Buh - Crinis

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Crinis

Post by Ripperman »

Tak byť hlavní hráč dreadda souhlasím s posílením crinisky. Teď je fakt dobrá tam max na úklid cosmo pravuse než ho začnou dávat i jiní v alianci. :D

1. Vrátit prapor světla tak jak byl. Tedy 150 procent na utok, dmg a inic (klidně na vše, zas tak snadný pro získání není a ať ho používají jiné jednotky než bahno...), když bude na jednotce crinis. Slayer ale fakt ne.

2. Dav pro paladiny jsem určitě pro. Paladin je jednotka drahá jak prase, má vysokou hodnotu a je teď víceméně k ničemu. Hodí se jen když máte v plánu plundrovat opakovaně katakomby a ani tam se později nechytá..... Podle mě to konečně dá paladina na úroveň ostatních 5 lvl jednotek. Navíc když už tu padlo srovnání s bisonem, tak ten je navíc jen lvl 4 a má ho. Samozřejmě když dostanou dav, je třeba trooičku snížit jejich útok a dmg, ale beztak na nich má většina lidí pořád jen předmět s imkou na oheň, aby nechcípali....
Paladini jsou pro mě prostě těžká jízda (viz např. seriál knightfall nebo hra age of empires :) rpgčka s nesmrtelnými solo paladiny nepočítám)

3. Mnichové s posilováním obrany je nanic. Mají málo životů, takže dojdou stejně až jako poslední stack a navíc jsou šíleně drazí. Jsem pro, aby zasvěcenci světla/mniši získali střelecký útok. Pak bude jejich cena přiměřená.

4. zvednout tomu světlonoši inic o 2 bodíky, jinak je stejně bezpřemětný a člověk tak ve výsledku jen přijde o steč :-))

5. Přidat bonusovou jednotku pro crinis, když budou všechny stavby od crinis. Zkusím nějakou vymyslet.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Ripperman wrote:Tak byť hlavní hráč dreadda souhlasím s posílením crinisky. Teď je fakt dobrá tam max na úklid cosmo pravuse než ho začnou dávat i jiní v alianci. :D

1. Vrátit prapor světla tak jak byl. Tedy 150 procent na utok, dmg a inic (klidně na vše, zas tak snadný pro získání není a ať ho používají jiné jednotky než bahno...), když bude na jednotce crinis. Slayer ale fakt ne.

2. Dav pro paladiny jsem určitě pro. Paladin je jednotka drahá jak prase, má vysokou hodnotu a je teď víceméně k ničemu. Hodí se jen když máte v plánu plundrovat opakovaně katakomby a ani tam se později nechytá..... Podle mě to konečně dá paladina na úroveň ostatních 5 lvl jednotek. Navíc když už tu padlo srovnání s bisonem, tak ten je navíc jen lvl 4 a má ho. Samozřejmě když dostanou dav, je třeba trooičku snížit jejich útok a dmg, ale beztak na nich má většina lidí pořád jen předmět s imkou na oheň, aby nechcípali....
Paladini jsou pro mě prostě těžká jízda (viz např. seriál knightfall nebo hra age of empires :) rpgčka s nesmrtelnými solo paladiny nepočítám)

3. Mnichové s posilováním obrany je nanic. Mají málo životů, takže dojdou stejně až jako poslední stack a navíc jsou šíleně drazí. Jsem pro, aby zasvěcenci světla/mniši získali střelecký útok. Pak bude jejich cena přiměřená.

4. zvednout tomu světlonoši inic o 2 bodíky, jinak je stejně bezpřemětný a člověk tak ve výsledku jen přijde o steč :-))

5. Přidat bonusovou jednotku pro crinis, když budou všechny stavby od crinis. Zkusím nějakou vymyslet.
1) Stačit by to mělo, kdyby měla místo +50% útok, bonus do útoku 100%. V době, kdy to bylo buglé a dávalo to 150%, tak mi to připadalo moc silné a pokud projdou i ostatní tvoje návrhy, tak si myslím, že těch 100% bude stačit (na wurmy to stačí). Jo a zranění by to nemělo posilovat nikdy, to by už pak bylo opravdu příliš.

2) Jsem jednoznačně pro!

3) Sice pořád nebudou obranou jednotkou (což asi měl být jejich význam), ale budou alespoň použitelní, což je dobře.
Pokud by to měla být obranná jednotka, tak by to chtělo výrazně zvýšit počet životů NEBO snížit cenu. Dále by se asi hodilo zvýšit základní obranu (obrana 4 je děsně málo pro obrannou jednotku a posilování to příliš nezachrání) a snížit útok a zranění (na obranou jednotku zbytečně moc) a hlavně hodnota by neměla být vyšší jak dvojnásobek životů, spíše výrazně méně (tak max do 1,5 násobku).
Pokud to ale nemá být obranná jednotka (čemu odpovídá vše mimo magie), pak je Ripův návrh dobrý a líbí se mi.

4) Světlonoš už má tu inic 13, jak by měl mít, ale na chat někdo psal, že stejně nezrušil Zařvání přízrakům, takže to by chtělo opravit.

5) To by bylo super!
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

magia 6 by mala fungovat nasledovne:

Prebehnu sa vsetky jednotky a nastavi sa im magia_smrti = 0 -> Cize ako keby ziadnu magiu smrti nikdy nemali -> POZOR funguje aj na priatelske jednotky, nie iba na nepriatelske. Proste vsetku magiu smrti.

Skusim to otestovat u seba preco nefunguje tak ako ma (ak teda nefunguje)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

teraz som si uvedomil, ze Temny Krik nie je magia smrti ale SCHOPNOST.

Cize ono to funguje tak ako ma a tak ako sa napisalo, ziadny bug. Otazka znie. Prida sa blokovanie aj TEMNEHO KRIKU, alebo sa ponecha iba magia smrti?
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Crinis

Post by Ripperman »

No jednou se řeklo magie smrti, tak jen magie smrti :D Možnost blokovat schopnosti jednotek tu nemá snad nic, ne ?
Aby to pak nezacalo rusit i meteority od zvestovatelu a pobobne.

Dělám si srandu, temný křik zrušit protože bez jeho blokace by ta magie smrti 6 byla jaksi k nicemu... Případně by ho mohl oslabit alespoň o 50%. Když už je to ta schopnost a ne magie... :-)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

nezmar wrote:teraz som si uvedomil, ze Temny Krik nie je magia smrti ale SCHOPNOST.

Cize ono to funguje tak ako ma a tak ako sa napisalo, ziadny bug. Otazka znie. Prida sa blokovanie aj TEMNEHO KRIKU, alebo sa ponecha iba magia smrti?
Rozhodně ho blokovat - to taky byla původní myšlenka a účel této magie...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

OK, uz to mam zmenene aby blokovalo aj Temny krik
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

nezmar wrote:Svetlonos ma teraz 2 magie svetla

otazka znie, ktora ma byt nastavena ako defaultna
Magia svetla 5 - posilenei svetla
Magia svetla 6 - zrusenie smrti

Je mi jasne, ze pri normalnej hre vacsina z vas bude pouzivat hlavne magiu svetla 5. V urcitych pripadoch ked pojdete na Dreada tak prepnete na 6-ku

ale pokial chceme stazit ziskavanie nekromantov pre Dreadda tak by potom 6-ka mala byt prva.

Dufam, ze svoj nazor napise co najviac ludi :roll:

Popravně mám pocit, že v early se více projeví ten steč, než to zrušení magie smrti.
Přesněji:
Nemrtvý Dreadd si nemůže v té době, kdy to dobýjí dovolit mít mnoho přízraků (zkrachoval by) a zabíjí hrubou silou -> je pro něj výhodnější, aby Světlonoš rušil magii smrti a nedával ten steč.
Živý Dreadd oproti nemrtvému přijde o dvě jednotky (kněze a Soulkeepery), oproti jedné u nemrtvého Dreadda a k tomu živý Dreadd si může dovolit mít Soulkeeperů více, ale přesto mám pocit, že ten steč hraje větší roli.

Výsledek: Rušení magie, místo steče v Posvátném chrámu pomůže hodně nemrtvému dreaddovi a trochu živému.

PS: Ale prakticky jsem to ještě nezkoušel a v simulátoru nemohu vybírat multimagii (nebo pokud mohu, tak nevím jak).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

teoreticky by sa to mohlo naprogramovat tak, ze by to bolo nahodne :lol:
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Crinis

Post by Ripperman »

nezmar wrote:teoreticky by sa to mohlo naprogramovat tak, ze by to bolo nahodne :lol:
Neee, huš. žádnou náhodu. Jen to hezky nech jak to je. Konečně mi nebude při prokletém chrámu chcípat desetitisíce zombiku :-)
Aspoň mírná náplast pro dreadda, když ted bude od crinisky pekne dostavat v palaci ;)
Post Reply