Dobivani

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Dobivani

Post by nezmar »

Mám pocit že v súčasnom svete niektoré dobývania sú už troška mimo a možno by to chcelo troška aktualizovať.

Mám takú predstavu, že by sa nechali tie čo sú a k niektorým by sa pridali "ďalšie leveli".

Napr.
==========================================
Trpasličia pokladnica by sa rozdelila na 3. časti:
* první hradby a vonkajšie "mestečko" - to by bola pokladnica ako ju poznáme (súčasný posledný level)
* druhé hradby a vnútorné "mestečko"
* citatedala a hlavná pokladnica
==========================================

rád by som od vás návrhy aké armády by tam mohli byť, prípadne aké odmeny by boli adekvátne aby sa vám to páčilo/hodilo/neprepísklo
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Dobivani

Post by ySpirit »

Takze hospoda -> pevnost -> pokladnice by zustaly stejne, jen by se pridaly 3 dalsi dobyvani za to?
Nebo se Pokladnice rozdeli na tyto 3 nove?
A maji ty novejsi byt tezsi?


Celkove by mi prislo jako OK reseni, kdyby trpaslici pokladnici slo dobyt opakovane, klidne 1x denne.
Po prvnim pruchodu by se to mohlo trochu upravit - bud by tam bylo na opakovane pruchody o trochu silnejsi armada a nebo o neco mene zlata.
Sance na predmety by tam zustala a taky by to mohlo dat nejake oblehaci jednotky (tezke balisty / katapulty).

Prece jenom je skoda, ze nekteri hraci nemaji sanci sundat katakomby, protoze je to jen 1 za 8~ hodin, a taky jsou po nejake dobe hodne silne, to same bych pak rekl i o Gnomi Velkodilne. A tak se musi rozhodovat, jestli sundavat ty fixni pleneni a nebo jit po eternanech, kde jde ziskat vehlas + zlato, ale pak se eternani nastvou :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

Rozhodně jsem proti, aby se i z dobývání stalo opakovatelné boje. Jen ať pěkně zůstane jejich princip takový, jaký je nyní...

Přidat další úrovně se mi ale líbí a návrhy časem dodám.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Dobivani

Post by nezmar »

opakovane určite nie. Má to byť skor ako niečo príbehové čo aj skončí.

Čiže by sa len doplnili ďalšie dve úrovne do Trpasličieho pokladu.
Pokladnica by zostala rovnako silná a s rovnakou odmenov len by sa premenovalo a pokračovalo by sa ďalej
nasledujúci event by bol oveľa silnejší (aby to bola výzva) a samozrejme vhodne zvolená odmena

Chcem niečo pridať aj pre silných hráčov (late game) a nie iba niečo čo sa dokončí v polovičke veku
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

Měl bych k tomuto tématu takový nápad

Spíše než návaznost na pokladnici, by mohlo být nepřímo návazné další tažení, že by se například v pokladnici nacházela mapa k trpasličí kovárně - novému dobývání
pokud to má být výzva na pozdější část věku mohla by tato mapa být uzamčena v magické skříňce kterou by šlo otevřít třeba nebeským krystalem (či více ks :D )

hodně dlouho jsem nehrál, tak do nějakých odhadů armád se pouštět nebudu, ale toto dobývání by mohlo být na 2 kola nějaký vstup do kovárny + samotná kovárna..
síla armády by mohla být 25M vstup a 50M nebo 75M samotná kovárna.. Buď už při vstupu, nebo až v kovárně by byla část armády složena ze strojů co se dají v kovárně vyrobit a část armády z trpaslíků, kteří by byli vybavení zajímavými předměty..

Ödměny za dobytí by mohli být:
1) a) "podařilo se nám opravit některé rozbité stroje" - X počtů různých strojů, které by hráč získal do své armády
- aby to bylo ještě zajímavější pro dobytí, mohli by se v kovárně vyskytovat nějaké nové jednotky strojů, které by takhle padli a nebyla by jiná možnost, jak je získat :)
1) b) "z rozbitých strojů jsme získali spousu zajímavých materiálů" - to samé jako výše, jen by bylo potřeba si je ještě vyrobit v kovárně
2) buď hodně vysoká šance, že padne některé vybavení co by trpaslíci měli na sobě nebo nějak rozdělit vybavení co může padnout na skupiny vzácnosti a % zajistit, že padne něco pěkného :)
3) nějaké to zlato třeba s popisekm: " co se nám nepodařilo využít, prodáme Adeamovi"

PS: sorry za chyby, snažil jsem se je najít, ale určitě jsem něco přehlédl.. Od dětství mám nějakou tu dys, tak prostě píšu blbě a hlavně ty chyby nevidím..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

Trpaslíci
V trpasličí pokladnici
"Pane, když jsme prohledávali trpasličí pokladnici, tak jsme objevili nějaký zvláštní předmět. Z výslechu zajatého trpaslíka jsme zjistili, že se jedná o něco zvané "Trezor". Bohužel jsme nestihli zjistit, jak se otevírá."

