Page 1 of 3

Obchodník

Posted: Thu 06. Feb 2020 11:36:07
by Hron
Kdysi se u něj dala najít Mapa Archeologického Tábora a nepamatuji si, že by tam byla Mapa k archeologickému nalezišti.

Tento věk jsem tam utratil více jak 1 miliardu zlata ve snaze navštívit Archeologický tábor a získal jsem asi tak 15 nalezišť a ani jeden tábor.

To nastala nějaká změna, nebo jsem jen takový smolař?

Re: Obchodník

Posted: Thu 06. Feb 2020 11:38:45
by Hron
dodatek (kdyby se to někomu pletlo):
Mapa Archeologického Tábora - místo, kam se dá zaútočit a padají tam artefakty, včetně PKS -> chci je dostávat co nejčastěji
Mapa k archeologickému nalezišti - umožňuje postavit stavbu, která občas dává nějaké drobnosti -> nepotřebuji, hlavně tedy ne více jak jednou...

Re: Obchodník

Posted: Fri 05. Jun 2020 13:20:33
by nezmar
nic sa na tom nemenilo, takze by som povedal, ze si strasny smoliar

sanca na mapu je: 1:500

Re: Obchodník

Posted: Fri 05. Jun 2020 13:31:00
by Hron
Minulý věk mi to už fungovalo a jen jsem na tento příspěvek zapomněl... ale velmi děkuji za odpověď...

Re: Obchodník

Posted: Fri 05. Jun 2020 13:34:39
by nezmar
ja teraz postupne prejdem vsetky prispevky ktore mi tu svietia online a aj ked "po funuse" vyjadrim sa kde to bude treba a upravim co bude treba :roll:

Re: Obchodník

Posted: Sat 12. Mar 2022 22:17:08
by Hron
Využiji toto vlákno na to, aby se tu rozvinula debata ohledně Obchodníka s informacemi a třeba pak i Gamblera a nebo něco dalšího...
nezmar wrote:obchodnik s informaciami

Code: Select all

$events = array(
1	=> array(
	array('name'=>'event_chram','id'=> 40,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Æthrův chrám')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 50,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám země.')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 60,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám gobliní sekty')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 1,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Velký hřbitov')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 30,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám ohně'))
),
2	=> array(
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Doupě obra')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Skrýš banditů')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Gnomí dílna')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 50,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám země')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Staré stoky')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 1,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Vesnice'))
),
3	=> array(
	array('name'=>'event_chram','id'=> 90,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Trosky neznámého chrámu')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Skrýš banditů')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Staré stoky')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Osada')),
	array('name'=>'add_lidi',	'id'=> 0.25,'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_people')),
	array('name'=>'barbari',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_cannibal')),
),
4	=> array(
	array('name'=>'event_chram','id'=> 90,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Trosky neznámého chrámu')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 10,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Prokletý chrám ohně')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 10,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Prokletý chrám ohně.')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Opevněné město')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'prokleté údolí')),
	array('name'=>'add_zlato',	'id'=> 0.2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_gold') . ' %s.'),
)
);

Re: Obchodník

Posted: Mon 14. Mar 2022 11:47:24
by Hron
obchodnik s informaciami

Navrhuji z obchodníka odstranit "posilující eventy pustiny", protože nejsou dělaný tak, aby je měl člověk navíc odtud a pak oddělat % násobení zlata a lidí, protože to prostě může bugovat hru.
A dal bych 50% šanci na falešné informace. (run je dost, ale zase většina věcí zde by neměla být nějak moc buglá)

