Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

momentalne je to v hre, tak ze jednotka moze mat iba jednu magiu daneho druhu.
Cize jednu magiu svetla, jednu magiu smrti, jednu magiu zeme, jednu magiu zivota, ...

pretoze ma priamo nastavene
magia_svetla = 3;
Je to jedna premenna a teda nie je mozne ich mat viac. V pripade, ze jednotka ziska magiu s predmetu tak sa prepise uz stavajuca magia novym cislom (ak existuje)

Cize to co si navrhol ma zmysel (v mierne upravenej forme). Co sa tyka ohnivej magie tak zacne gulami, postupy na magma a skonci na meteoritoch. Pricom ked mi das meteortiy tak ti kaslem na gule :D.

Ak by bol toto problem, moze sa spravit novy typ magie specialne kvoli tomu. Ze by na zaciatku mal iba GULE, potom by mal magiu, ktora by zosielala GULE + MAGMA a nakoniec aj s meteoritom. ALEBO to riesit tak, ze sa danej jednotke zvoli vseobecna multi-magia a bude si musiet zo vsetkych vybrat ktoru magiu chce pouzivat (aj na toto je uz hra pripravena)

a co sa tyka tvojho prveho SKILLu v magickej vetvy tak tam existuje posilenie privolavacich magii, takze tam moze mat tuto schopnost (davaju to momentalne predmety - vulkanov prapor, velemagova roba moci, ...)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

nezmar wrote:ale napr. pri multy utoku si definoval, ze to moze "spravit" az dvakrat a ziskat viac multi utokov (pricom kazdy je za 5 talentov).
Ako v pohode, paci sa mi to, len to musim troska preprogramovat :lol:
Jak jsem to napsal já, tak to může mít až 5x (což je překlep a jdu to teď opravit, mělo tam být 4x, aby na konci mohl mít až 5 útoků za kolo), ale každý útok stojí 10 bodů.
Takže když dá do schopnosti:
0-9 bodů, má jeden útok za kolo
10-19 bodů, má dva útoky za kolo
20-29 bodů, má tři útoky za kolo
30-39 bodů, má čtyři útoky za kolo
40 bodů, má pět útoků za kolo
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Byl by problém předělat Magii smrti 3 z magie na schopnost? (pod názvem Demoralizace)

Posílí to Dreaddova vyvoleného a jinak si myslím, že to na hru nebude mít efekt (bude to ale potřeba přepsat u jednotek, což uznávám, že může být dost pracné), ale hodilo by se mi to do cesty magie (jak do původní, tak do té, co teď sepíšu jako druhý návrh pro cestu magie).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

tam mas magiu LEDU, ktora vlastne imituje toto znizovanie.

Ak potrebujes dat "vacsie" znizenie, moze to byt nova magia LEDU (napr. o 6 bodov)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Jde mi o to, že bych chtěl aby každá Škola začínala nějakou "úvodní" schopností a pro Školu smrti (která bude v druhém návrhu) by se právě hodila ta Demoralizace... ale mám nápad jak to obejít a v prvním návrhu to asi může zůstat tak jak je...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Cesta mága (návrh 2)
(přizpůsobeno aktuálnímu fungování magie se zavedením jednoho nového druhu magie)

Škola Ohně
předpoklady: nic
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: imunita na ohnivý štít

Mistr Ohnivých koulí
předpoklady: Škola Ohně
počet stupňů: neomezeně
cena stupně: 3
efekt: (počet_životů / 10) x Ohnivá koule

Mistr Magmatu
předpoklady: Škola Ohně
počet stupňů: neomezeně
cena stupně: 5
efekt: (počet_životů / 20) x Rozžhavené magma

Mistr Meteoritů
předpoklady: Škola Ohně
počet stupňů: neomezeně
cena stupně: 10
efekt: Meteorit

Ohnivé mistrovství
předpoklady: 50 talentů v ohnivých kouzlech
počet stupňů: 1
cena stupně: 20
efekt: Mistrovská magie I
(Mistrovská magie I - jednotka vyvolává Ohnivé přízraky)


Škola Ledu
předpoklady: nic
počet stupňů: 1
cena stupně: 1
efekt: imunita na led

Ledový dotek
předpoklady: Škola Ledu
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: Magie ledu I

Mrazivý dotek
předpoklady: Ledový dotek
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: Magie ledu II

Ledová bouře
předpoklady: Mrazivý dotek
počet stupňů: 1
cena stupně: 25
efekt: Magie ledu IV

Mistr Ledových koulí
předpoklady: Škola Ledu
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 3
efekt: (počet_životů / 15) x Ledová koule

Mistr Ledových stěn
předpoklady: Škola Ledu
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 5
efekt: (počet_životů / 20) x Ledová hradba

Ledové mistrovství
předpoklady: 50 talentů v ledových kouzlech
počet stupňů: 1
cena stupně: 20
efekt: Mistrovská magie II
(Mistrovská magie II - jednotka vytvoří Ledovou bouři)


Škola Života
předpoklady: nic
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: Vzkříšení

Pán Entů
předpoklady: Škola Života
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 3
efekt: (počet_životů / 50) x Ent

Pán Starodávných entů
předpoklady: Škola Života
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 5
efekt: (počet_životů / 100) x Starodávný ent

Pán Wurmů
předpoklady: Škola Života
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 15
efekt: Wurm

Pán přírody
předpoklady: 50 talentů v kouzlech života
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: Mistrovská magie III
(Mistrovská magie III - jednotka přivolá Posvátného jednorožce)


Škola Smrti
předpoklady: nic
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: Magie smrti III

Oslabení
předpoklady: Škola Smrti
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 10
efekt: Magie smrti XIII
(Magie smrti XIII - zasažené jednotce klesne útok a obranu o 3 a iniciativa o 1)

Vysátí života
předpoklady: Škola Smrti
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 10
efekt: Magie smrti XIV
(Magie smrti XIV - zasažené jednotce klesnou životy o 10% a iniciativa o 1)

Pán duší
předpoklady: Škola Smrti
počet stupňů: neomezeno
cena stupně: 5
efekt: (počet_životů / 10) x Uvězněná duše

Pán Smrti
předpoklady: 50 talentů v kouzlech smrti
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: Mistrovská magie IV
(Mistrovská magie IV - jednotka na konci kola dočasně oživí tělo nejsilnější jednotky, která dané kolo zemřela - určí nejsilnější jednotku /jako Magie Prastarých III/ z těch, které dané kolo zemřeli a tu kompletně oživí, po boji ale opět zemře)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

tak tu mate nahlad ako to asi bude vyzerat
Attachments
loi-talent.jpeg
loi-talent.jpeg (34.02 KiB) Viewed 3222 times
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Super!
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

tomuto hovorim nabustovany velitel klanu :lol:

kolo 1 (skry)

Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 7,070 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (9,153) 1,017 x Následovník démonů - Zasvěcenec(54,477)

Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 6,720 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (8,801) 977 x Následovník démonů - Zasvěcenec(51,679)

Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 6,053 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (8,977) 997 x Následovník démonů - Zasvěcenec(45,500)

Jednotka Nezmar velitel klanu Tlan Imass dezorientovala protivníka (-30% do damage)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 5,743 x Následovník démonů - Zasvěcenec
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (9,065) 1,008 x Následovník démonů - Zasvěcenec(42,614)

V tom zlozeni ako to vidite v talentovom strome to predstavuje 99 talentov investovanych do velitela klanu s tym, ze ja mam troska inu vehlas a predzvest na testovacom klane (okolo miliona)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Jo, už něco dělá... :D

Je pravda, že já aktuálně nemám nejmenší odhad, kolik talentů bude velitel schopen za věk dostat a jak rychle je bude získávat a tak se mi to zatím špatně odhaduje jak těžké bude pro něj co získat (s aktuálními cenami).

Jo a ještě jeden dotaz, jak to bude fungovat s vyvolanými jednotkami? Bude vyvolávač dostávat zkušenosti za jejich dmg? (jako jsou ohnivé kouzle, ...)
(Pokud ano, tak mi to připadá moc silné, pokud ne, tak zase docela slabé - ale jsem spíše pro to nedostávat.)
Post Reply