Page 3 of 5

Re: Balancovanie bohov

Posted: Fri 01. Jun 2018 16:00:43
by Ripperman
já neříkám, že je dreadd slabší, jen že ty tvoje 3 procenta dreadových ztrát když potká vulcána, kterého hraje stejně schopný hráč jako toho dreadda, jsou trochu mimo...
Zrovnatak bych dokázal postavit dreadda, který setkání s vulcanem pokaždé prohraje. :mrgreen:

Re: Balancovanie bohov

Posted: Fri 01. Jun 2018 16:39:23
by Hron
Ripperman wrote:já neříkám, že je dreadd slabší, jen že ty tvoje 3 procenta dreadových ztrát když potká vulcána, kterého hraje stejně schopný hráč jako toho dreadda, jsou trochu mimo...
Zrovnatak bych dokázal postavit dreadda, který setkání s vulcanem pokaždé prohraje. :mrgreen:
Ok, uznávám, že porovnávat dreadda hraného přes Tažení s vulkánem hraného přes Plenění asi byla chyba a ty procenta jsou trochu někde jinde, když se použije stejná taktika, ale i tak vyhrává dreadd.
Ale stejně co tak pozoruji, tak postavit dreadda, který vždy porazí vulkána není problém. Ale i ty jsi dokázal udělat jen takového vulkána, který dreadda stejně nedokáže neporazit, ale jen ho významně zraní...

Ano, uznávám, že ten Vulkán mohl být silnější, ale stejně zastávám názor, že na dreadda nemá a pokud není dreadd přesílený, tak není přesílený ani vulkán. (což se někdo snažil na chatu říci)


Jedna osobní vložka:
V každém příspěvku naznačíš, že je hráč vulkána hloupý, či něco podobného.
Uznávám, že si o sobě možná moc myslím a taky to, že ten hráč dreadda je lepší jak já, ale i tak si nemyslím, že jsem špatný hráč (jsem hráč toho vulkána), jen jsem zvolil jinou taktiku. Ano, na finální PvP je slabší, ale zase jsem mohl hrát hru i během veku a ne jen čekat na konec a až tam začít hrát. Takže jinak řečeno: jsem použil méně efektivní taktiku, ale taktiku, co mi umožnila si hru více užít (a mým hlavním koněm pro PvP byl stejně můj dreadd). Tak co kdybys přestal psát narážky na toho hráče vulkána a třeba použil "kdyby oba použili nejefektivnější taktiku" nebo něco podobného...



PS: Ještě jak jsi ze začátku psal o tom, že za čas věnovaný dreaddovi se dají nahodit dva jiné účty, které ho společně zabijí, tak by mě celkem zajímalo jaké (stínový vulkán potřebuje cca stejně času jako dreadd, takže toho použít nemůžeš).

Re: Balancovanie bohov

Posted: Fri 01. Jun 2018 16:57:33
by Hron
Ale dobře, uznávám svou chybu.

Mezi hráčem A a B je větší rozdíl, než jsem si prvně myslel a proto porovnávat jejich sílu byla chyba.
Hráč A: Hraje 8 účtů v jedné alianci, který se zaměřuje na nafarmení dreadda pro závěrečné PvP.
Hráč B: Hraje v 8 členné alianci ve více lidech, celá alianční pokladnice je pro něj, ale aliance nechodí tažení, a snaží se co nejvíce nafarmit Vulkána.

Přesto si myslím, že udělat vulkána, který by byl konkurence schopný k dreaddovi stojí vulkána podobně (možná i více času) jak toho dreadda a i pak stejně nevyhraje a dopadne hůře. (vycházím z tvých dat)


Sumace
Není to taková tragédie, jak jsem psal (a myslel si) ze začátku, ale stále vulkán nevyhraje a i kdyby dreadda (jak píšeš) "odepsal", tak stejně tak se odepíše sám a do obou bylo investováno podobně (i když tady si myslím, že do vulkána bylo potřeba investovat více - ale opět je to jen moje domněnka).

Re: Balancovanie bohov

Posted: Fri 01. Jun 2018 19:30:51
by Ripperman
já jsem nevěděl, čí je to vulcán, takže jsem to na hráče vulána nemyslel osobně.
Dřív jsem taky vylepšil vždy budovu hned jak jsem mohl, ale teď už vím, že mnohem chytřejší je budovu vylepší až později, když si z té před vylepšením nahrabu "použitelný" stack pro boj. Dělám to úplně stejně i s crinis a jejíma nevylepšenýma střelcema a i ostatníma bohama. Ono se to v druhé půlce věku mnohonásobně vrátí.