Code: Select all

$events = array(
1	=> array(
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 1,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Velký hřbitov')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Doupě obra')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 1,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Vesnice')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 60,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám gobliní sekty')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 30,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám ohně')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 40,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Æthrův chrám')),
	??? //bažina -> neznám ID
),
2	=> array(
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Gnomí dílna')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Skrýš banditů')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Staré stoky')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Osada')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 50,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám země.')),
	??? //goblini opevnena hospoda -> neznám ID
	??? //zakleta bažina -> neznám ID
),
3	=> array(
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Opevněné město')),
	array('name'=>'barbari',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_cannibal')),  // je tohle ten malý kmen lidožroutů? (pokud ne, tak místo tohohle dat ten malý kmen)
	??? //stary opusteny dul -> neznám ID
	??? //opustena vez -> neznám ID
	??? //svobodna goblinni dilna -> neznám ID
	??? //neklidna bažina -> neznám ID
),
4	=> array(
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Opevněné město')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'prokleté údolí')),
	??? //bažina utrpeni -> neznám ID
	??? //trpaslici kovarna -> neznám ID
	??? //trpaslici skladiste -> neznám ID
)
);

Re: Obchodník

Posted: Mon 14. Mar 2022 21:23:56
by nezmar
nie je problém.
šancu dávam 1-15

u tých najlacnejších to je skoro 50% a u tých najdrahších je to potom 33%

Re: Obchodník

Posted: Mon 14. Mar 2022 23:17:54
by ySpirit
Sanci na falesne informace bych tam nedaval, klidne se do kazde runy muze hodit neco mene cenneho, co prakticky ty runy vyhodi z okna, ale radsi bych, aby se obchodnik s runami mohl pouzit.
Ale jestli se 100% chce nechat sance na falesne informace, tak by se pak meli upgravit vsechny moznosti, aby to fakt stalo za to do toho neco cpat.

I se zmenenym obchodnikem si rikam, jestli by to vubec nekdo pouzival.
Napr. na 25 run snehu, co se v zacatku ziskava pomerne pomalu, by pres ty eventy byl nejlepsi ten Aetheruv chram, ktery vrati 1-3 runy nebes. Jestli vsechny eventy maji stejne %, ze se stanou, tak je to 1/7 sance, ze se runy snehu nezahodi. Kdyby tam byla navic 50% sance, ze obchodnik utece, tak je to rovnou 1/14. Vsechno jine je velmi ztratovy a uplne o nicem. Jedna vesnice? Velky hrbitov co da 20k zlata? Doupe obra na 1 runu snehu/zivota a nebo nic? Goblini sekta, co v 99.9% pripadech da hraci jen 5k~ zlata? Chram ohne na 1-3 runy ohne, co maji cenu zhruba jako 2-6 run snehu, protoze se Vulkan poradne nehraje?
To uz by bylo lepsi ty runy prodat a koupit si runy nebes za ne.

U run zivota je to podobny, jestli 25 run pouziju a obchodnik neda falesne informace, a prijde mi treba skrys banditu, tak budu mit ~300k zlata. Za 25 run zivota. To je 12k zlata na runu zivota. Stare stoky davaji snad mene zlata, osada asi OK, gnomi dilna asi taky OK, ale za 25 run zivota mi to celkem prijde taky o nicem. Chram zeme by pak vratil kousek run, ale mam pocit, ze je to taky ztratove.


Tak si rikam, jestli by nahodou nebylo lepsi, kdyby se tam misto nekterych zbytecnych eventu nehodili eventy podobne te tajne skryse na zlato. Odmena by nebyla %, aby nevznikl problem, ktery se stal tenhle vek, ale udelat ty odmeny zajimavejsi.

