Page 1 of 4

Osroxas

Posted: Mon 08. Jan 2018 16:34:37
by Acaruss
Chci se zeptat na tohohle démona .. jakože fakt..? :?

Na jednom účtu, 6M za tah dolu.. na dalších 3 účtech nastoupenej taky, člověk se bojí odehrát tah aby o vše nepřišel. Účet, který v podstatě teď začal a má pár měst a sílu 1M - návštěva 2x v řadě a zničil vše.. nemožnost si našetřit na jakoukoli budovu. Jsme v půlce věku a sundal ho zatím někdo pouze 3x? :roll:

Prosím, upravte nějak tohohle démona, to je neskutečný jak často chodí, jak je obtížný a jakým stylem prostě zku*ví vše o co se hráč snaží.. :lol:

Re: Osroxas

Posted: Mon 08. Jan 2018 16:38:21
by Acaruss
*update: odehráno necelých 50 tahů a došel znova. Na dalším účtě 3 tahy, a -80k lidí a 8M .. to mi nepřijde normální.. :roll:

Re: Osroxas

Posted: Tue 09. Jan 2018 14:29:19
by Acaruss
Stačí se podívat do statistik na to, jak často chodí.. 394 obléhaných měst .. druhý démon má (!!!) 259 a je to démon nejnižší kasty.. třetí má pak 258 a je to také démon nejnižší kasty.. :o

Re: Osroxas

Posted: Mon 19. Feb 2018 8:08:17
by nezmar
ono to bolo nastavene tak, ze silnejsi demoni chodia castejsie :)

ale ked je s tym taky problem ... tak to teda troska pomenim. Aby ste to nemali take zlozite, kedze je to heaven.

Re: Osroxas

Posted: Mon 21. May 2018 14:49:50
by žrout
celkově si myslím, že se jedná o trochu extrémní koncept.. na heavenu je super, že démoni neberou města, ale postupem věku se děje toto:

1. každá kloudná aliance slabé démony dává velmi brzy = odměna beze ztrát
2. střední démoni (ghottan, ti 3 noví slabší) = za pár dní rovněž odměna beze ztrát, ale do té doby naprosto likvidační
3. nejsilnější démon = likvidační a teď chodí (20 dní od startu věku?) prakticky jenom on (alespoň na moje účty) a je stále k neporažení

Tj. chtělo by to nějak upravit démony. Přece není možný, aby démon, kterého zatím nelze rozumně porazit (myšleno abych neodstřelil celý jeden účet) nemůže vzít 1/4 všech lidí a 50% úspor. Tím spíš ne, že jedeme systém žoldu, kdy lidi a zlato jsou rozhodující pro udržení armády.

Kdybych sám neklikal 9 účtů a neposílal si lidi z pokladnice (a zlato když je nejhůř) na účty vydrancované nejsilnějšími démony, ani bych nemohl hrát. Navíc je to silně demoralizující.

Démoni podle mě nemůžou brát zlato a lidi %, ale musí se to nastavit nějak jinak. Takhle je to opravdu likvidační a znemožňuje to snahu něčeho dosáhnout (hlavně na něco našetřit). Je to tedy nepřímé oslabení dhara(potřeba tak 120M zlata, aby za něco stál a to takhle našetřit je hardcore), dreadda (extrémní spotřeba lidí - obě větve), goblina(pokud chci univerzitu) a možná i vulkána(akolyty).

Ono by se to dalo, kdyby třeba démon bral jen jednu věc - tj. když přijde démon a vím, že mi vezme zlato, tak to utratím. Naopak kdyby přišel a bral lidi, můžu mít našetřeno goldy, abych to nějak přestál, než noví lidé přijdou. Ale když bere oboje, jak se efektivně bránit nejsilnějším démonům? (krom vykoupení trhu - utracení zlata a natočení lidí z portálu - to ale neřeší problém, pokud chci na něco našetřit)

Re: Osroxas

Posted: Tue 22. May 2018 9:52:03
by nezmar
- to ako chodia casto silny demoni sa znizovalo (a celkom dost)
- to od kolko mest sa objavuju silenjsi demoni sa zvysovalo (a celkom dost)

- cize chodia menej casto a objavuju sa neskor nez povodne v povodnej verzii

Ak su tie straty prilis velke tak sa o tom mozeme pobavit a mierne ich znizit.

