Buh - Ghoro

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

Zlobria jaskyna zvysuje sancu na ziskanie pana seliem 3-nasobne

Konkretne:
zo zaciatku mate sancu 0.4% na najdenie pana seliem ak mate zlobrov tak je sanca 1.2%. Cize v priemere kazdych 83 tahov ziskate pana seliem. Ak nemate zlobrov tak to je cca kazdych 250 tahov.

Moze sa spravit vylepsenie zlobrov o dalsie urovne. Navrhnite ako ich boostnut do dalsich urovni aby boli zaujimavejsi

Pocty jednotiek nechcem moc davat do budov (vypocty na zaklade poctu jednotiek)
ani u Vulkana sa nic neprepocitava cez jednotky, iba cez samotne budovy (za kazdu dalsiu budovu su bonusy), pripadne pri niektorych bohoch je to zavisle od poctu run, tahov, predzvesti, vehlasu

Mozeme zahrnut PREDZVEST to rekrutu ak je zaujem (to mi sedi ku ghorovi) - iba ak je slavny tak sa tam trusia dalsi goblini :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Citace z vlíkna: update 2.8.6 - Věčný Oheň III
nezmar wrote:VULKAN
- bonusovy rekrut stinovych (ohnivych) medvedov bol zvyseny na max. 3 * pocet_mest + pocet (arci)magov * 0.020 (resp. 0.025)
Tak nějak jsem to pochopil, že se to přepočítává z jednotek a ve hře, na první pohled, to tak opravdu funguje...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

Hron wrote:Citace z vlíkna: update 2.8.6 - Věčný Oheň III
nezmar wrote:VULKAN
- bonusovy rekrut stinovych (ohnivych) medvedov bol zvyseny na max. 3 * pocet_mest + pocet (arci)magov * 0.020 (resp. 0.025)
Tak nějak jsem to pochopil, že se to přepočítává z jednotek a ve hře, na první pohled, to tak opravdu funguje...
Mate pravdu, je to tak, naozaj sa tam pocita na zaklade poctu jednotiek. :roll:

OKej, takze beriem spat a co som schvalil zakazujem a co som zakazal schvalujem.
Takze pouzijem sablonu, ktoru uz mam vytvorenu a moze sa pan seliem naviazat aj na pocet zlobrov. Stale uvazujem o vylepseni danej budovi
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Ghoro

Post by Ripperman »

Mně by se líbili zlobří šamani, kteří by přivolávali něco :-)

Zlobří šaman
staty stejné jako zlobr, životy snížit na 50, navíc imunita na ohnivý štít, magie smrti 12

Magie smrti 12: Šaman povolá duše v boji padlých goblinů zpět k životu.

Každý šaman je schopen povolat zpět max 10 duší, ovšem do maximálního limitu v daném boji již zabitých gobliních jednotek. (jojo, jsem programátorský masochista)

<název>Duše goblina</název>
<damage>5</damage>
<utok>4</utok>
<obrana>0</obrana>
<zivoty>5</zivoty>
<iniciativa>1</iniciativa>
<hodnota>5</hodnota>
<typUtoku>1</typUtoku>
<stav>neživý</stav>
<pocetUtoku>1</pocetUtoku>
<schopnosti> slayer, sebevrazedna (po jednom utoku zemre)

Jedna duše může být povolávána opakovaně každé kolo pokud už zaútočila = znovu zemřela.

Je to trošku posílení goblina, na duše se nevztahuje povzbuzení pána šelem, protože budou vznikat až od 3. kola a je to v souladu s filozofií golina , kdy mu chcípá mrtě jednotek a on se hlavně snaží způsobit dmg.

Pokud by se chtělo posílit ghora O HODNĚ víc, tak tam nedávat ten strop na oživení již zabitých gobliních jednotek, ale vždy povolat max.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Ripperman wrote:Mně by se líbili zlobří šamani, kteří by přivolávali něco :-)

Zlobří šaman
staty stejné jako zlobr, životy snížit na 50, navíc imunita na ohnivý štít, magie smrti 12

Magie smrti 12: Šaman povolá duše v boji padlých goblinů zpět k životu.

Každý šaman je schopen povolat zpět max 10 duší, ovšem do maximálního limitu v daném boji již zabitých gobliních jednotek. (jojo, jsem programátorský masochista)

<název>Duše goblina</název>
<damage>5</damage>
<utok>4</utok>
<obrana>0</obrana>
<zivoty>5</zivoty>
<iniciativa>1</iniciativa>
<hodnota>5</hodnota>
<typUtoku>1</typUtoku>
<stav>neživý</stav>
<pocetUtoku>1</pocetUtoku>
<schopnosti> slayer, sebevrazedna (po jednom utoku zemre)

Jedna duše může být povolávána opakovaně každé kolo pokud už zaútočila = znovu zemřela.

