Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod death » úte 22. zář 2015 15:28:34

Svojim sposobom ano ale problem by sa vyriesil 4 utoky za prave 2 kola a 8 utokov za 2 kola je masivny rozdiel + ked sa robila toxicita malo ju iba bahno :)
death
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 09. říj 2014 11:52:38

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Kouji » úte 22. zář 2015 15:59:03

Tohle je dle mého názoru jedna z těch horších možností jak je nerfnout. Nesedí to prostě ke hře. Pak by se muselo všechno měnit, což by totálně odrovnalo novou větev od Dhara. Ve finále by tohle navíc silnější, než oboum druhům sundat multiútok.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Rethon » úte 22. zář 2015 16:56:34

death píše:mna napadla este jedna moznost nerfu hadov a to ze v pripade objavenia toxicity by sa vsetci hadi automaticky premenili na toxickych tzv. bol by tam iba jeden stack hadov...ostatne jednotky s toxicitou by fungovali tak ako doteraz :)


Mně to taky napadlo, že ten pravý zdroj problému je v tom, že toxicita přidá nový stack hadů (krom toho obecného problému s inic. vyvolávačů). Ale asi bych zkoušel ty úpravy nejdřív jinde :)
Uživatelský avatar
Rethon
 
Příspěvky: 7
Registrován: sob 19. zář 2015 20:34:15

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Momaro » pát 13. kvě 2016 13:11:45

Bylo by možné něco udělat s rekrutem minotaurů? Chodí mi bez zikuratu 2/tah, což je 5000 životů štítů/tah, snad žádný jiný štít ve hře se nerekrutuje tak pomalu.

Původně se jejich rekrut zvedal posvátným bahenním tokem a ten se teď nedá postavit. Navíc se díky této budově rekrutovaly i bahenní ještěrky s kuší. Šlo by přidat tyto bonusy k paláci země?
Momaro
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Ripperman » pát 13. kvě 2016 14:08:13

připojuji se k návrhu. Nad hadama se bude spekulovat asi ještě dlouho, takže to vidím tak, že palác země je aktuálně jediná poslední budka dhara a měla by dávat stejné bonusy jako ten bahenní tok...
Moc prosíme....
Ripperman
 
Příspěvky: 520
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Hron » úte 17. kvě 2016 13:03:22

Ripperman píše:připojuji se k návrhu. Nad hadama se bude spekulovat asi ještě dlouho, takže to vidím tak, že palác země je aktuálně jediná poslední budka dhara a měla by dávat stejné bonusy jako ten bahenní tok...
Moc prosíme....


Vidím to úplně stejně a proto se také připojuji.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 286
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod nezmar » pon 23. kvě 2016 10:49:15

rekrut minotaurov bol zvysovany ak boli posledna budka od dhara (je jedno ktora)

to iste som nastavil teda aj pre jasterov (Bahenni jeskyne) + bonus jasterov s kusami bol pridany aj po postaveni palaca zeme
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod nezmar » úte 07. bře 2017 14:51:33

tak som pustil poslednu stavbu, Bazinny tok, s tymito upravami hadov:

Bahenní Had:
- zruseny multiutok
- znizena inic na 8 (povodne 10)
- znizena hodnota na 45000 (povodne 55k)

Toxický Bahenní Had:
- znizena inic na 9 (povodne 11)
- zvysena hodnota na 90000 (povodne 55k)
- otraveny utok znizeny na 30% (povodne 50%)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Hron » sob 21. dub 2018 13:16:48

Kamenný Kraken by měl být neživá jednotka.

Ono to tu již bylo, ale mám pocit, že se to celkem zamluvilo, tak to znovu předhazuji.
Hlavní důvod je ten, že na mě tak ten Kraken působí a mám pocit, že to k němu prostě patří. Mám problém si ho představit jinak, než jako obří bytost z kamene (dost je to způsobeno tím "Kamenný", kdyby to byl třeba "Horský", či "Lesní" /tak mimo to, že by to znělo jako od Dralgara/, tak by to šlo si předstvit živé, či možná tomu nechat název jen "Kraken" a ať se s tím každý vypořádá jak chce, ale tady je napsáno "Kamenný").


Pokud by změna krakena na neživou jednotku způsobilo, že by byl pak moc silný, pak si myslím, že by nebyl problém mu zvýšit hodnotu (třeba o 50 000 - 100 000).
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 286
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Hron » sob 21. dub 2018 13:37:53

Kamenný Kraken návrh číslo 2.
(píšu do druhého příspěvku, protože chci by byl brán odděleně od prvního a to minimálně i proto, že změnu z prvního příspěvku chci hodně a myslím, že tak by to být mělo, ale tento druhý návrh je opravdu jen návrh a je otevřen volné diskuzi)

Ano, kraken je opravdu velmi silný a je těžko srovnatelný s jakoukoliv jinou jednotkou, ale i tak se mi zdá, že by si zasloužil více. Přeci jen tě stojí Domobranu, 25M zlata a Nebeský krystal (což je opravdu hodně) a můžeš mít jen jednoho.
Proto si myslím, že stejně jako jiné jednotky, které můžeš mít v armádě jen jednou a jsou nějak typické pro daného boha, tak i Kraken by měl být unikátní jednotkou (jako Dreaddův vyvolený, Flamekeeper Lord, Velemág Ledu) (proto si myslím, že unikátní jednotkou by měl být i "Obr jezdící na Posvátném Wurmovi", Posvátný jednorožec" a "Světlonoš", kteří nevím jestli jsou, ale pokud nejsou, tak by být měli). I když teď mi tak došlo, že by pak byla potřeba změna Ohnivého biče.
Zároveň bych Krakena i zvětšil.

Tedy má finální představa je takováto:
životy: 300 000 - 350 000
hodnota: 1M
stav: neživá
typ: unikátní
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 286
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

PředchozíDalší

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron