Page 4 of 21

Re: Buh - Dhar

Posted: Tue 22. Sep 2015 14:28:34
by death
Svojim sposobom ano ale problem by sa vyriesil 4 utoky za prave 2 kola a 8 utokov za 2 kola je masivny rozdiel + ked sa robila toxicita malo ju iba bahno :)

Re: Buh - Dhar

Posted: Tue 22. Sep 2015 14:59:03
by Kouji
Tohle je dle mého názoru jedna z těch horších možností jak je nerfnout. Nesedí to prostě ke hře. Pak by se muselo všechno měnit, což by totálně odrovnalo novou větev od Dhara. Ve finále by tohle navíc silnější, než oboum druhům sundat multiútok.

Re: Buh - Dhar

Posted: Tue 22. Sep 2015 15:56:34
by Rethon
death wrote:mna napadla este jedna moznost nerfu hadov a to ze v pripade objavenia toxicity by sa vsetci hadi automaticky premenili na toxickych tzv. bol by tam iba jeden stack hadov...ostatne jednotky s toxicitou by fungovali tak ako doteraz :)
Mně to taky napadlo, že ten pravý zdroj problému je v tom, že toxicita přidá nový stack hadů (krom toho obecného problému s inic. vyvolávačů). Ale asi bych zkoušel ty úpravy nejdřív jinde :)

Re: Buh - Dhar

Posted: Fri 13. May 2016 12:11:45
by Momaro
Bylo by možné něco udělat s rekrutem minotaurů? Chodí mi bez zikuratu 2/tah, což je 5000 životů štítů/tah, snad žádný jiný štít ve hře se nerekrutuje tak pomalu.

Původně se jejich rekrut zvedal posvátným bahenním tokem a ten se teď nedá postavit. Navíc se díky této budově rekrutovaly i bahenní ještěrky s kuší. Šlo by přidat tyto bonusy k paláci země?

Re: Buh - Dhar

Posted: Fri 13. May 2016 13:08:13
by Ripperman
připojuji se k návrhu. Nad hadama se bude spekulovat asi ještě dlouho, takže to vidím tak, že palác země je aktuálně jediná poslední budka dhara a měla by dávat stejné bonusy jako ten bahenní tok...
Moc prosíme....

Re: Buh - Dhar

Posted: Tue 17. May 2016 12:03:22
by Hron
Ripperman wrote:připojuji se k návrhu. Nad hadama se bude spekulovat asi ještě dlouho, takže to vidím tak, že palác země je aktuálně jediná poslední budka dhara a měla by dávat stejné bonusy jako ten bahenní tok...
Moc prosíme....
Vidím to úplně stejně a proto se také připojuji.

Re: Buh - Dhar

Posted: Mon 23. May 2016 9:49:15
by nezmar
rekrut minotaurov bol zvysovany ak boli posledna budka od dhara (je jedno ktora)

to iste som nastavil teda aj pre jasterov (Bahenni jeskyne) + bonus jasterov s kusami bol pridany aj po postaveni palaca zeme

Re: Buh - Dhar

Posted: Tue 07. Mar 2017 12:51:33
by nezmar
tak som pustil poslednu stavbu, Bazinny tok, s tymito upravami hadov:

Bahenní Had:
- zruseny multiutok
- znizena inic na 8 (povodne 10)
- znizena hodnota na 45000 (povodne 55k)

Toxický Bahenní Had:
- znizena inic na 9 (povodne 11)
- zvysena hodnota na 90000 (povodne 55k)
- otraveny utok znizeny na 30% (povodne 50%)

Re: Buh - Dhar

Posted: Sat 21. Apr 2018 12:16:48
by Hron
Kamenný Kraken by měl být neživá jednotka.

Ono to tu již bylo, ale mám pocit, že se to celkem zamluvilo, tak to znovu předhazuji.
Hlavní důvod je ten, že na mě tak ten Kraken působí a mám pocit, že to k němu prostě patří. Mám problém si ho představit jinak, než jako obří bytost z kamene (dost je to způsobeno tím "Kamenný", kdyby to byl třeba "Horský", či "Lesní" /tak mimo to, že by to znělo jako od Dralgara/, tak by to šlo si předstvit živé, či možná tomu nechat název jen "Kraken" a ať se s tím každý vypořádá jak chce, ale tady je napsáno "Kamenný").


Pokud by změna krakena na neživou jednotku způsobilo, že by byl pak moc silný, pak si myslím, že by nebyl problém mu zvýšit hodnotu (třeba o 50 000 - 100 000).

Re: Buh - Dhar

Posted: Sat 21. Apr 2018 12:37:53
by Hron
Kamenný Kraken návrh číslo 2.
(píšu do druhého příspěvku, protože chci by byl brán odděleně od prvního a to minimálně i proto, že změnu z prvního příspěvku chci hodně a myslím, že tak by to být mělo, ale tento druhý návrh je opravdu jen návrh a je otevřen volné diskuzi)

Ano, kraken je opravdu velmi silný a je těžko srovnatelný s jakoukoliv jinou jednotkou, ale i tak se mi zdá, že by si zasloužil více. Přeci jen tě stojí Domobranu, 25M zlata a Nebeský krystal (což je opravdu hodně) a můžeš mít jen jednoho.
Proto si myslím, že stejně jako jiné jednotky, které můžeš mít v armádě jen jednou a jsou nějak typické pro daného boha, tak i Kraken by měl být unikátní jednotkou (jako Dreaddův vyvolený, Flamekeeper Lord, Velemág Ledu) (proto si myslím, že unikátní jednotkou by měl být i "Obr jezdící na Posvátném Wurmovi", Posvátný jednorožec" a "Světlonoš", kteří nevím jestli jsou, ale pokud nejsou, tak by být měli). I když teď mi tak došlo, že by pak byla potřeba změna Ohnivého biče.
Zároveň bych Krakena i zvětšil.

Tedy má finální představa je takováto:
životy: 300 000 - 350 000
hodnota: 1M
stav: neživá
typ: unikátní