Napr.
Za 25 run snehu:
  • "Obchodnik nam dal mapku skryse druidu, po prohledani jsme nalezli 5-8x run zivota"
  • "Nasli jsme opusteny dum, ve kterem jsme nasli majetek za 750.000 - 1.000.000 zlata" - 30-40k na runu, vice nez z chramu => bud nechat jako lepsi event za runy snehu a / nebo snizit sanci. Pokud se zda moc dobre, muze se trochu snizit, ale stejne bych to nechal lepsi, nez je ta skrys banditu.
  • "Ziskali jsme informace o gnomi dilne. Prozkoumali jsme ji a nasli 1-2x tezke balisty."
  • "Ziskali jsme informace o gnomi dilne. Prozkoumali jsme ji a nasli 1-2x tezke katapulty."
  • "Obchodnik nam sdelil o sdruzeni nekolika vesnic. Po nalezeni se k nam pridalo 4-6 vesnic."
  • "Obchodnik s informacemi nam rekl nejake pastve. Dukladne jsme ji prohledali, ale nasli jsme pouze 1-10x ruzovych prasatek" - event o nicem, aby nebylo moc dobrych eventu
  • "Obchodnik nam prozradil misto ohniveho jezera. Po prozkoumani jsme nalezli 2x runy ohne." - v zavislosti na veku muze byt uzitecny a nebo taky o nicem - misto chramu ohne, na zacatku veku by se aspon vyhlo tezkemu boji. Ale stale to je 25 run snehu + RNG.
  • "Obchodnik nam povedel o jedne hospode, kam chodi vsechno mozne. Kdyz jsme to navstivili, nasli jsme jednoho opileho goblina, co nebyl schopny zaplatit svuj ucet. Po zaplaceni jeho piva se rozhodl, ze se k nam prida" - jedna se o goblini pojizdnou bombu.
  • Navrhovana bazina asi proc by ne, nevim, jake predmety z ni muzou padnout a s jakou sanci, jestli treba jen bronzove platy, ale celkove mi taky prijde slaba. Jestli nekdo vyhodi 25 run snehu, muze se rovnou pouzit nejaka silnejsi bazina. Obyc bazinu pak jen do poctu, aby se vyvazily dobre eventy / spatne eventy na ty runy.

za 25 run zivota:
  • "... Nalezli jsme tabor otrokaru. Poznali te, tak radsi odesli bez konfliktu, pridalo se k nam 20-40k lidi" - jako 8x kombinace do chramu (8-80k lidi), tady je to mene celkove, ale vice ke stredu. Spis do poctu.
  • "Ziskali jsme informace o gnomi dilne. Prozkoumali jsme ji a nasli 2-4x oblehaci stroje."
  • "Ziskali jsme informace o gnomi dilne. Prozkoumali jsme ji a nasli 1-2x oblehaci stroje." - na zredeni lepsich eventu, nebo se muze hodit neco jineho
  • "Obchodnik s informacemi nam rekl nejake pastve. Dukladne jsme ji prohledali, ale nasli jsme pouze 40-100x ruzovych prasatek" - taky na zredeni
  • "Obchodnik nam sdelil o sdruzeni nekolika osad. Po nalezeni se k nam pridaly 2-3 osady." - muze nahradit osadu. Jestli se zda osada, ze je dostacujici a nechce se pridavat moc obytneho prostoru, co se jednoduse ziska (ono 25 run zivota vyjde
  • normalne na 2.5M zlata, jeste ted kdyz Dralgar a Dhar jsou oba silnejsi, nez byvali)
  • "Nasli jsme opustenou vilu, ve ktere byl cenny obraz. Prodali jsme ho za 2.000.000 - 3.000.000 zlata" - 80-120k zlata za runu, melo by cenove odpovidat trhu.
  • "Obchodnik nam povedel o ledove hore. Nasli jsme tam jen nejaky velky ledovy kamen, ve kterem jsme po roztaveni nalezli 2 runy nebes"
  • klidne bych hodil jen bazinu utrpeni z bazin
  • chram zeme nevim, muze byt OK, ale taky si klan plati runy zivota, aby ziskal runy zivota + nejaky snehu a zlato.

