update v2.5.8

Čoho sme sa už dočkali

Re: update v2.5.8

Příspěvekod Kouji » pát 14. lis 2014 21:04:56

No, chaos v tom byl minulý věk. Tento věk jsem si na to krásně zvykl a řekl bych, že to nebude jen můj případ.
Je rozdíl chrám života a chrám země. Musíš si to pořádně přečíst. Změnit to na velký chrám země už trochu ztrácí význam. To už spíše velký chrám života, ale to zas nebude mít posvátný chrám země takový význam. No, první věky se bude rozbíjet tak i tak, když já jsem začínal s LoI, tak mi na konci věku zbyly 2 účty z 6, to je úplně normální. Jediný problém, který tady vidím je to, že fun stránky mají ve výpisech posvátný chrám, který teď nesedí s předchozím, ale to je jiná pohádka.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: update v2.5.8

Příspěvekod flitrio » sob 15. lis 2014 11:41:22

Kouji píše:No, chaos v tom byl minulý věk. Tento věk jsem si na to krásně zvykl a řekl bych, že to nebude jen můj případ.
Je rozdíl chrám života a chrám země. Musíš si to pořádně přečíst. Změnit to na velký chrám země už trochu ztrácí význam. To už spíše velký chrám života, ale to zas nebude mít posvátný chrám země takový význam. No, první věky se bude rozbíjet tak i tak, když já jsem začínal s LoI, tak mi na konci věku zbyly 2 účty z 6, to je úplně normální. Jediný problém, který tady vidím je to, že fun stránky mají ve výpisech posvátný chrám, který teď nesedí s předchozím, ale to je jiná pohádka.

ja som si prave uvedomil ze som strasny vol ...na tom s uctami som rovnako loiko hrvam uz tiez par rokov ...ale moj misspeling mi nejak nedobolil zbadat rozdiel medzi chramom ZIVOTA a chramom ZEME su na zeleno ospravedlnujem sa za predchadzajucu zmetocnu debatu
flitrio
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon 03. úno 2014 12:31:07
Bydliště: Kosice

Re: update v2.5.8

Příspěvekod nezmar » sob 15. lis 2014 19:36:23

ono fakticky sa to mali premenovat aj chrami zivota, ledu a ohne na svatiny

Najskor mala byt svatine -> chram a nie opacne, ale pripadalo mi, ze to by uz bolo strasne velky boom a chaos. Zmenil sa vlastne iba jeden jediny event. Pretoze nevedel som presne co spravit aby bolo nieco viac ako posvatny chram zeme :D
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 989
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update v2.5.8

Příspěvekod Kouji » sob 15. lis 2014 20:04:23

Jenom bych asi změnil tahy na převážný příchod svatyně chrámu oproti chrámu ohně, Vulkán, který potřebuje nejvíce runy ohně je teď nemá odkud sehnat, protože příjde 10x svatyně a 1x chrám ohně (nebýt aliance, odkud jsem si přelil asi 150 run ohně, tak bych neměl nic :D ). Asi nějak takhle do 2,5k tahů jen chrámy, 2-5k až 3,5k 50/50 a pak až nějak více.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: update v2.5.8

Příspěvekod nezmar » sob 15. lis 2014 20:31:14

Kouji píše:Jenom bych asi změnil tahy na převážný příchod svatyně chrámu oproti chrámu ohně, Vulkán, který potřebuje nejvíce runy ohně je teď nemá odkud sehnat, protože příjde 10x svatyně a 1x chrám ohně (nebýt aliance, odkud jsem si přelil asi 150 run ohně, tak bych neměl nic :D ). Asi nějak takhle do 2,5k tahů jen chrámy, 2-5k až 3,5k 50/50 a pak až nějak více.


ono to nie je na tahy, ale na armadu :)

a kazdy chram ma svoje vlastne nastavenie. To ale neznamena, ze by sa to nemalo zmenit.

Inak uz mam nakodene 2 nove magie pre novych demonov, este spravit jednotky, postavit armady a mozu prist na tento svet :D

a ze to su drsne magie :twisted:
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 989
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update v2.5.8

Příspěvekod Kouji » sob 15. lis 2014 20:39:57

To je dobře :D chce to armády, které se nebudou dávat v 3k tahu :) . A ideálně nikdy úplně beze ztrát :) .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: update v2.5.8

Příspěvekod nezmar » sob 15. lis 2014 22:01:30

Kouji píše:To je dobře :D chce to armády, které se nebudou dávat v 3k tahu :) . A ideálně nikdy úplně beze ztrát :) .


asi to spravim tak, ze Lord Kas'gor najskor posle len nizsich demonov aby mu pripravili vstup na LoI (lord bude urovne Pravus - kedze to je najvyssia uroven) a bude vyuzivat magie svojich poskokov.

Aspon si otestujem ako funguju a ked tak ich budem moct zosilnit :mrgreen:

ochutnavka:
1. magia -> posiluje demonov (cize armady budu silnejsie)
2. magia -> vytvara stinove potvory (bude troska svinstvo, ked vam naklonuje krakena :twisted: ) - co som uz spomynal skor a co mozno vyuzije Vulkan v novej magii

a teraz si predstavte, ze sa vybuduje dalsia 8 pevnost, kde budu aktivne tieto dve magie, Myslim, ze to podstatne zvysi uroven oproti 7. pevnosti
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 989
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: update v2.5.8

Příspěvekod Kouji » sob 15. lis 2014 22:35:57

Jak bude fungovat to klonování? To náhodně? Ale zase by byla blbost, aby to vyšlo na jednoho OV :D .
Co takhle udělat démona se sopkou nebo nižšími ohnivými splozenci, samozřejmě úrovně Pravus (nejsilnější Pravus používá sopky i splozence( možná i vyšší, to bych musel hledat :) ), tak by bylo zajímavé udělat takovou ochutnávku :) )
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: update v2.5.8

Příspěvekod nezmar » ned 16. lis 2014 12:22:55

vybera jednotky podla hodnoty :)

cize hlavne wurmov, krakenov, atd. A ich pocet nie je zavisli od poctu utocnikov ale od poctu magov, ktory sa podielaju na vyvolavani. Cize kludne sa tam mozu objavit aj dvaja krakeni (aj ked sanca je velmi mala)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 989
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Předchozí

Zpět na Výpis zmien/aktualizácií

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník