Tažení
Posted: Tue 28. Apr 2020 9:58:17
Myslím, že by bylo fajn se zamyslet nad taženími.
Kdysi byli dvě - Laboratoř a Vlci
Tehdy to bylo vyrovnané a dobré.
Laboratoř
Odměny od démonů v podstatě nebyli a obecně se hra pohybovala v nižších číslech a tak odměna 10M zlata bylo hodně a runy nebes a ohně v pokladně byly unikátní.
Vlci
Velmi těžko se odemykali (kvůli zápisníku) a pak byli hodně těžcí, ale odměna 20M zlata a zhodnocení zásob bylo naprosto úžasné a jedinečné. Pro aliance to byla výzva a zároveň něco, co opravdu chtěli.
Pak přibil Orel.
A ještě s posílením odměn od démonů se to kompletně rozpadlo a absolutně nemá cenu chodit nic jiného, než jen Orla.
Laboratoř
Díky vysokým odměnám od démonů nejsou runy ohně zajímavé a zlato má nižší hodnotu. Obecné zvýšení obrat klanů také snižuje hodnotu odměny ve zlatě. Takže jediné co zůstává je unikátnost těch 10 run nebes, což je ale málo za celé tažení...
Vlk
Prakticky se z toho stala horší varianta Orla. Vlci se hůře zpřístupňují, jsou těžší a oproti Orlovi mají o 5M zlata více, což ale jak bylo řečeno výše, tak zlato není tolik cenné.
Orel
Je přístupný hned, dává také zhodnocení zásob (což je největší síla Vlka), je výrazně jednodušší než Vlk a dává jedinečné velmi silné zbraně. Jak drtič, tak katana mají výrazně vyšší cenu, než je těch 5M zlata (a to i když padají s pravděpodobností 10%).
Dle mě by se buď znevýhodnit Orel, či lépe zvýhodnit ostatní dvě (aby se opět stali zajímavými).
Reálně nyní, jak jsou větší průměrné armády, tak hlavní "cena" za dělání tažení je "počet útoků na splnění tažení". Myslím, že by bylo fajn tažení předělat tak, aby byla to, co v době jejich vzniku, tedy aby se zvýšila jejich obtížnost (armády v nich) a zároveň aby se zvýšily jejich odměny (aby se zvýšila motivace tam chodit i po jejich posílení).
PS: Ale stále platí prohlášení z dřívějška, že procentuální odměna u zhodnocování zásob by měla být minimálně sníže, či radši úplně zrušena -> ta se totiž opakovaným chozením tažení nekontrolovatelně vymyká kontrole...
Kdysi byli dvě - Laboratoř a Vlci
Tehdy to bylo vyrovnané a dobré.
Laboratoř
Odměny od démonů v podstatě nebyli a obecně se hra pohybovala v nižších číslech a tak odměna 10M zlata bylo hodně a runy nebes a ohně v pokladně byly unikátní.
Vlci
Velmi těžko se odemykali (kvůli zápisníku) a pak byli hodně těžcí, ale odměna 20M zlata a zhodnocení zásob bylo naprosto úžasné a jedinečné. Pro aliance to byla výzva a zároveň něco, co opravdu chtěli.
Pak přibil Orel.
A ještě s posílením odměn od démonů se to kompletně rozpadlo a absolutně nemá cenu chodit nic jiného, než jen Orla.
Laboratoř
Díky vysokým odměnám od démonů nejsou runy ohně zajímavé a zlato má nižší hodnotu. Obecné zvýšení obrat klanů také snižuje hodnotu odměny ve zlatě. Takže jediné co zůstává je unikátnost těch 10 run nebes, což je ale málo za celé tažení...
Vlk
Prakticky se z toho stala horší varianta Orla. Vlci se hůře zpřístupňují, jsou těžší a oproti Orlovi mají o 5M zlata více, což ale jak bylo řečeno výše, tak zlato není tolik cenné.
Orel
Je přístupný hned, dává také zhodnocení zásob (což je největší síla Vlka), je výrazně jednodušší než Vlk a dává jedinečné velmi silné zbraně. Jak drtič, tak katana mají výrazně vyšší cenu, než je těch 5M zlata (a to i když padají s pravděpodobností 10%).
Dle mě by se buď znevýhodnit Orel, či lépe zvýhodnit ostatní dvě (aby se opět stali zajímavými).
Reálně nyní, jak jsou větší průměrné armády, tak hlavní "cena" za dělání tažení je "počet útoků na splnění tažení". Myslím, že by bylo fajn tažení předělat tak, aby byla to, co v době jejich vzniku, tedy aby se zvýšila jejich obtížnost (armády v nich) a zároveň aby se zvýšily jejich odměny (aby se zvýšila motivace tam chodit i po jejich posílení).
PS: Ale stále platí prohlášení z dřívějška, že procentuální odměna u zhodnocování zásob by měla být minimálně sníže, či radši úplně zrušena -> ta se totiž opakovaným chozením tažení nekontrolovatelně vymyká kontrole...