Černý jestřáb
Za skromný poplatek 1M zlatých prozradí, kde se nalézá skrytá trpasličí dílna, kde se Trezory vyrábí a tam by mělo být možné zjistit, jak Trezor otevřít.

Nové dobývání - Trpasličí utajená dílna
"Po vyplenění trpasličí dílny se nám povedlo zajmout hlavního inženýra a přesvědčit ho, aby nám Trezor otevřel. A mimo jiné se nám též povedlo zajistit velké množství vzácných součástek (50-100 mosazných koleček, 30-50 stříbrných a 10-30 zlatých) a zároveň jsme nalezly různé trpasličí plány (20-30 obyčejných plánů, 10-20 utajených a 1-10 detailních) a nakonec velké skladiště železných ingotů (100-200x železný ingot)."

V Dobývání
"Otevřít Trezor není tak jednoduché, jak se na první pohled zdálo. Hlavní inženýr se sice tváří, že vík, jak Trezor otevřít, ale tvrdí nám, že je potřeba uvolnit magické zámky na což je potřeba po 20 runách sněhu, života, ohně a nebes."
-> zaplatiti

"Pane! Pane! Povedlo se! Trezor je otevřen, ale jsou v něm jen nějaké staré poničené zaprášené svitky."

U kouzelníka
"Hm... staré poničené svitky povídáš? Nedávno jsem slyšel, že prý Esence života takové svitky dokáží zpravit."

V Dobývání
-> Pomocí esence života opravit svitky.

"Povedlo se, svitky jsou opět čitelné. Obsahují návod na stavbu experimentálního bojového stroje. Bohužel ale k jeho stavbě je potřeba nám neznámá slitina."

Černý jestřáb
Za skromný poplatek 1M zlatých prozradí, že se ingoty dané sliti nalézají v královské pokladnici trpasličího krále.

Nové dobývání - Trpasličí královské město
"Dobyli jsme trpasličí královské město a to nám trpaslicí jistě neodpustí. Ale také jsme u toho vybrali trpasličí banku a získali jsme dobrých 100M zlatých."
-> odemkne nové dobývání - Trpasličí královská pokladnice

Nové dobývání - Trpasličí královská pokladnice
"Tak po tomhle masakru můžeme na dobré vztahy s trpaslíky zapomenout. Ale tak ty jsme vlastně stejně nikdy neměli. Hlavní ale je, že jsme se dostali do královské pokladnice. Zde jsme nalezli 50M zlata a ingoty tajemné rudy.

Už se chystáš vydat se do kovárny za tím věčně nespokojeným kovářem a přemýšlíš o jak astronomickou částku si řekne, když v tom uvidíš, jak k tobě běží a křičí na tebe "Prosím! Prosím! Dovolte mi to postavit! Já... já na Vás pak budu HODNÝ..."
Jsi zaskočený, ale souhlasíš."


-> začít práci a speciálním projektu (trvání 1 rok -> tedy 12 tahů)

V dobývání po 12 tazích
"Konečně už je to tady. Těšíš se na slavnostní odhalení, když v tom k tobě přijde tvůj osobní rádce a pošeptá ti do ucha, že nastal drobný problém. Výtvor vyžaduje více energie, než si kdokoliv myslel a tak tak je k jeho aktivaci potřebný Nebeský krystal."
-> použít Nebeský krystal

"Sláva! Už je to za mnou a já se mohu konečně jít podívat, kvůli čemu že bylo tolik povyku a práce..."

Tím se Dobývání uzavře a v armádě se objeví nová jednotka: "Tajemný experiment"

Definování nových věcí:
Jednotka - Tajemný experiment
dmg ?, útok ?, obrana ?, iniciativa ?, druh útoku ?, životů ?, hodnota 1M, schopnost: Proměna (opravdu v přehledu armády budou ty otazníky)

Schopnost - Proměna
Na začátku prvního kola se jednotka promění v nejsilnější nepřátelskou jednotku (dle ZRANĚNÍ na jednotku - protože hodnota je občas zavádějící) v takovém počtu, aby celková hodnota nové jednotky byla 1M.
Pokud je jednotka v boji zničena, tak po konci boje se původní jednotka zformuje zpátky (i kdyby byla kompletně zničena).
//Tedy když vezmeme Tajemný experiment, tak ať se s ním v boji stane cokoliv (přemění se na něco, je zničen, cokoliv), tak po konci boje bude opět v přehledu armády "Tajemný experiment" -> tzn.: jednotky se dá zbavit pouze jejím propuštěním a ne boje, ale výsledek boje může být ztráta 100% armády//

Dobývání - Trpasličí královská pokladnice - 56M (ale reálně je to silnější, díky bonusu od krále)
10,000 x Trpasličí opevnění (Obranná palisáda)
20,000 x Elitní trpaslík s kuší (Jedovaté střely)
10,000 x Trpaslík těžké pěchoty (Tvrzené ocelové pláty)
10,000 x Trpasličí legionář (Pláty z Temné ocele)
1,000 x Trpaslík kapitán (Bastard)
100 x Královská elitní stráž (Těžká bojová sekera)
1x Trpasličí král Thalorn (Koruna krále trpaslíků Thalorna)

-> šance na drop itemu: 0 (jestli je tato úprava možná, pokud ne, tak bude potřeba upravit počty a možná něco přidat, ale rád bych aby měli vybavení, když vlastně královská garda)
-> Královská stráž: dmg 50, útok 15, obrana 20, iniciativa 5, druh útoku 1, životů 200, hodnota 1000, multiútok (2x)
-> Trpasličí král Thalorn: dmg 100, útok 20, obrana 30, iniciativa 6, druh útoku 1, životy 1000, hodnota 30M, multiútok (3), exterminace, slayer, trpasličí král (nová schopnost)
-> předmět - Koruna krále trpaslíků Thalorna: jednotka získává imunitu na oheň a toxicitu
-> schopnost - trpasličí král: zvýšení dmg, útoku, obrany a iniciativy TRPASLÍKŮ o 100% a dále získávají steč o síle 20x zranění

Dobývání - Trpasličí královské město - 44M
500 x Kamenná hradba
1,000 x Kamenná věž
5,000 x Těžký katapult
5,000 x Těžká balista
10,000 x Katapult
10,000 x Balista
200,000 x Trpaslík se sekerou
100,000 x Trpaslík s kuší
75,000 x Trpaslík těžké pěchoty
50,000 x Elitní trpaslík s kuší
30,000 x Trpasličí legionář
10,000 x Trpaslík kapitán

Dobývání - Trpasličí utajená dílna - 30M
100,000 x Trpaslík
10,000 x Železnej kněz
10,000 x Železnej škorpion
10,000 x Železnej býk
10,000 x Kamennej chrlič
10,000 x Poloautomatická socha
1,000 x Železný orel - MK1
100 x Colosus z temné ocele
Last edited by Hron on Sat 12. Feb 2022 11:52:53, edited 1 time in total.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Dobivani

Post by nezmar »

systémovo sa taká jednotka vytvoriť nedá. Jediné čo sa môže (ak by tento koncept prešiel) tak je vytvorenie jednotky:
"magický konstrukt/krystal/bedna/..." - nová mágia (alebo schopnosť) - podobná ako je mágia krvavého mesiaca (alebo dokonca tá istá len vyšší level).
Pričom hodnoty/staty tejto konštrukcie by boli 0,0,0,0,0,0,0,0 s 1HP :D - ani by neútočila či by ste si ju nemohli spáliť a bola by posledná na rane (po zničení celej armády)

zničiť by to išlo - obnoviť by sa to mohlo (u kúzelníka alebo v kovárni) po zaplatení nejakého poplatku (napr. nebeský krystál, esencia života, ...) a mohlo by sa pokračovať.

= to 1M nastavenie mi príde celkom drsné. Keby to vytvorilo 10 wurmov tak by to teda nebola sranda. Jednalo by sa prakticky o najmocnejšiu mágiu v celkom LoI
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

nezmar wrote:to 1M nastavenie mi príde celkom drsné. Keby to vytvorilo 10 wurmov tak by to teda nebola sranda. Jednalo by sa prakticky o najmocnejšiu mágiu v celkom LoI
Však ona to měla být silná jednotka. Na to, aby ji člověk získal musí projít přes 3 boje s army kolem 20M-40M (a zaplatiti Nebeský krystal a Esenci života). Tedy předpokládal jsem, že to budou dokončovat klany se 100M army. (pokud by se to zvládalo rychleji, tak bych to ztížil).
A ve chvíli, kdy něco dobíjí hráč se 100M army, tak mi připadá v pohodě, aby odměna bylo něco s hodnotou 1M army...
nezmar wrote:systémovo sa taká jednotka vytvoriť nedá. Jediné čo sa môže (ak by tento koncept prešiel) tak je vytvorenie jednotky:
"magický konstrukt/krystal/bedna/..." - nová mágia (alebo schopnosť) - podobná ako je mágia krvavého mesiaca (alebo dokonca tá istá len vyšší level).
Pričom hodnoty/staty tejto konštrukcie by boli 0,0,0,0,0,0,0,0 s 1HP :D - ani by neútočila či by ste si ju nemohli spáliť a bola by posledná na rane (po zničení celej armády)

