ze som strasny vol ...na tom s uctami som rovnako loiko hrvam uz tiez par rokov ...ale moj misspeling mi nejak nedobolil zbadat rozdiel medzi chramom ZIVOTA a chramom ZEME su na zeleno ospravedlnujem sa za predchadzajucu zmetocnu debatu

Re: update v2.5.8

Posted: Sat 15. Nov 2014 17:36:23
by nezmar
ono fakticky sa to mali premenovat aj chrami zivota, ledu a ohne na svatiny

Najskor mala byt svatine -> chram a nie opacne, ale pripadalo mi, ze to by uz bolo strasne velky boom a chaos. Zmenil sa vlastne iba jeden jediny event. Pretoze nevedel som presne co spravit aby bolo nieco viac ako posvatny chram zeme :D

Re: update v2.5.8

Posted: Sat 15. Nov 2014 18:04:23
by Kouji
Jenom bych asi změnil tahy na převážný příchod svatyně chrámu oproti chrámu ohně, Vulkán, který potřebuje nejvíce runy ohně je teď nemá odkud sehnat, protože příjde 10x svatyně a 1x chrám ohně (nebýt aliance, odkud jsem si přelil asi 150 run ohně, tak bych neměl nic :D ). Asi nějak takhle do 2,5k tahů jen chrámy, 2-5k až 3,5k 50/50 a pak až nějak více.

Re: update v2.5.8

Posted: Sat 15. Nov 2014 18:31:14
by nezmar
Kouji wrote:Jenom bych asi změnil tahy na převážný příchod svatyně chrámu oproti chrámu ohně, Vulkán, který potřebuje nejvíce runy ohně je teď nemá odkud sehnat, protože příjde 10x svatyně a 1x chrám ohně (nebýt aliance, odkud jsem si přelil asi 150 run ohně, tak bych neměl nic :D ). Asi nějak takhle do 2,5k tahů jen chrámy, 2-5k až 3,5k 50/50 a pak až nějak více.
ono to nie je na tahy, ale na armadu :)

a kazdy chram ma svoje vlastne nastavenie. To ale neznamena, ze by sa to nemalo zmenit.

Inak uz mam nakodene 2 nove magie pre novych demonov, este spravit jednotky, postavit armady a mozu prist na tento svet :D

a ze to su drsne magie :twisted:

Re: update v2.5.8

Posted: Sat 15. Nov 2014 18:39:57
by Kouji
To je dobře :D chce to armády, které se nebudou dávat v 3k tahu :) . A ideálně nikdy úplně beze ztrát :) .

Re: update v2.5.8

Posted: Sat 15. Nov 2014 20:01:30
by nezmar
Kouji wrote:To je dobře :D chce to armády, které se nebudou dávat v 3k tahu :) . A ideálně nikdy úplně beze ztrát :) .
asi to spravim tak, ze Lord Kas'gor najskor posle len nizsich demonov aby mu pripravili vstup na LoI (lord bude urovne Pravus - kedze to je najvyssia uroven) a bude vyuzivat magie svojich poskokov.

Aspon si otestujem ako funguju a ked tak ich budem moct zosilnit :mrgreen:

ochutnavka:
1. magia -> posiluje demonov (cize armady budu silnejsie)
2. magia -> vytvara stinove potvory (bude troska svinstvo, ked vam naklonuje krakena :twisted: ) - co som uz spomynal skor a co mozno vyuzije Vulkan v novej magii

a teraz si predstavte, ze sa vybuduje dalsia 8 pevnost, kde budu aktivne tieto dve magie, Myslim, ze to podstatne zvysi uroven oproti 7. pevnosti

Re: update v2.5.8

Posted: Sat 15. Nov 2014 20:35:57
by Kouji
Jak bude fungovat to klonování? To náhodně? Ale zase by byla blbost, aby to vyšlo na jednoho OV :D .
Co takhle udělat démona se sopkou nebo nižšími ohnivými splozenci, samozřejmě úrovně Pravus (nejsilnější Pravus používá sopky i splozence( možná i vyšší, to bych musel hledat :) ), tak by bylo zajímavé udělat takovou ochutnávku :) )

Re: update v2.5.8

Posted: Sun 16. Nov 2014 10:22:55
by nezmar
vybera jednotky podla hodnoty :)

cize hlavne wurmov, krakenov, atd. A ich pocet nie je zavisli od poctu utocnikov ale od poctu magov, ktory sa podielaju na vyvolavani. Cize kludne sa tam mozu objavit aj dvaja krakeni (aj ked sanca je velmi mala)