Úprava plenění

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Aby se to neztratilo v ostatních textech, tak můj návrh (který vychází z nezmarova, jen mírně upravuje některé hodnoty) je následující:

Obrana spolku -> zavedlo se a myslím, že je to dobře
- tak jak teď a k tomu navíc:
- kazdych 25 dobyti + 200 Magov Ledu (fungují alespoň jako štít před flamekeepery, kteří bolí nejvíce)
- kazdych 50 dobyti + 100 Stinovych magov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 75 dobyti + 50 Stinovych Arcimagov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 100 dobyti + 10 Velemagov Zeme
- kazdych 150 dobyti + 1 Velemag Ledu (v samostatných stacích)

Tato úprava nezaštítuje meteority. Mírně uškodí těm, kteří meteority zabíjí a výrazněji uškodí těm, kteří je nezabíjí.
Osobně si myslím, že takovéto posílení není dostačující, ale protože tu čtu spíše nelibost vůči změnám, natož vůči silnému posílení, které by si to dle mě zasloužilo, tak to navrhuji jen takto...

Odměna -> nezavedla se návaznost odměny na čas a myslím, že je to dobře
(výpočet pro runy sněhu, zbytek se dopočítá z toho)
Posílení obrany by mělo snížit celkový počet dobytí spolku, tak budu vycházet z toho, že se za věk nedobyje 350x, ale třeba 300x. Třísté první (tedy už to bylo 300x dobyto a já to teď dobyju znovu) dobytí dá nyní 1500+5 run sněhu, to je moc a snížil bych to jen na 1200+5 (i tak je to nepředstavitelně velká odměna oproti čemukoliv jinému). Když zachovám nezmarův přístup 50% čas a 50% dobytí, tak mi z toho vychází toto:
- za každé dobytí 2 runy
- za tah (600 / max počet tahů ve věku) run (aktuálně by to bylo cca 0,083)
- základní odměna 5 runy (pro život 2, oheň 1 a nebes 0,5 -> to také určuje v jakých poměrech se bude dopočítávat zbytek)

Pak to vychází:
1. dobytie -> 2 run (cas) + 0 run (dobytie) + 5 (základ) -> povodne 5
5. dobytie -> 10 + 8 + 5-> povodne 25
10. dobytie -> 20 + 18 + 5 -> povodne 50
25. dobytie -> 50 + 48 + 5 -> povodne 125
50. dobytie -> 100 + 98 + 5 -> povodne 250
100. dobytie -> 200 + 198 + 5 -> povodne 500
150. dobytie -> 300 + 298 + 5 -> povodne 750
200. dobytie -> 400 + 398 + 5 -> povodne 1000
250. dobytie -> 500 + 498 + 5 -> povodne 1250
300. dobytie -> 600 + 598 + 5 -> povodne 1500

Odměna za čas by se ale navyšovala jednorázově každých 24 hodin dělené rychlostí hry. (já bych to nedělil, ale nezmar to chtěl)
Last edited by Hron on Sun 05. Jun 2022 8:39:10, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Katakomby jsou stále velmi nevybalancované plenění, které hráčům dává neúměrně moc zlata oproti čemkoliv jinému.

Zavést další zdroje zlata je dle mě správný postup, ale i tak nevím, zda to bude stačit a hlavně to bude trvat. Proto bych (minimálně dočasně) navrhoval upravit u Katakomb dobu obnovy ze 4 hodin (základ 8) na 24 hodiny (základ 48).
Díky tomu přestane být příjem z Katakomb tak velký (budou mít cca 5x menší počet dobytí) a taky to nebude tolik blokovat hráče, protože stihnou zajít několik jiných plenění/tažení, než se znovu katakomby obnoví. A hlavně, když je člověk zajde, tak to bude dobré přilepšení a ne že celý jeho odtah bude závislý jen na nich (nebude z nich dost zlata na to, aby na nich mohl být závislý).

