update v2.5.8

Čoho sme sa už dočkali
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: update v2.5.8

Post by Kouji »

No, chaos v tom byl minulý věk. Tento věk jsem si na to krásně zvykl a řekl bych, že to nebude jen můj případ.
Je rozdíl chrám života a chrám země. Musíš si to pořádně přečíst. Změnit to na velký chrám země už trochu ztrácí význam. To už spíše velký chrám života, ale to zas nebude mít posvátný chrám země takový význam. No, první věky se bude rozbíjet tak i tak, když já jsem začínal s LoI, tak mi na konci věku zbyly 2 účty z 6, to je úplně normální. Jediný problém, který tady vidím je to, že fun stránky mají ve výpisech posvátný chrám, který teď nesedí s předchozím, ale to je jiná pohádka.
flitrio
Posts: 35
Joined: Mon 03. Feb 2014 10:31:07
Location: Kosice

Re: update v2.5.8

Post by flitrio »

Kouji wrote:No, chaos v tom byl minulý věk. Tento věk jsem si na to krásně zvykl a řekl bych, že to nebude jen můj případ.
Je rozdíl chrám života a chrám země. Musíš si to pořádně přečíst. Změnit to na velký chrám země už trochu ztrácí význam. To už spíše velký chrám života, ale to zas nebude mít posvátný chrám země takový význam. No, první věky se bude rozbíjet tak i tak, když já jsem začínal s LoI, tak mi na konci věku zbyly 2 účty z 6, to je úplně normální. Jediný problém, který tady vidím je to, že fun stránky mají ve výpisech posvátný chrám, který teď nesedí s předchozím, ale to je jiná pohádka.
ja som si prave uvedomil ze som strasny vol ...na tom s uctami som rovnako loiko hrvam uz tiez par rokov ...ale moj misspeling mi nejak nedobolil zbadat rozdiel medzi chramom ZIVOTA a chramom ZEME su na zeleno ospravedlnujem sa za predchadzajucu zmetocnu debatu
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update v2.5.8

Post by nezmar »

ono fakticky sa to mali premenovat aj chrami zivota, ledu a ohne na svatiny

Najskor mala byt svatine -> chram a nie opacne, ale pripadalo mi, ze to by uz bolo strasne velky boom a chaos. Zmenil sa vlastne iba jeden jediny event. Pretoze nevedel som presne co spravit aby bolo nieco viac ako posvatny chram zeme :D
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: update v2.5.8

Post by Kouji »

Jenom bych asi změnil tahy na převážný příchod svatyně chrámu oproti chrámu ohně, Vulkán, který potřebuje nejvíce runy ohně je teď nemá odkud sehnat, protože příjde 10x svatyně a 1x chrám ohně (nebýt aliance, odkud jsem si přelil asi 150 run ohně, tak bych neměl nic :D ). Asi nějak takhle do 2,5k tahů jen chrámy, 2-5k až 3,5k 50/50 a pak až nějak více.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update v2.5.8

Post by nezmar »

Kouji wrote:Jenom bych asi změnil tahy na převážný příchod svatyně chrámu oproti chrámu ohně, Vulkán, který potřebuje nejvíce runy ohně je teď nemá odkud sehnat, protože příjde 10x svatyně a 1x chrám ohně (nebýt aliance, odkud jsem si přelil asi 150 run ohně, tak bych neměl nic :D ). Asi nějak takhle do 2,5k tahů jen chrámy, 2-5k až 3,5k 50/50 a pak až nějak více.
ono to nie je na tahy, ale na armadu :)

a kazdy chram ma svoje vlastne nastavenie. To ale neznamena, ze by sa to nemalo zmenit.

Inak uz mam nakodene 2 nove magie pre novych demonov, este spravit jednotky, postavit armady a mozu prist na tento svet :D

a ze to su drsne magie :twisted:
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: update v2.5.8

Post by Kouji »

To je dobře :D chce to armády, které se nebudou dávat v 3k tahu :) . A ideálně nikdy úplně beze ztrát :) .
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update v2.5.8

Post by nezmar »

Kouji wrote:To je dobře :D chce to armády, které se nebudou dávat v 3k tahu :) . A ideálně nikdy úplně beze ztrát :) .
asi to spravim tak, ze Lord Kas'gor najskor posle len nizsich demonov aby mu pripravili vstup na LoI (lord bude urovne Pravus - kedze to je najvyssia uroven) a bude vyuzivat magie svojich poskokov.

Aspon si otestujem ako funguju a ked tak ich budem moct zosilnit :mrgreen:

ochutnavka:
1. magia -> posiluje demonov (cize armady budu silnejsie)
2. magia -> vytvara stinove potvory (bude troska svinstvo, ked vam naklonuje krakena :twisted: ) - co som uz spomynal skor a co mozno vyuzije Vulkan v novej magii

a teraz si predstavte, ze sa vybuduje dalsia 8 pevnost, kde budu aktivne tieto dve magie, Myslim, ze to podstatne zvysi uroven oproti 7. pevnosti
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: update v2.5.8

Post by Kouji »

Jak bude fungovat to klonování? To náhodně? Ale zase by byla blbost, aby to vyšlo na jednoho OV :D .
Co takhle udělat démona se sopkou nebo nižšími ohnivými splozenci, samozřejmě úrovně Pravus (nejsilnější Pravus používá sopky i splozence( možná i vyšší, to bych musel hledat :) ), tak by bylo zajímavé udělat takovou ochutnávku :) )
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: update v2.5.8

Post by nezmar »

vybera jednotky podla hodnoty :)

cize hlavne wurmov, krakenov, atd. A ich pocet nie je zavisli od poctu utocnikov ale od poctu magov, ktory sa podielaju na vyvolavani. Cize kludne sa tam mozu objavit aj dvaja krakeni (aj ked sanca je velmi mala)
Post Reply