Re: Balancovanie bohov

Posted: Fri 01. Jun 2018 20:24:26
by Hron
Já se to taky snažím oddalovat, ale nedávám to tak moc, jak by se hodilo, protože u mě vyhraje pocit, že bych měl nahodit, abych mohl něco dělat (například teď mi to umožnilo jít i něco jiného než spolek, když je zabranej a likvidovat Osroxase).
Já narážím na problém, že ten Stínovej vulkán je můj hlavní účet a tak mám problém s ním nic nedělat a nechat ho jen ležet, nehrát ho a farmit ostatními účty přes tažení. Ale uznávám, že tohle je můj osobní problém a nemělo by to ovlivňovat balancování bohů.

A ano uznávám, že kdybych měl celou alianci jen proto, abych pomocí ní farmil stínového Vulkána, tak by byl výrazně silnější.
(ale i tak s dreaddem prohraje - na tohle prohlášení by se nemělo zapomenout)


PS: Že je to můj vulkán jsem psal hned na začátku. Že testuji mého vulkána proti dreaddovi, který vyhrál. Ale to je jedno, stejně mi přišlo hloupé říkat o hráči vulkána, že byl špatný, když byl třetím nejsilnějším klanem minulý věk (po dvou dreaddech) a to jen proto, že neměl celou alianci na to, aby se farmil přes Tažení a farmil to přes Plenění. Ano, většinu těchto věcí jsi nemohl vědět (a vlastně ani nevím, zda to jsou vůbec nějak vypovídající argumenty), ale i tak nemám pocit, že by si prohlášení, že to hrál jak pako...
Uznávám, že je to dost ovlivněno i tím, že jsem byl na toho vulkána dost pyšnej (jako první jsem v ali dával Osroxa a to o týden dříve než někdo další v ali, při boji u IP toho ustál opravdu hodně /v součtu 5x větší armádu a přes 20 útoků/ i když jsem si zabil polovinu armády v Údolí stínů dva dny před postavením IP, a podobně...)
Ale ani tohle do tohohle vlákna nepatří, tak s tím končím.

Re: Balancovanie bohov

Posted: Fri 01. Jun 2018 22:43:52
by žrout
Pánové, váš spor je trochu bezpředmětný. Ale hlavně mě fascinuje, že z LOI se stalo to, že se celou dobu hraje jen s cílem udržet IP? :O To si vůbec nepamatuju, že by někdy bylo. Jaký má smysl hrát 40 dní hru stylem, že ji vlastně nehraju a všechno šetřím na konec? To by mě teda nebavilo :?

Na chatu jsem narážel na to, že v týhle fázi věku dávat takový dmg se slayerem ve 2. kole je úplně šílené. Debaty o tom, kdo je na konci nejsilnější bůh nejsou až tak důležité. Bohové měli vždy různě silné fáze a různou obtížnost hratelnosti, v tom nevidím problém. Mně by se dreadd klikat nechtěl, protože to není zábava, ale otrava. Ale ať si každý dělá, co chce.

Co ale nechápu je to, že z LOI se stal hon za IP. To je škoda a je to pitomost :)

Re: Balancovanie bohov

Posted: Sat 02. Jun 2018 0:17:09
by Hron
žrout wrote:Pánové, váš spor je trochu bezpředmětný. Ale hlavně mě fascinuje, že z LOI se stalo to, že se celou dobu hraje jen s cílem udržet IP? :O To si vůbec nepamatuju, že by někdy bylo. Jaký má smysl hrát 40 dní hru stylem, že ji vlastně nehraju a všechno šetřím na konec? To by mě teda nebavilo :?

Na chatu jsem narážel na to, že v týhle fázi věku dávat takový dmg se slayerem ve 2. kole je úplně šílené. Debaty o tom, kdo je na konci nejsilnější bůh nejsou až tak důležité. Bohové měli vždy různě silné fáze a různou obtížnost hratelnosti, v tom nevidím problém. Mně by se dreadd klikat nechtěl, protože to není zábava, ale otrava. Ale ať si každý dělá, co chce.

Co ale nechápu je to, že z LOI se stal hon za IP. To je škoda a je to pitomost :)
V podstatě to jsem psal -> že jsem Vulkána tahal během věku a proto abych něco dělal a ne že jsem jen čekal.
Ale třeba právě ten dreadd, co minulej věk vyhrál, tak ten měl v době postavení IP odehraných něco přes 3k tahů (maximum věku bylo 7k).

Ale jinak mě boj o IP hodně baví a přináší do hry pro mě velmi zajímavý boj (kdysi to byli souboje aliancí, ale teď když je většina aliancí jeden člověk, tak mě to tolik neláká - v mé jsou tři lidi a i to mi připadá celkem málo, i když už by to možná šlo) a taktizování kdy, kdo, s jakým účtem bude útočit a podobně. Ale zase mě nezajímá až tak moc, abych kvůli tomu tím vulkánem nehrál...