Jo a pokud by se měnila doba obnovy, tak bych navrhoval to vzít tak nějak obecněji...
nezmar wrote:momentalne casy na plenenie:

spolek mocnych: 'time' => 8*60*60,
gnomi velkodilna: 'time' => 8*60*60,
temna jaskyna: 'time' => 8*60*60,
iluzionarny ostrov: 'time' => 8*60*60,
katakombty: 'time' => 8*60*60,
svobocne mesto: 'time' => 2*60*60,
valka na gargantue: 'time' => 4*60*60,
zeme zatracenych: 'time' => 12*60*60,
temny les: 'time' => 12*60*60,
otrokarska kolonie: 'time' => 6*60*60,
ledovy palac: 'time' => 6*60*60,
dralgarova zahrada: 'time' => 6*60*60,
zelezne hory: 'time' => 1*60*60,

Prokletý vojevůdce: time' => 12*60*60,
Prokletá citadela: 'time' => 12*60*60
Údolí stínů: 'time' => 16*60,
Mucusova pevnost: 'time' => 12*60*60,
Můj návrh:

Code: Select all

spolek mocnych: 'time'		=> 8*60*60,	
gnomi velkodilna: 'time'		=> 8*60*60,
temna jaskyna: 'time'		=> 8*60*60,	
iluzionarny ostrov: 'time'		=> 8*60*60,	
katakombty: 'time'		=> 48*60*60,	//hlavní změna
svobocne mesto: 'time'		=> 2*60*60,	
valka na gargantue: 'time'		=> 4*60*60,
zeme zatracenych: 'time'		=> 6*60*60,	
temny les: 'time'		=> 4*60*60,	
otrokarska kolonie: 'time'		=> 2*60*60,
ledovy palac: 'time'		=> 4*60*60,	
dralgarova zahrada: 'time'		=> 4*60*60,		
zelezne hory: 'time'		=> 1*60*60,

Prokletý vojevůdce: time'		=> 8*60*60,
Prokletá citadela: 'time'		=> 8*60*60
Údolí stínů: 'time'		=> 8*60*60,	
Mucusova pevnost: 'time'		=> 8*60*60,
Poznámky
1) 12 hodin je obecně zbytečně moc, plenění nejsou tak silná, aby to bylo potřeba
2) otrokáři by dle mě měli být základní "farmící" plenění jako Svobodné město (a jsou taky po něm nejjednodušší)
3) upravil jsem ÚS, kde mi prostě přijde, že při zavádění to musel být překlep, že je v řádech minut a ne hodin...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

osobne som skôr zato aby čas zostal rovnaky a alikvotne sa snižila odmena (aby to vyšlo narovnako). Rozdiel bude v tom, že to môže dať viac hráčov. čiže to nebude len pre toho jedneho lucky hráča

predstavme si že to niekto dá o 3.00 a keďže ostatným sa nechce byť tak dlho hore tak to bude dávať furt iba jeden hráč. Čiže neujde v hodnote piati ale iba jeden :(
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

nezmar wrote:osobne som skôr zato aby čas zostal rovnaky a alikvotne sa snižila odmena (aby to vyšlo narovnako). Rozdiel bude v tom, že to môže dať viac hráčov. čiže to nebude len pre toho jedneho lucky hráča

predstavme si že to niekto dá o 3.00 a keďže ostatným sa nechce byť tak dlho hore tak to bude dávať furt iba jeden hráč. Čiže neujde v hodnote piati ale iba jeden :(
No, ono je u toho myslím, že 15% rozptyl, který je u 24 hodin 3,6 hodiny a to je už dost, aby to neudržel v ty 3 ráno. Ale chápu co myslíš.

Můžeme zkusit snížení základní odměny z 1M na 200k a stejně tak na 1/5 i počet jednotek. Mám trochu strach z začátků věku, kdy bude odměna dlouho dobu dost nízká. Ale zase je pravda, že když bude slabší, tak je možné, že se mnohem rychleji rychleji zvýší a tak jít tam nebude "vyhozená velká bitva". Takže by to snad mohlo být v pohodě.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Dostal se ke mě zajímavý nápad, který když trochu upravím, tak zní:

Zavést omezení na "Modrá" a "Červená" plenění, že jeden hráč nemůže jít stejně 2x po sobě.
U zelených by toto omezení nebylo.