Toto je (spolu s barbarmi a ludozrutmi) jedina vec ktora skodi klanu pocas hrania. Ja si nemyslim, ze je to az take hrozne. Mam ucet a proste som stotozneny s tym, ze mi obcas zoberu nejake veci. Bud predtym nakupujem runy alebo investujem do rekrutu.
Hra musi byt aj troska narocna a nemoze to byt len o tom, ze kazdeho demona date hned na zaciatku a hotovo. Neskor uz ich davate prakticky vsetkych a odmeny mate "zadarmo" tak ako pri vacsine eventov, ktore stretnete v pustine.

Este ma tak napadlo, ze sa to moze spravit tak aby aj sanca vyskytu bola zavisla od sance vyskytuje jednotlivych demonov. Cize na konci by uz chodili s velkou pravdepodobnostou iba silny a slaby by sa skoro vobec neukazovali a naopak na zaciatku by boli iba slaby.

Skuste dat navrh na tieto sance pre kategorie bohov Dh, Dr, Dra, Tel, Rah ... ALE tak, aby davali 100% (celkovo) :lol:

Re: Osroxas

Posted: Tue 22. May 2018 11:26:02
by žrout
tady je problém, že já pořád moc nechápu, jak je to nastaveno, ale líbí se mi tvá myšlenka (tak jsem myslel, že už to je nastaveno teď) s tím, že čím více tahů, tím méně slabých a tím více silnějších démonů chodí. Akorát nevím, jestli je to závislé na tazích, hodnotě armády, ...

Jenže to je ono, že proti těm nejsilnějším není v dobách kdy začnou chodit efektivní nic (krom nakoupení run). I vybavení z budov berou, čili tam nic neschováš.

Celkově si myslím, že démoni chodí na začátku dobře, do toho 20. dne ok. Ale teď je to 50% ostatní démoni a 50% Osroxas (alespoň na mých účtech) a s tím se rozumně nedá bojovat (nebo jsem na to zatím nepřišel). Zajímavé také je, že Thullgeon (stejná kasta), přišel za 6 Osroxasů možná jednou? Asi mám jen peška :D

Jestli to ostatním přijde v pohodě, nechme to tak, jak to je. Přecejenom hraju první věk a ten je ještě v plenkách. Budu shromažďovat další data a uvidíme co z toho bude :) Je pravda, že je aspoň něco, co to hraní "narušuje" a není to úplně lehké :)

Ale 1/4 lidí a 1/2 úspor s rizikem vybrání vybavení v budovách, mi na 1 "neporazitelného" démona, který nechodí jen občas, přijde celkem dost :D

Díky za odezvu a uvidíme co dál :)

Re: Osroxas

Posted: Wed 23. May 2018 7:29:17
by nezmar
zrovna pri Tel Osroxas moze byt to riziko ze sa vam zda, ze chodi casto, pretoze ono to nie je nastavene na jednotlivych demonov ale na KASTY demonov.

Cize kasta TEL ma sancu priblizne 20% ze sa objavi. Pricom v noci chodi jeden a cez den druhy. Ale skor mam pocit, ze jednoducho TY mas brutalnu smolu :D

pozrite sa na statistiky: http://heaven.landofice.com/demoni.php

TEL Osroxas zatial navstivili "iba" 25 mest. Oproti tomu Tel Thulgeon navstivil uz 89 :) -> cize tato kasta sa zatial objavila na LoI iba 114 krat. Co nie je tak vela v porovnani z inymi kastami.
DH to uz ma cez 1500, DR viac ako 1000, DRA maju 350

len vtip je v tom, ze ked vam pride slabsi demon tak to proste ignorujete a nezamyslite sa nad tym. Bud ho hned znicite alebo nechate odist ALE ked vam pride nejaky TEL tak to pocitate kazdy jeden tah (hlavne ak ho nedokazete porazit).

PS: ono to teraz nie je zavisle od poctu odohranych tahov ale od poctu MEST ktore vlastnis. Po splneni min. poctu sa zacnu objavovat silnejsi a silnejsi demonovi

Re: Osroxas

Posted: Wed 23. May 2018 9:52:19
by nezmar
navrh na nove prichody demonov - v tabulke je % vyjadrene ako casto by chodili
samozrejme treba brat do uvahy este aj to, ze urcity typ demonov sa zobrazuje od urcite poctu mest (napr. tel od 40ky, rah od 50, druhy rah od 6), hodnoty armady, aliancie, ...
Vseobecne by to ale bolo takto:
pocet mestrahteldradrdh
02,008,0020,0030,0040,00
104,539,4720,0028,5337,47
207,0710,9320,0027,0734,93
309,6012,4020,0025,6032,40
4012,1313,8720,0024,1329,87
5014,6715,3320,0022,6727,33
6017,2016,8020,0021,2024,80
7019,7318,2720,0019,7322,27
8022,2719,7320,0018,2719,73
9024,8021,2020,0016,8017,20
10027,3322,6720,0015,3314,67
15040,0030,0020,008,002,00

Re: Osroxas

Posted: Wed 23. May 2018 11:24:08
by Hron
Tady je trochu zákeřné, že kasty často ne až tak moc odpovídají porazitelnosti démonů a hlavně v jedné kastě jsou výrazně různě porazitelní démoni.

Vzestupně síla démonů a jak jsme je poráželi (tak, aby to bylo buď beze ztrát, nebo s minimálními ztrátami) v alianci:

Dh + Gor + Thurrgen + Tru Tran -> DCCD s Wurmem
Dr' Ghor Re Thor -> DCCD se 2 Wurmy (těžké balisty bolí)
Talaziel -> DCCD se 3 Wurmy (i když dost na těsno, jistota by bylo o Wurma více)
Auster -> DCCD s 5 Wurmy, ale někteří měli rychleji přes Flamekeepery
Ghottan -> tady už pomáhali artefakty (u nás ho dával nejdříve Aether, který měl štěstí na imky proti ohni a pak moje DCCD, které ale chodilo velkodílnu) - nejsem si moc jist jak rychle se to zvládá normálně, my to měli jen o chvilku později než Austera
Cosmo Pravus -> v dnešní době je již pomalý (útočí až ve třetím kole) a jeho magie škodí jen velmi málo věcem (moje aktuální DCCD ho dává beze ztrát)
Thullgeon -> toho teď v ali dáváme opět díky tomu Aethrovy s imkami, ale jinak ho považuji za docela dost těžkého
Ghor Pravus -> i toho dává ten kámošův Aether, ale už se ztrátami, ale jen v rychle obnovitelných štítech -> stihnout ho dávat na 60 městech po 20 dnech věku mi připadá jako hodně slušný úspěch, proto si myslím, že obecně se dává výrazně později
Seharon -> kvůli jednotce Stínový mág démonů (střelecká se slayerem) je problém pro DCCD (zabije zdravého Wurma) a i ostatním dělají ztráty s tím, že většině ostatním také hodně vadí vyvolané Stínové jednotky -> je druhý nejhůře dávaný démon a protože neškodí, tak ho lidé tolik neřeší (jo a minulý věk jsme ho v alianci začali porážet beze ztrát výrazně později než Osroxase beze ztrát)
Osroxas -> je silný, hodně silný, poráží se výrazně nejpozději - odhad na města je těžký, protože Svobodná města v plenění to hodně ovlivňují osobně si myslím, že se dá dávat těmi rychlejšími kolem 30. dne věku (ale je to jen velmi hrubý odhad)

Tzn.: Já bych to možná rozhodil ne až tak podle kast, ale spíše bych vytvořil několik skupin démonů a rozhodil to dle těch skupin.
Například 5 skupin, aby šli dát do tebou připraveného návrhu:
1. skupina: Dh + Gor + Thurrgen + Tru Tran
2. skupina: Dr' Ghor Re Thor + Tazaiel
3. skupina: Auster + Ghottan + Cosmo Pravus (pokud mu zůstane to omezení, že chodí až od vyššího počtu měst)
4. skupina: Thullgeon + Ghor Pravus
5. skupina: Osroxas
Jen nevím kam dát Seharona -> dává se až pozdě a neškodí -> ze začátku s ním nikdo bojovat nebude a ke konci by zase blokoval příchod těch co něco dělají. Obecně mám pocit, že je špatně udělaný.

Návrhy na úpravu Seharona:
1) zvýšit mu kastu na Tel
-> omezení od kolika měst chodí
-> začne škodit
-> zvýšit kastu Osroxasovi na Rah (aby i noví démoni měli něco takového a pak když je nejsilnější ze hry, tak si to myslím zaslouží)

2) oslabit ho
-> nechat mu jeho kastu
-> snížit 10,000 x Stínový mág démonů jen na 1,000 a snížit 200 x Stínový obr na 100
(pořád bude nejsilnější Dr, ale už půjde porazit cca v době Ghottana)