Balancovanie bohov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

Ano, systém není a ani nebyl dokonale vyladěný, ale to neznamená, že se nemůžeme snažit toho dosáhnout.
Já bych byl moc rád, kdyby někdy v budoucnu vyladěný byl a tím, že budeme nechávat ve hře věci, které vyladěnost ničí, i když o nich víme a je jednoduché je vyřešit, tak mi to prostě připadá špatné.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

Nikdo nový se tu nevyjádřil tak to shrnu:
Jsou tu ode mě tři návrhy:
1) Omezit použití Střípku Naděje na jednou za (24 hodin / rychlost hry).
2) U odměny za tažení nechat jen těch konstantních 10 vybavení do budov a odebrat těch 10% ze stávajícího.
3) Změnit potřebné počty vybavení.
(konkrétní hodnoty viz dříve)

Kdy proti prvnímu tu nikdo neprotestoval, ba naopak byl souhlas a podpora na to, nějak Střípek omezit.
U druhého jsme se neshodli.
Se třetím se nakonec taky souhlasilo.

Prosím minimálně o zavedení prvního návrhu a ideálně i třetího.

Zároveň navrhuji kompromis k druhému návrhu:
Snížit % bonus z 10% na 1%.

PS: Omezení střípku je dle mě nejdůležitější změna a změna, která je opravdu potřebná.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Balancovanie bohov

Post by nezmar »

upravil som tie pocty vybavenia pre posledne budovi podla navrhu. OKREM flamekeeperov, 2 nasobne zdrazenie mi pride prilis drasticke. Ja osobne som mal vzdy problem zo zaciatku zabezpecit aby som mal tych prvych flamikov a takto by to bolo 2krat narocnejsie
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

nezmar wrote:upravil som tie pocty vybavenia pre posledne budovi podla navrhu. OKREM flamekeeperov, 2 nasobne zdrazenie mi pride prilis drasticke. Ja osobne som mal vzdy problem zo zaciatku zabezpecit aby som mal tych prvych flamikov a takto by to bolo 2krat narocnejsie
Ono bylo někde zdražení? Pokud ano, tak pak šlo o překlep.
Myšlenkou mých návrhů bylo pouze upravit potřebné množství vybavení, ale zachovat cenu. Důvodem bylo primárně tažení, kdy odměna 10 zásob znamenala pro různé bohy ohromně rozdílně velkou odměnu a to se mi nelíbilo.
Například dostat za jedno tažení 10 flamekeeperů nebo 1/2 mága země byl prostě dle mě moc velký rozdíl...

PS: U zmiňovaného Flamekeepera je sice zdvojnásobené potřebné množství vybavení na jednu jednotky, ale také je zdvojnásobené množství vybavení, které se dostane za jeden vklad...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Balancovanie bohov

Post by Hron »

aby se to lépe hledalo:
Hron wrote:Navrhuji úpravu potřebného počtu vybavení v posledních budovách u jednotlivých bohů
(výsledné ceny jednotek by měli zůstat neměnné, pokud jsou změněny, tak se jedná o moji chybu ve výpočtu nové ceny za jedno vybavení)
Aetherova hvězda - beze změny
Ledová hydra - a jednu jednotku bude potřeba 3 vybavení, kde 3 vybavení budou stát 1M zlata + 1 runa nebes
Paladin - beze změny
Jednorožec - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 50k zlata + 5 run života
Wurm - na jednu jednotku bude potřeba 10 vybavení, kde každé bude stát 200k zlata + 2 runy života
Temný přízrak - nechat jak je teď po posledním updatu
Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
Mág země - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 1M zlata + 20 run života (po vylepšení 0,5M zlata + 10 run života)
Bahenní had - na jednu jednotku bude potřeba 9 vybavení, kde 6 vybavení bude stát 1 runa nebes a 10 run života (nebo prostě tolik, kolik stojí teď těch 10)
Goblinní vzducholoď - beze změny
Flamekeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde 2 vybavení bude stát 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes
Stínový drak - beze změny

PS: Hlavním důvodem je vliv eventů a tažení na produkci. Jak jsem určoval počty vybavení je popsáno v původním příspěvku.
Post Reply