Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

Kouji wrote:Neměli by mít topazožrout a onyxožrout imunitu vůči ohnivému štítu? Když to mají golemové?
mali by mat a uz aj maju.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Dhar

Post by Ripperman »

navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k

NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Post by Kouji »

K druhému návrhu, sniž jim útok a nikdy nedají Wurma, magma obra, a jiné jednotky s velkou obranou, už teď je to problém, pokud ta jednotka má artefakt.
Spíše se mi líbí ten první návrh, až na tu iniciativu, ta mi přijde až moc nízká. Osobně bych to řešil takovým kompromisem, že by se snížila iniciativa na 7 a jednotkám, které něco vyvolávají by se zvýšila na 8-9.
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: Buh - Dhar

Post by death »

ja som skor zastanca navrhu ze by si nemohol mat topazkov + hadov pretoze hadi bez stitu zas podla mna nie su az tak OP :)
Rock Tomb
Posts: 20
Joined: Tue 16. Sep 2014 9:03:11

Re: Buh - Dhar

Post by Rock Tomb »

death wrote:ja som skor zastanca navrhu ze by si nemohol mat topazkov + hadov pretoze hadi bez stitu zas podla mna nie su az tak OP :)
to není pravda.. protože oni tě prostě rozstřílí před tím než něco zautočí na štíty...
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Post by Kouji »

Šlo na mě asi 12 útoků, co jsem bránil IP. Asi 1/3 se dostala k tomu, že se mi dostala do třetího kola a něco udělala. Zbytek jsem neměl ztráty větší jak 1%.
User avatar
Rethon
Posts: 7
Joined: Sat 19. Sep 2015 19:34:15

Re: Buh - Dhar

Post by Rethon »

Ripperman wrote:navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k

NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
Problém je hlavně to, že hadi + tox hadi útočí 4x za první kolo, 4x za druhé, 4x za třetí a pak teprve hraje někdo další - reálně.
Takže když jim sebereme multiútok, snížíme jim tím útočný potenciál o polovinu - to se mi líbí.
Samotný útok bych nesnižoval, ten mi přijde v pořádku (je otázkou, jak moc v pořádku jsou artefakty, které se tomu dají oblíct)
Zvýšil bych i hodnotu, aby bylo složitější ty hady uživit - tady ale nevím, o kolik, tomu nerozumím
No a nakonec iniciativa. Podle mě není ani tak problém v hadovi, jako v obecné chybě v tom, že vyvolávací jednotky mají inic malou. Narozdíl třeba od eterňana vyvolávače, který vyvolává hodně brzo. Takže s inic hada bych hýbal maximálně nepatrně, ale druid a ostatní jim podobní šamani ledu by měli mít inic dost velkou. To není problém jen hada, ale třeba i ledové koule mi často obletěly enty a letěly na vesničany.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Post by Kouji »

Rethon wrote:
Ripperman wrote:navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k

NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
Problém je hlavně to, že hadi + tox hadi útočí 4x za první kolo, 4x za druhé, 4x za třetí a pak teprve hraje někdo další - reálně.
Takže když jim sebereme multiútok, snížíme jim tím útočný potenciál o polovinu - to se mi líbí.
Samotný útok bych nesnižoval, ten mi přijde v pořádku (je otázkou, jak moc v pořádku jsou artefakty, které se tomu dají oblíct)
Zvýšil bych i hodnotu, aby bylo složitější ty hady uživit - tady ale nevím, o kolik, tomu nerozumím
No a nakonec iniciativa. Podle mě není ani tak problém v hadovi, jako v obecné chybě v tom, že vyvolávací jednotky mají inic malou. Narozdíl třeba od eterňana vyvolávače, který vyvolává hodně brzo. Takže s inic hada bych hýbal maximálně nepatrně, ale druid a ostatní jim podobní šamani ledu by měli mít inic dost velkou. To není problém jen hada, ale třeba i ledové koule mi často obletěly enty a letěly na vesničany.
Se zbraněmi se dostaneš tak, že jsi schopen dát poškození jednotkám s velkou obranou, ale když mají oni pláty, tak jsou hadi na nic.
Když se sebere multiútok, tak bych nijak s hodnotou nešaškoval, pokud by zůstal multiútok toxickým, tak těm hodnotu zvýšit na max 70k, jinak nechat stejně jako obyč hadům na 50k.
S iniciativou s tebou souhlasím.
death
Posts: 41
Joined: Thu 09. Oct 2014 10:52:38

Re: Buh - Dhar

Post by death »

mna napadla este jedna moznost nerfu hadov a to ze v pripade objavenia toxicity by sa vsetci hadi automaticky premenili na toxickych tzv. bol by tam iba jeden stack hadov...ostatne jednotky s toxicitou by fungovali tak ako doteraz :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Post by Kouji »

To bys popřel celý princip toxicity :D .
Post Reply