A ano vulkán dává teď dmg, ale taky je to nahozený vulkán, jehož rozjezd byl podporován aliancí a který má více jak 1/3 dobytí Spolku (spolek byl dobyt 150x). Ale i tak kdybych nahodil na stejnou hodnotu (14M) svého Dreadda, tak by dával více (dle simulátoru), ale zatím mi to připadá zbytečné to udělat a proto jsem to neudělal a udělám to až později.
Možná kdybych to udělal s dreaddem a pošetřil si na late místo toho vulkána (tedy by dreadd měl hodnotu 14M a vulkán 5M), tak by tu byl klid. Dreadda bez artefaktů bys totiž možná dal (nevěřím, že bys šel do údolí s Magií Světla 6, když vše ostatní nejsou dreaddi, abys ho dal určitě), ale i kdyby ne, tak na něj jsou zde lidi evidentně zvyklí, protože mám pocit, že na fóru jsem jedinej kdo ho chce oslabovat a na Dreadda slyším stížnosti jen od současných a bývalých členů BCrus. (Už začínám mít pocit, že je chyba v naší alianci a dreadd je ve skutečnosti hroznej chudáček a všichni ostatní by se měli brutálně oslabit...)

Re: Balancovanie bohov

Posted: Tue 05. Jun 2018 8:44:02
by nezmar
to vies, dreadd bol Dragov milacik a ono sa to tak nejak prenieslo na ostatnych hracov.

ja som ho nikdy poriadne nehral a ked ano, tak to bola hroza des a panika.

Ale aj ja som ho par krat posilnil pocas mojho posobenia :D

kazdopadne, posilme inych bohov a dreadda nechajme tak. Aj tak je plan do buducnosti pokracvoat stale na tahsie a tahsie eventy (utok do sveta demonov ...) cize bohovia musia byt silnejsi :twisted:

Re: Balancovanie bohov

Posted: Tue 05. Jun 2018 9:56:23
by Hron
Posílit ostatní bohy jo, ale stejně je Dreadd hodně vzdálen ostatním.

Můj názor je stále ten, že by Křik měl posilovat jen o 1%.
(jak jsem psal už když jsem to navrhoval poprvé -> ostatní posílení posilují jen o 1% a jen jednu vlastnost, křik posiluje všechny vlastnosti a k tomu ještě o 1-3% a mít přízraky není o tolik těžší /spíše je to lehčí/, než mít ty ostatní posilovače - Pány šelem, Velemágy země)

A možná bych i nějak oslabil odměnu z tažení. Těch 10% se mi vůbec nelíbí. Ono v době, kdy to tažení šlo 6 lidí, to bylo zajímavé. Ale teď, když je regulérní (a výrazně nejvýhodnější) taktikou mít v alianci svých 6 účtů, které chodí Tažení a netahají a spoří tak jen zásoby a člověk pak může mít "neomezeně zásob" (jak tu už někdo psal), tak to je dle mě špatně.
Já osobně bych těch 10% oddělal úplně. Těch fixních 10 zásob je fajn a pak hlavní odměna by byla šance na Drtič lebek, nebo Katanu, což jsou pořád artefakty pro které to má (dle mě) cenu chodit.


Ale ještě zpět k tomu Dreaddovi: Tohle napsal můj spolualiančník jako reakci na Nezmarův příspěvek a já s ním souhlasím:
Nosorožec wrote:Ač tenhle postup většinou považuji za správný, tak v tomto případě si myslím, že není na místě. Dokud tam bude něco co má staty běžně přes 200 tak si myslím, že budeš extrémě omezen v tom jak můžeš vyrábět další eventy a jak vyrovnávat bohy.

Re: Balancovanie bohov

Posted: Mon 18. Jun 2018 17:26:27
by Hron
Ono tu již zapadlo, tak repostuji:

Navrhuji úpravu potřebného počtu vybavení v posledních budovách u jednotlivých bohů
(výsledné ceny jednotek by měli zůstat neměnné, pokud jsou změněny, tak se jedná o moji chybu ve výpočtu nové ceny za jedno vybavení)
Aetherova hvězda - beze změny
Ledová hydra - a jednu jednotku bude potřeba 3 vybavení, kde 3 vybavení budou stát 1M zlata + 1 runa nebes
Paladin - beze změny
Jednorožec - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 50k zlata + 5 run života
Wurm - na jednu jednotku bude potřeba 10 vybavení, kde každé bude stát 200k zlata + 2 runy života
Temný přízrak - nechat jak je teď po posledním updatu
Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
Mág země - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 1M zlata + 20 run života (po vylepšení 0,5M zlata + 10 run života)
Bahenní had - na jednu jednotku bude potřeba 9 vybavení, kde 6 vybavení bude stát 1 runa nebes a 10 run života (nebo prostě tolik, kolik stojí teď těch 10)
Goblinní vzducholoď - beze změny
Flamekeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde 2 vybavení bude stát 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes
Stínový drak - beze změny

PS: Hlavním důvodem je vliv eventů a tažení na produkci. Jak jsem určoval počty vybavení je popsáno v původním příspěvku.