zničiť by to išlo - obnoviť by sa to mohlo (u kúzelníka alebo v kovárni) po zaplatení nejakého poplatku (napr. nebeský krystál, esencia života, ...) a mohlo by sa pokračovať.
Škoda. Ono smyslel bylo, aby ta jednotka zůstala hráči napořád. A pak má představa byla, že trpaslíci objevili kov, který umí měnit svůj tvar.

Více, než krvavá magie (kterou bych trpaslíkům nedával) by se mi líbilo se více držet mého původního plánu. Postup eventu i s popisy by byl stejný, jen na konci by velitel dostal korunu k ovládání toho výtvoru a ne přímo ten výtvor.

Řídící koruna (nebo ideálně nějaký lepší název)
popis: Koruna umožňuje ovládat tajemný kov nalezený u trpaslíků.
schopnost: Metamorfóza
omezení: Korunu může nosit jen velitel klanu.

Metamorfóza
popis na bojišti: "Prohlédl sis nepřátelské vojsko a zaměřil se na nejnebezpečnější jednotku, kterou jsi uviděl. Začal jsi si ji v duchu představovat a pomocí Řídící koruny jsi tu představu vtiskl do toho tajemného kovu po své pravici. Kov se začal chvět a rychle měnit tvar. Nyní se díváš na ? x /název jednotky/ z tajemného kovu." (příklad: 10 x Wurm z tajemného kovu)
mechanika: v prvním kole vyvolá jednotky v hodnotě 1M army, které jsou kopií nejsilnější nepřátelské jednotky (dle zranění na jednotku) a na rozdíl od krvavé magie, kde je obrana 0, tak tady by byla napevno 30 (přeci jen je to tajemný kov; tedy já bych rád obranu 60, protože je to lepší kov než Temná ocel, ale to mám strach, že by bylo už moc přesílený...).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Dobivani

Post by nezmar »

v tom prípade by to nebolo jednostka, ale muselo by sa to hodiť niekam inam. Napr. ako stavba a pri boji by sa to kontrolovalo či je postavena a ak ano môžu sa nahádzať hlásky aké chceme (na začiatku, na konci) a jednotka sa vytvori a potom "rozpadne"

môj navrh (je jedno či to nazveš mágia, alebo to dáme ako schopnosť. Hráč to nepostrehne na bojisku, hlášky sa dajú ako uznáme za vhodné) bol, že to bude ako predmet/neživá jednotka. Ktorú donesieš na bojisko a môže tam byť aj zničené potom čo sa zničí úplne všetko (HP1). Keď sa zamyšlíš logicky tak kto zoberie ten artefakt domov aby si ho mohol použiť znova keď budeš natotálku zničený. Ak ti ostane aspoň jeden dedinčan tak to odnesie domov, ak nie tak smola.
Potom mi vôbec nepríde oničom ak to bude vedieť tvoj "trpajzlík" znova vyrobiť alebo sa vydať z inou armádou naspäť na bojisko a doniesť to späť opraviť
1. daň za tvoju hlúposť že si sa nakompletku rozbil
2. opatrenie aby si to nepoužíval ako ničenie eventov bez strát (budeš posielať iba artefakt ...)


a keď nadtým rozmýšlam tak systémovo sa dá spraviť, že jednotka na začiatku boja sa vyhodí z pola a nakonci boja sa tam znova nahodí = aby sa nedala zničiť (stále som zato aby si ju stratil ak nikto neprežije) a nefigurovala vo výpise.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

S tou korunou jsem to myslel tak, že to bude z hlediska mechanismů "vybavení jednotky" vyvolávající novou dočasnou jednotku. A jen díky popisům a hláškám tam bude návaznost na Tajemný experiment.

Ale zase na druhou stranu, vlastně máš pravdu. Mít něco, co pak po boji musí někdo odnést domů, aby jsi o to nepřišel, vlastně taky není tak špatný nápad, takže klidně to může být i tak.

A opravení zničeného předmětu trpaslíkem, který bude potřebovat nový zdroj energie (Nebeský krystal) a vezme si za to jen "nepatrný poplatek" 10M zlata, zní dobře.
Post Reply