Cílem je dokopat hráče, aby nefarmili jednu věc, ale vývoj v plenění byl trochu dynamičtější.

Myšlenku ale kazí to, že mnoho hráčů má dva klany, které jsou schopny dávat katakomby a podobné a tak je prostě jen bude střídat. Ale i tak si myslím, že by tohle v důsledku mohlo přinést více užitku, než problémů.
Otázka je, jak moc pracné by to bylo naprogramovat, protože reálně tohle problém nevyřeší, maximálně jen trochu pomůže...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Upravený návrh na základě toho, že jsi psal, že bys radši menší odměny u Katakomb, než úpravu času:

Code: Select all

spolek mocnych: 'time'		=> 8*60*60,	
gnomi velkodilna: 'time'		=> 8*60*60,
temna jaskyna: 'time'		=> 8*60*60,	
iluzionarny ostrov: 'time'		=> 8*60*60,	
katakombty: 'time'		=> 8*60*60,
svobocne mesto: 'time'		=> 2*60*60,	
valka na gargantue: 'time'		=> 4*60*60,
zeme zatracenych: 'time'		=> 6*60*60,	
temny les: 'time'		=> 4*60*60,	
otrokarska kolonie: 'time'		=> 2*60*60,
ledovy palac: 'time'		=> 4*60*60,	
dralgarova zahrada: 'time'		=> 4*60*60,		
zelezne hory: 'time'		=> 1*60*60,

Prokletý vojevůdce: time'		=> 8*60*60,
Prokletá citadela: 'time'		=> 8*60*60
Údolí stínů: 'time'		=> 8*60*60,	// osobně si myslím, že ten v čas minutách místo hodin, je prostě chyba při programování...
Mucusova pevnost: 'time'		=> 8*60*60,
Úprava Katakomb:
Snížení odměny a počtů jednotek na 1/5.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

údolí stínu je nastavené na 16 minút (realita), je to kvôli tomu, že je prakticky nemožné zaútočiť na iného hráča (bugs in game) a tak je povolený aspoň tento jediný spôsob.

A aby si to mohol skúsiť úplne každý bez rozdielu. Údoli stínu zatiaľ nechám. Tento vek to bolo dobyté 5 krát. Aj to iba na začiatku, takže je to asi bez predmetné :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

nezmar wrote:údolí stínu je nastavené na 16 minút (realita), je to kvôli tomu, že je prakticky nemožné zaútočiť na iného hráča (bugs in game) a tak je povolený aspoň tento jediný spôsob.
A aby si to mohol skúsiť úplne každý bez rozdielu. Údoli stínu zatiaľ nechám. Tento vek to bolo dobyté 5 krát. Aj to iba na začiatku, takže je to asi bez predmetné :)
Jiné věky je to více, ale uznávám, že to bezpředmětné zatím je (pokud se nezlepší odměny). Mně spíše šlo o to, že je to prostě výchylka od pravidla a tak mě to mírně irituje... :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

Hron wrote:Jiné věky je to více, ale uznávám, že to bezpředmětné zatím je (pokud se nezlepší odměny). Mně spíše šlo o to, že je to prostě výchylka od pravidla a tak mě to mírně irituje... :D
chápem, občas mávam aj ja také tyky. Ak ti to pomôže tak to zmením na 1 celú hodinu :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

nezmar wrote:
Hron wrote:Jiné věky je to více, ale uznávám, že to bezpředmětné zatím je (pokud se nezlepší odměny). Mně spíše šlo o to, že je to prostě výchylka od pravidla a tak mě to mírně irituje... :D
chápem, občas mávam aj ja také tyky. Ak ti to pomôže tak to zmením na 1 celú hodinu :)
Přežiju i těch 16 minut, ale děkuji za pochopení... :)
Post Reply