Je to trošku posílení goblina, na duše se nevztahuje povzbuzení pána šelem, protože budou vznikat až od 3. kola a je to v souladu s filozofií golina , kdy mu chcípá mrtě jednotek a on se hlavně snaží způsobit dmg.

Pokud by se chtělo posílit ghora O HODNĚ víc, tak tam nedávat ten strop na oživení již zabitých gobliních jednotek, ale vždy povolat max.
To zní zajímavě a líbí se mi to.

Šamani by byli místo zlobrů po vylepšení budovy, nebo by chodili zlobři i šamani (ti buď s % šancí, nebo a lá Andělé věčného ohně)?

A jsem rozhodně pro to, aby počet duší byl ovlivněn počtem šamanů (tedy ne oživení všech -> pak by nemělo smysl mít více jak jednoho šamana).
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Ghoro

Post by Ripperman »

Hron wrote:
A jsem rozhodně pro to, aby počet duší byl ovlivněn počtem šamanů (tedy ne oživení všech -> pak by nemělo smysl mít více jak jednoho šamana).
To v každém případě. Myslel jsem to tak, že by vždy oživli tolik duší, kolik jich je *10, i kdyby například nechcípnul žádný goblin v boji. To jsem myslel touh o hodně silnější variantou.

Příklad:
Slabší varianta
1000 šamanů
ve 2 kole zabijou ledoví obři 7500 goblinů.
Šamani vytvoří ve 3. kole při svém útoku 7500 duší.

Pokud v druhém (ani v prvním) kole ani ve třetím před odehrávkou šamanů řádní golbini nechcípnou, tak vyvolají přesně 0.

Silnější vaarianta
1000 šamanů každé kolo počínaje třetím vyvolá 10000 duší.

Osobně jsem počítal, že po přeměně budovy se budou rekrutovat jen šamani. Pokud by měli chodit jako bonusová jednotka, tak bych byl spíše pro tu silnější variantu. Osobně se mi ale líbí víc ta slabší varianta a po přestavbě rekrutit už jen šamany....
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Silnější varianta se lépe programuje...
Slabší varianta je logičtější (špatně se ti bude vyvolávat duše, než nemáš z čeho a na rozdíl od Soulkeepera je nevězníš).

Ale jinak za jsem pro cokoliv. Všechny čtyři možnosti (silnější/slabší) a po vylepšení jen šamani / šamani i zlobři, se mi líbí, takže vybrat kterou nechám na ostatních a budu pro ni.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

uz je to naprogramovane tak, ze vyvolavaju Goblinich Prizrakov a to podla poctu mrtvych a zivotov goblinov.

Jeden saman dokaze vyvolat maximalne 20 dusi v jednom kole (maju druh utoku 2). A funguje to
kedze je to ale magia smrti tak vyzaduje krvavu obet a tak samani vzdy ked niekoho vyvolaju tak ich to oslabi o 50% (utok, poskodenie, obrana). Prislo mi to zaujimave :D

Len tych mrtvakov som dal podstatne slabsich - vychadzal som zo statov GOBLINov a kedze toto nie je nemrtvak, tak nemoze mat magiu smrti na ich urovni a ani zo slabsej jednotky vyvolat extra silnejsiu
z budky chodia zlobri + samani (10krat menej, prip. 5 krat menej ak mate nevestinec). Cize 10 zlobrov + 1 saman (upgrade za 2M zlata)

- este idem dnes dorobit aby sa zvysila sanca na pana seliem podla poctu zlobrich samanov

doladi sa podla potreby

Dnes alebo zajtra update.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Prosím pak o přesné staty jednotek, aby to mohl dát Ripperman do simulátoru a já na wiki. Díky.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

$nazev_j = "Zlobří Šaman";
$utok_j = 8;
$obrana_j = 5;
$damage_j = 350;
$zivoty_j = 200;
$inic_j = 1;
$typutoku_j = 2;
$hodnota_j = 600;
$rasa = 'goblin';
$magie_smrt = 13;
=======================
$nazev_j = "Gobliní Prízrak";
$utok_j = 2;
$obrana_j = 0;
$damage_j = 3;
$zivoty_j = 3;
$inic_j = 3;
$typutoku_j = 1;
$hodnota_j = 1;
$schopnosti['stec'] = 3;
$nemrtvi_j = 1
======================
Magia smrti 13

$pocet_prizrakov = ($jednotka['zivoty_celkem']*(0.95+rand(0,10)/100)) / 10; // pocet zivotov/10 +/- 5%
if($pocet_prizrakov > $zabili_rasa)
$pocet_prizrakov = $zabili_rasa;

if($pocet_prizrakov > 0){
$zabili_rasa -= $pocet_prizrakov;
$jednotka['utok'] = round($jednotka['utok']/2);
$jednotka['obrana'] = round($jednotka['obrana']/2);
$jednotka['damage'] = round($jednotka['damage']/2);
}
je to srpavene tak, ze tuto magiu mozu neskor pouzivat aj ine jednotky pre ine rasy
Post Reply