Vylepšení - seznam

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Vylepšení - seznam

Post by Ripperman »

Tak jsem sepsal pár (hodně) návrhů na změny. Všechno/většina by měla být velmi snadno implementovatelná a hru vylepšit:

OBECNÉ
- k hláškám u nastavení výše daní dát za ně rovněž do závorky: "normální daně", "vysoké daně", "nízké daně".

GHORO
- Bylo by možné, aby se jako první postavila goblinní univerzita namísto goblinní dílny ?
- goblinní patriarcha - vyvolávání ohnivých koulí úplně zrušit, je tam bezpředmětné. Nechat jen magii ledu 1 a magii smrti 4. Pokud bude v armádě jen jeden patriarcha, nastavit defaultně magii ledu, pokud budou aspon dva, nastavit defaultně magii smrti. Pokud by nešlo, nastavit vzdy jako vychozi magii smrti.
- je špatný popisek u sabotáže. Je tam napsáno, že nikdy nesníží dmg jednotky pod 1. 2500 následovníků démonů udělalo mým goblinům 0 dmg, resp. nebyly dost silní, aby nějakou udělali. Tedy zjevně snižuje dmg na 0. (což je správně , opravit JEN popisek, vlastnost nechat jak je). Možná bych upravil v tom smyslu, aby snižovali dmg procentuálně, klidně jen o 0,5%, raději však o 1% ? Nejméně však co sabotér to dmg o 1 dolu. Je to jednotka s hodnotou 10k a cenou 2M.
- snížit hodnotu gobliních pyromanů z 250 na 125 (hodnota arcimágů, kteří dělají to samé je 80...)
- gobliní vzducholodě mají typ útoku 4, ale reálně útočí až od 2. kola. V prvním z nich pouze skáčou paragáni. Správně by i vzducholodě měli útočit už v prvním kole nebo jim změnit typ útoku na 2...

AETHER
- ledová hradba by neměla být živá, ale neživá. (1 x Velitel Temných Elfů chladnokrevně zabila ze zálohy 1 x Ledová hradba! Zůstává 1,612 x Ledová hradba - jak se ze zálohy zabíjí chladnokrevně ledová hradba ? :))
- snížit hodnotu ledových válečníků ze 400 na 200. (aetherův ledvý válečník, který je skoro stejný má hodnotu 100)

CRINIS
- zasvěcenec světla - nastavit jako vychozi magii pro posileni zbrani. NIKDO s touto jednotkou nestituje, posileji zbroji jako vychozi je tak k nicemu.
- prapor světla - vzhledme k tomu, že nenásobí zteč, kterou dostává criniska od světlonoše, má nyní největší využití na dharovou bahnu..... Tedy navrhuji vrátit tak jak byl, tedy pokud bude na jednotce od crinis, zvedne ji utok o 150% a iniciativu klidně jen o 50%. Je to hodně vzácný artefakt tedy by určitě měl být lepší než těžká bojová sekera, která ho nyní předčí...

DHAR
- druhá větev bez bahenních hadů je k prdu. Minotauři chípají jak na běžícím pásu ve srovnání s topázama, nejvyšší iniciativu má bahenní ještěr - 5. Povolit bahenní hady, zrušit jim multiútok, toxické bahenní hady ponechat vypnuté. Toto určitě nebude přesílené a je možné případně poté někdy posílit, když se ukáže, že takto jsou moc slabí.
- Kamenný kraken by z logiky věci mohl/měl být neživý.
- udělat rekrut z bahenní jeskyně odvislý od run života nebo zvednout minimálně na dvonásobek. Je to doslova tragédie rekrutovat za kolo se zikuratem 59 bahna, 32 baheních ještěrů a 13 ještěrů s kuší. Aktuálně jsem za celý věk nebyl schopen dát dostatek ještěrů a ještěrů s kuší, abych dal Mucuse (když jsem zkoušel bahenní větev a začal o 1tis. tahů později)....

DREADD
- ze šamanů ledu by se měli oživovat nemrtví ledoví kouzelníci (mají magii ledu) a ne lichové/kostlivci.
- Z Následovník démonů - kacíř, který přivolává impy, což je magie ohně, by se měli oživovat nemrtví ohniví kouzelníci (aktuálně jdou získat jen po troškách z gobliních chrámů :/).
- prokletý ent, kterého sumonují/povolávají nemrtví druidi by logicky měl být rovněž nemrtvý a ne živý. (prokletý mág a prokletý válečník jsou mimochodem také nemrtví ;) )

VULCAN
- fenix je živý a tedy by na něj měla fungovat exterminace a přesto nefunguje.
12 x Gobliní Exterminátor útočí na 99 x Ohnivý Fénix
12 x Gobliní Exterminátor zmasakroval (322) 1 x Ohnivý Fénix(24,328)


ARTEFAKTY
- Ohnivá dračí zbroj - přidat ohnivý štít.
- Možnost přidat popel padlých válčníků nebo jiný artefakt pro unikátky s imkou na ohen nebo dávající ohnivý štít, a skládaný artefakt pro unikátku pak také bude mít imku na ohen.
- dalekohled - raritní kousek a dává jen +3 utok a -1 inic a jen pro jednotky s druhem úotku 2 a 3. I blbý rytířský meč ho předčí ve všech směrech. Navrhuji zvednout útok z +3 na +8, -1 inic ponechat.
Last edited by Ripperman on Fri 19. Aug 2016 18:21:19, edited 1 time in total.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Vylepšení - seznam

Post by nezmar »

pokusim sa tomu venovat este tieto prazdniny
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Vylepšení - seznam

Post by Ripperman »

jupí. díky moc. :)
Post Reply