Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » pon 21. kvě 2018 13:45:52

Momaro píše:
davidus píše:Hlavně to už chce zavést ty XP z hodnoty poražené armády, a je skoro jedno jak :D Teď má hrdina stejně XP při porážce 6M armády ve stínech jako za solo vyčištění silnější vesnice. :D


Ty expy by se měly pořešit spíš až na konci věku, až bude možné podat lepší feedback.
Zatím mi přijdou ty první lvly tragické, protože velitel útočí až ve třetím kole a nemá žádnou dmg (dnes jsem šel katakomby s 1,7M armádou a dal jsem 5,7M armádu a velitel dostal +7XP, jen kvůli tomu, že si bouchl jednou a ještě do stínů :mrgreen: ).
Na vyšším lvlu, kdy velitel útočí už od prvního kola, má daleko větší dmg a ještě multiútok nebo slayer se bude levlit zase moc rychle.
Možná by se mělo začínat na lvlech v řádu stovek XP a navyšovat geometrickou řadou místo aritmetické. Později se nejspíš stane, že je potřeba 50k XP na lvl a vojevůdce dostane za jeden boj +10k (4x multi útok od prvního kola se slayerem a třeba +300% dmg výbava).


Již na 9. talent potřebuje cca 50k zkušeností a v té době není možné aby měl útok od prvního kola (na to je třeba 17 talentů).
Osobně si myslím, že to chce změnu co nejrychleji, protože bez artefaktů nevěřím, že je reálné dosáhnout 20 talentů (a s nimi možná taky ne), přičemž aktuálně mít všechno co je ve stromu odpovídá cca 100 talentům.
(ono to nikde není vidět, ale vyšší schopnosti stojí více jak jeden talent - například ve střelecké větvi je Výcvik s lukem za 5 talentů a Výcvik s magickým lukem dokonce za 10 talentů -> což oboje je v pohodě a v pořádku, ale jen za předpokladu, že velitel je schopen ty talenty nějak rozumně získávat = má rozumný zisk zkušeností...)
/informace o hodnotách lze nalézt dříve v tomto vláknu/


davidus píše:Hlavně to už chce zavést ty XP z hodnoty poražené armády, a je skoro jedno jak :D Teď má hrdina stejně XP při porážce 6M armády ve stínech jako za solo vyčištění silnější vesnice. :D


Taky jsem proto, aby to bylo zavedeno co nejdříve.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Momaro » pon 21. kvě 2018 14:02:19

Hron píše:Již na 9. talent potřebuje cca 50k zkušeností a v té době není možné aby měl útok od prvního kola (na to je třeba 17 talentů).
Osobně si myslím, že to chce změnu co nejrychleji, protože bez artefaktů nevěřím, že je reálné dosáhnout 20 talentů (a s nimi možná taky ne), přičemž aktuálně mít všechno co je ve stromu odpovídá cca 100 talentům.
(ono to nikde není vidět, ale vyšší schopnosti stojí více jak jeden talent - například ve střelecké větvi je Výcvik s lukem za 5 talentů a Výcvik s magickým lukem dokonce za 10 talentů -> což oboje je v pohodě a v pořádku, ale jen za předpokladu, že velitel je schopen ty talenty nějak rozumně získávat = má rozumný zisk zkušeností...)
/informace o hodnotách lze nalézt dříve v tomto vláknu/


Jsem měl za to, že na každou schopnost stačí jeden talent, takhle to bude fakt porod :) Bez % zisku XP z poražené armády je možné ty zkušenosti nabrat jen na základních eventech, kde se dá poslat 1 stack štítu+velitel, popřípadě sehnat slonovinový luk
Momaro
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: Velitel klanu

Příspěvekod nezmar » úte 22. kvě 2018 11:06:59

Momaro píše:Ty expy by se měly pořešit spíš až na konci věku, až bude možné podat lepší feedback.
Zatím mi přijdou ty první lvly tragické, protože velitel útočí až ve třetím kole a nemá žádnou dmg (dnes jsem šel katakomby s 1,7M armádou a dal jsem 5,7M armádu a velitel dostal +7XP, jen kvůli tomu, že si bouchl jednou a ještě do stínů :mrgreen: ).
Na vyšším lvlu, kdy velitel útočí už od prvního kola, má daleko větší dmg a ještě multiútok nebo slayer se bude levlit zase moc rychle.
Možná by se mělo začínat na lvlech v řádu stovek XP a navyšovat geometrickou řadou místo aritmetické. Později se nejspíš stane, že je potřeba 50k XP na lvl a vojevůdce dostane za jeden boj +10k (4x multi útok od prvního kola se slayerem a třeba +300% dmg výbava).


nezmar píše:kolo 1 (skry)
Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 7,070 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (9,153) 1,017 x Následovník démonů - Zasvěcenec(54,477)

Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 6,720 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (8,801) 977 x Následovník démonů - Zasvěcenec(51,679)

Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 6,053 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (8,977) 997 x Následovník démonů - Zasvěcenec(45,500)

Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 5,743 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (9,065) 1,008 x Následovník démonů - Zasvěcenec(42,614)

50k za jeden boj nedostane zo zakladneho utoku. Ja ho mam celkom dost naboostovaneho aj zo vsetkymi talentami a dal na jednom kole (teraz) 3600XP, keby utocil aj vsetkych 5 kol tak je to 18k XP


PS: pokusim sa zaviest XP z armad co najskor (este tento tyzden)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » sob 26. kvě 2018 11:33:23

Uběhla další doba, objevili se další věci, tak aktualizuji navrhované změny na základě debat v alianci:

1) Grafické úpravy
- odstranit "II" z názvů schopností
(jedná se o Mistr boje, Výcvik v síle, útoku a odolnosti - nemá to tam co dělat)
- zavést v přehledu armády barevně napsané "+ bonus" u velitele, které ukazuje jaké má aktuální bonusy do statů ze schopností (aktuálně to není napsané nikdy)
- do levého dolního rohu ikonky schopnosti napsat číslo, které bude říkat kolik ta schopnost stojí Talentů (napravo dole je stupeň, tak nalevo bude cena -> bude se moci s tím počítat při plánování postupu)

2) Úprava schopností
(všiml jsem si, že máš stejnou cenu pro všechny schopnosti na "stejném řádku" - ty schopnosti jsou různě silné a proto si myslím zaslouží i různé ceny -> u každé problematické teď navrhnu dvě možnosti, kdy při jedné se zachovává cena a při druhé je sleva)
- Slayer: buď sleva na 3 talenty (ta schopnost se mimo boje s Nemrtvým dreaddem neaktivuje - její hlavní účel je zdržení před multiútoky a pak se tématicky k veliteli prostě hodí -> ví jak obcházet obranu nepřítele), nebo zavedení nové schopnosti a to Proseknutí zbroje (sníží zasažené jednotce obranu o 10% za stupeň a schopnost bude mít 3 stupně)
- Odolnost: buď sleva na 2 talenty, nebo zvýšit účinek alespoň na 200% (do zavedení magické větve ta schopnost má mizivé využití a těžko říct, za jak dlouho bude magická větev a jestli až bude, tak jestli bude stále v té podobě, kde to hraje roli)
- Klamné pohyby sleva na 5 talentů a zvýšit účinnost z 10% na 15% (důvod je ten, že nejčastěji tím bude oslabovat štíty a tam jejich zranění nehraje významnou roli), nebo jen zvýšit účinnost na z 10% na 30% (sice pak bude stejně převážně k ničemu, ale bude šance v pozdějším kole, že dá jeden útok do správné jednotky a v tu chvíli se to dostatečně vynahradí to, že je to jinak nefunkční schopnost)
- zavést i ty late game schopnosti (ok, tohle je můj osobní dodatek, o nich jsme se v alianci nebavili, ale i s mým návrhem na urychlení levelování se k tomuto stejně nikdo nedostane, tak to asi teď vážně nemá cenu)

3) Úprava zkušeností
základ pro level = 100
koeficient = 1,3
zisk ze zranění = 100%
zisk z hodnoty poražené armády = 0,1%


Aktuálně pro 50 talentů je v součtu potřeba 2 550 485 996 856 zkušeností a 50 talentů je polovina toho, co umožňuje aktuální strom -> můj návrh potřebuje 165 976 074 zkušeností, což mi stále připadá jako hrozně moc (odpovídá to 9221 bojům s Nezmarovým velitelem, který má všechny talenty a 1M věhlas i předzvěst a bojuje v každém kole), ale při zavedení zkušeností za poraženou hodnotu už možná naděje se k tomu přiblížit bude (i když tomu stále moc nevěřím).
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod nezmar » pon 28. kvě 2018 7:55:27

ja som to nikdy nechcel spravit tak aby hrac mal vsetko vylepsene, ale aby si musel vybrat ktoru cast bude robit a kam bude vrazat talenty
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Velitel klanu

Příspěvekod nezmar » pon 28. kvě 2018 9:02:31

1.a odstranit II z nazvu
- ja nemam pripravene schopnosti iba pre velitela klanu. Ja to pripravujem univerzalne pre vsetky jednotky (potencionalne) a momentalne mam 3 urovne talentov (preto je tam II - to je druha uroven), ktore pridavaju schopnosti. Oni sa daju navzajom kumulovat. Cize jedna jednotka moze mat Boj I, nasledne Boj II a nakoniec Boj III. Kazdy z inym koeficientom
1.b zavest v prehlade bonusy
- pokusim sa
1.c ukazat kolko stoji schopnost
- pokusim sa :D

