Stránka 67

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2018 12:14:42
od Momaro
Hron píše:Vyvolávání je většina magického stromu (který je ale zatím ve výrobě), ale pokud bude málo talentů za hru, tak se obranná větev využije jen pro Ohnivý bič... :(


Teď mě napadá, že stejně může mít každá jednotka jen jednu vyvolávací magii+magii co používá každé kolo třeba na snižování ini.

Ještě nemám ozkoušený ten poslední talent z obranné větve, ale tím se asi stejně vyřadí jen jeden největší stack v celém boji.

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2018 16:35:14
od Hron
Co že by se při výpočtu zkušeností za poraženou hodnotu armády brala v potaz hodnota armády kterou klan a ne kterou útočí?

Jak jsem již psal:
Ano, souhlasím, že mají být hráči odměňováni za zvýšenou aktivitu a za to co hře věnují, ale ani to by se nemělo přehánět a zavést systém, který odměňuje za upravování počtu jednotek každého vybraného stacku pro každý útok jen kvůli maximalizaci zkušeností (ne taktika pro poražení nepřítele s minimálními ztrátami, nebo snaha nasměrovat útoky na správné jednotky) je dle mě už přes čáru...

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2018 19:14:37
od Hron
Je správně, že když má velitel druh útoku 4 a má Ohnivou róbu, tak v prvním kole neútočí?

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: úte 29. kvě 2018 9:23:42
od nezmar
nie, nie je to spravne. Mal by utocit. Skusim sa nato pozriet

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: stř 30. kvě 2018 8:42:05
od nezmar
nezmar píše:nie, nie je to spravne. Mal by utocit. Skusim sa nato pozriet


pozeram teraz do kodu a skutocne je to spravne :(

je to spravene cele tak, ze v prvom kole sa specialne urcuju niektore magie a pokial jednotka nema danu magiu tak az vtedy moze utocit. Co je celkom blbost pre jednotky s utokom = 4 a nejakou magiou

Budem to musiet dako prekopat najlepsie rylom ...

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: stř 30. kvě 2018 8:50:05
od Momaro
To by v podstatě udělalo magickou větev exkluzivní s druhem útoku 4, pokud by v ní bylo něco co velitel sesílá v prvním kole

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: stř 30. kvě 2018 11:11:27
od Hron
Já bych byl proto, aby vyvolávací magie byla zcela oddělená od ostatních akcí a stála "bonusovou akci".

Tzn.: V každém kole je možnost vyvolat libovolné množství různých jednotek a u toho útočit a používat schopnosti.
(pořád ale zachovat pravidlo mít jen jednu magii dané školy -> tedy nelze mít 2 magie ohně / 2 magie smrti / ...)

Tedy aby platilo, že není možné vyvolat Meteorit a Ohnivý přízrak v jednom kole, ale je možnost v jednom kole vyvolat Meteorit a zaútočit (velitel), stejně jako vyvolat Meteorit a použít Magii světla (světlonoš).

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2018 13:29:05
od Hron
Ty expy pro hrdinu mají takhle fungovat?

Neměl by dostávat zkušenosti z hodnoty zabité armády? (preferuji)
NEBO
Neměl by dostávat expy jen při vítězství?


Z Údolí stínů:
Obrázek

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: pon 25. čer 2018 11:19:11
od Hron
Citace z chatu:

Wurm (id:925)
OMGDC
expy hrdinu se zastavili na hodnote 2147483647. Dalsi expy nepribivaj.
Prosim o aktualizaci sloupce z INT v databaze na minimalne BIGINT.



PS: Je to na účtu, který farmil Armádu eternanů a Tažení, takže má neskutečně vysoký věhlas a předzvěst (oproti jiným - aktuálně má už jen přes 60M od obojího), takže je to hodnota, ke které se nedá "normálním" hraním dostat.
(a i tak je jen na lvl 35, což s tím věhlasem a předzvěstí by si zasloužil více...)

Re: Velitel klanu

PříspěvekNapsal: stř 27. čer 2018 23:15:22
od Hron
Při boji o IP ztrácí bránící velitel bonusy z talentů.

Bylo by možné, aby je neztrácel?
Přijde mi to tak lepší i logičtější.