za 25 run ohne
  • navrhovane opevnene mesto mi prijde v pohode, runy ohne jsou vetsinou malo cenne, tohle by je aspon zvedlo; sance na mesto muze byt polovicni
  • "Obchodnik nam sdelil o sdruzeni nekolika osad. Po nalezeni se k nam pridaly 2-3 osady." - do poctu / na zredeni moznosti
  • "Ziskali jsme informace o gnomi dilne. Prozkoumali jsme ji a nasli 2-4x oblehaci stroje." - do poctu
  • zmenit event na lidi, aby byl taky pouze pocetni a daval treba 40-70k misto % navyseni.
  • mozna taky nahodny event na zlato, 2.5M - 4M zlata? 100-160k na runu. Muze mit nizsi vyskyt.
  • kmen obru lidozroutu taky muze zustat, je celkem ok, pro nektere bohy velmi snadny, pro jine vhodny na farmeni obrich kostlivcu
  • navrhovany dul / vez mi prijde o nicem, ale klidne muze byt do poctu, aby nebyly jenom dobre moznosti.
  • neni svobodna goblinni dilna jen o ziskavani run ohne? Jestli jo, tak bych nedaval.
  • maximalne bazina utrpeni z bazin, nebo vymyslet nejaky novy lepsi stupen, klidne s toxickymi jednotkami

za 25 run nebes
  • opevnene mesto se muze nechat, sanci by melo normalni (ne snizenou)
  • proklete udoli asi jo, ale je spis do poctu. Stejne z neho padaji jen vsechny runy v rozmezi 1-3. Az si rikam, jestli by nebylo lepsi to proste nahradit treba eventem, co klanu da 30-50 run snehu, 20-40 run zivota a 15-25 run ohne. Nebo mensi mnozstvi.
  • trpaslici byt muzou, ale sam si rikam, jak moc se vyuzivaji ingoty a jestli je vubec nekdo kupuje na trhu
  • baziny bych nechal na predchozich eventech, tady uz mi prijdou moc slabe.
  • "Obchodnik nam povedel o skrysi gamblera. Krome hromady prazdnych krabic, nekvalitnich zbrani, jsme zde nalezli ... " - Tohle muze byt instantni event, co hned da odmenu a nebo unikatni bojovy event, co jde najit pouze pres obchodnika s runami. Gambler by tam mohl mit nejakou ochranku. Odmena muze byt vsemozne - hodne zlata / hromada run / nejaky predmet a nebo mix.
  • mozna taky nahodny event na zlato, 7.5M - 12.5M zlata? 300-500k na runu.
  • ruiny trpaslici pevnosti - instantne da 2-3 oblehaci stroje, nejaka kolecka a ingoty do kovarny.

Re: Obchodník

Posted: Tue 15. Mar 2022 0:28:48
by Hron
1) většina tebou navrhovaných odměn je přesílená

2) Je otázka, jaký má být význam obchodníka.
Já jsem oddělal to, co hru buguje a některé věci mírně posílil, ale jinak jsem do původního systému nezasahoval.


To, co navrhuješ ty se mi nelíbí, to je dle mě přehnané. Možná kdyby se většina věcí oslabila, tak pak jo, ale takhle rozhodně ne. S novými chrámy bude ve hře velké množství run a tebou navrhované věci jsou často velmi výhodné i pro množství run, které bylo ve hře před zavedením chrámů.

Jinak já netrvám na tom, aby byla 50% šance, nebo něco podobného, ale rád bych aby se zachovala ta možnost s falešnými informacemi, protože to, že je obchodník svině je už v podstatě kultovní záležitostí v této hře.
Takže pokud chceš vysoké šance, že něco padne, pak bych navrhl, aby falešné informace byla jedna (právě jedna) možnost v každé skupině, tedy by byla šance že to padne stejná, jako čehokoliv jiného tam...

PS: Tobě se zdála vesnice málo za runy sněhu a v původním obchodníkovi je to tak, že vesnice je za 25 run života, osada za 25 run oheň a město za 25 run nebes, takže tohle jsou dokonce posouval o jeden stupeň k výhodnějšímu... :D