2.a Slayer
- zatial ponecham. Podla mna je to dostatocne silna schopnost
2.b Odolnost
- zvysi sa ucinok
2.c Klamné pohyby
-sleva na 5 talentů
2.d zavést i ty late game schopnosti (ok, tohle je můj osobní dodatek, o nich jsme se v alianci nebavili, ale i s mým návrhem na urychlení levelování se k tomuto stejně nikdo nedostane, tak to asi teď vážně nemá cenu)
- to este nemam domyslene ako to tam bude. Musim na to spravit logiku potom to bude mozne (kedze to ide mimo klasicky strom a fungovanie talentov)

3) Úprava zkušeností
- to sa moc menit nebude.
- unikatnym jednotkam zdvyhnem na 100% z damage a ostatne budu mat 10% z damage
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » pon 28. kvě 2018 9:50:48

Mnou navrhované změny způsobí, že hráč bude mít odhadem 40-50 talentů za věk (záleží na bohovy, jak bude hrát a zda a jak rychle sežene Lebku draka).
(následující výpočty budou vycházet z hodnot před dnešním updatem, protože hodnoty z něj ještě nemám)

ceny
základní schopnost stromu: 1 talent na první stupeň, 5 talentů na max stupeň
útočná větev: 16 talentů na zisk všeho na 1. stupeň, 38 talentů na max stupeň
obranná větev: 16 talentů na zisk všeho na 1. stupeň, 50 talentů na max stupeň
střelecká větev: 16 talentů na zisk všeho na 1. stupeň, 18 talentů na max stupeň

tzn.: ani můj návrh nezpůsobí, že velitel bude moci mít všechno, způsobí ale, že toho bude mí více

Jo a popravdě, na tomhle jsem se měli domluvit před začátkem, protože jak jsem psal už na začátku, já počítal s tím, že za věk hráč získá kolem 70 talentů (ti lepší více) a tomu to bylo uzpůsobeno (a proto tam taky byli ty lategame schopnosti, přístupné od 50 talentů).
Ty jsi pak převzal ceny (některé zvýšil) a udělal to tak, že zisk poslední schopnost jakékoliv větve (tedy mít v ní 17 talentů a nevrazit žádný někam jinam) byla nezískatelná (bez Lebky draka) a tak taky dost ztrácelo význam mít více úrovní té poslední schopnosti (protože z lvl 17 na lvl 27 je potřeba 60x více zkušeností, než z lvl 0 na lvl 17 a to je naprosto nereálné mít).


Jinak má představa byla taková, že velitel ve finále nebude moci mít vše, ale to se projeví hlavně až po zavedení magického stromu. Má představa byla založená hodně na tom, že si v tom bude hráč hledat různá komba, či specializace a za tím si půjde (tohle bylo hodně založené na propojení magické a bojové cesty). Protože mě se hodně líbí, když má hráč hodně možností ne ve smyslu "budu mít jednu věc z milionu možností", ale ve smyslu "budu umět něco perfektně, nebo několik věcí dobře, nebo vše ale jen trochu".

A ano, klidně to může být, jak si to představuješ ty a mě to vadit nebude, ale bylo by fajn, kdyby jsi napsal přesně, jakou máš představu, že by to mělo fungovat a měli bychom zkusit odhadnout kolik talentů získá průměrný hráč a kolik talentů získá top hráč a na základě toho překopat strom s tím, že bychom měli sjednocené, co se od něj chce (to jak to dopadlo teď si myslím není dobré).

PS: Tento věk je již celkem dost ovlivněn změnami, tak by možná bylo fajn ho nazvat "testovacím" a zkusit velitele doupravovat před koncem věku, aby mohl být následující věk čistý (beze změn) a bylo na něm dobře vidět, jak to přesně funguje...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Velitel klanu

Příspěvekod nezmar » pon 28. kvě 2018 11:46:59

ved jasne. Len ked bude funkcne (co som myslel ze uz dnes bude) tak prisun XP za porazene armady bude podla mna markatny.

pokial to ale aj tak bude stale malo talentov tak sa to upravy

a dako sa stratilo to, ze talenty sa mali dat ziskavat aj za urcite dobyvanie, alebo ine RPG veci
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Momaro » pon 28. kvě 2018 11:58:10

nezmar píše:a dako sa stratilo to, ze talenty sa mali dat ziskavat aj za urcite dobyvanie, alebo ine RPG veci


To by byl super prvek ;)

Hodilo by se i něco na vyvolávání v závislosti na počtu životů velitele, aby byla víc užitečná ta obranná větev.
Momaro
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » pon 28. kvě 2018 12:07:39

Momaro píše:
nezmar píše:a dako sa stratilo to, ze talenty sa mali dat ziskavat aj za urcite dobyvanie, alebo ine RPG veci


To by byl super prvek ;)

Hodilo by se i něco na vyvolávání v závislosti na počtu životů velitele, aby byla víc užitečná ta obranná větev.


Vyvolávání je většina magického stromu (který je ale zatím ve výrobě), ale pokud bude málo talentů za hru, tak se obranná větev využije jen pro Ohnivý bič... :(
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

PředchozíDalší

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron